Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

:grine:

ÅH!

...jeg beregnet minst en time på forberedelser før avtaler, som regel, men det endte ikke nødvendigvis opp med at jeg rakk avtalene... :ler:

Spent på om vi får se bilde av prinsen :strix:

Kos deg med det perfekte mirakelet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:rodmer: så fint!

Høres ut som både en drømmefødsel og en drømmegutt!

Åhhhh så deilig det må være nå som dere har han og kan kose med han osv :) Nyt dagene nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres utrolig koselig ut!! Tenk å begynne å bli kjent med et nytt, lite liv sånn.. :rodmer: (Teller ned til det blir min tur...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre hvor bra det har gått. Satser på at sommerens fødsel blir like grei som din. Kos dere og nyt dagene, de går så altfor fort :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle, angelou, honning, kommode, kvist, O'hara, Pasjonsblomst, Mayami, Lollipop, dreia, Nòtt, Loevinna, Pusilus, Blåmor, Nilla og Småkjekset :klemmer:

Veldig dårlig på oppdateringer om dagen, både i min og deres bøker, men kommer sterkere tilbake ;)

Alt bra her i heimen og vi bare kooooser oss :strix: Lille mirakel er helt fantastisk og barseltårene er absolutt på plass :grine: Kan knapt se på den vakre skapningen uten å begynne å gråte :sjenert:

Spiser og sover er det han stort sett bruker dagene på, våken litt innimellom og skravler litt og småsmiler :hjerte:

Frem til nå har han vært en veldig fornøyd liten tass og gråter sjeldent, så håper han fortsetter slik ;) Sover hele natten kun avbrutt av en til to amminger. Ammingen går strålende den også, litt vanskelig å få tak når puppene er sprengte, men det går stadig bedre :)

Blitt mye besøk de dagene vi har vært hjemme, men han takler det fint også. På lørdag ble det litt for mye for han, så søndag var det bare kose med mamma og pappa dag og et lite besøk av iss familien :)

I går hadde vi første handletur og han sov seg gjennom tre timer på farta, deilig :) Litt skummelt å dra ut sånn for første gang alene da mannen jobber, men det må vi jo bare øve oss på og det gikk jo veldig fint :)

I dag skal vi bare kose oss, lille M sover ennå, men etter neste mating tenkte jeg vi skulle teste ut vognen å komme oss ut på en liten tur i det fine vårværet :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om puppene er veldig fulle, så hjelper det å ta av litt før du tilbyr han puppen :)

Men det vet du sikkert... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå :)

Nyt denne tiden Lucky. Det er jo så herlig med liten baby.

Må jo si at jeg kommer nok til å titte litt ekstra om jeg ser noen med en bitteliten baby i byen. Er det Lucky? Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:grine: Så utrolig herlig Lucky :hjerte:

Ja det er helt fantastisk, bare å glede seg vennen :hjerte:

Om puppene er veldig fulle, så hjelper det å ta av litt før du tilbyr han puppen :)

Men det vet du sikkert... :sjenert:

Ja jeg har en pumpe på nattbordet, så har gjort det noen ganger :) Takk for tips :klemmer:

Åååå :)

Nyt denne tiden Lucky. Det er jo så herlig med liten baby.

Må jo si at jeg kommer nok til å titte litt ekstra om jeg ser noen med en bitteliten baby i byen. Er det Lucky? Hehe.

Ja dagene er herlige :hjerte:

Har tittet etter deg noen ganger også, uten å i det hele tatt ane hvordan du ser ut :fnise:

Så koselig!!!!! Lucky har blitt mamma!! :)

Ja, det er bare å glede seg Mayami :klemmer:

Vært ute å gått halvannen time, så kjenner det er en som kommer til å bli støl i kroppen i morgen :sjenert: Er en stund siden jeg har gått i et slikt tempo....den siste tiden fikk jeg jo kynnere bare jeg gikk to sek... Men men...kroppen skal jo tilbake til normalen igjen, så da er det jo bare å holde koken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dagene er herlige :hjerte:

Har tittet etter deg noen ganger også, uten å i det hele tatt ane hvordan du ser ut :fnise:

Vi får ta en kaffe eller noe en dag, så finner vi jo ut av det :fnise: Det hadde vært koselig da. Hehe, og ikkeminst veldig stas å smugkikke litt på lille vidunderet ditt. Tenk at han endelig er her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...