Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at du kan føde når tid som helst! :hoppendeglad::rodmer:

Gleder du deg til fødselen? Jeg var vel den som grua meg noe helt sinnsykt frem til jeg var sånn 35 uker på vei. Da begynte jeg å glede meg i stedet for. Hodet er rart sånn altså. :fnise:

Skrevet

Snart er Lucky mamma på utsiden også - endelig! Vi er så mange som gleder oss med deg og mannen :rodmer:

Skrevet

Snart er Lucky mamma på utsiden også - endelig! Vi er så mange som gleder oss med deg og mannen :rodmer:

Kunne ikke være mere enig med deg, Blåmor! Det er en stor glede, og noen spennende dager/uker nå! :strix:

Skrevet

:rodmer:

:strix:

:vinke: Måtte bare hilse på igjen :) Lenge sida jeg har rotet rundt her inne... Og mye har jo skjedd siden det ser jeg!!! :biggrin:

Så koselig å se deg igjen da! Det var lenge siden.... Ja her har det endelig skjedd store ting :biggrin:

Alt bra med deg?

:klemmer:

Skrevet

Tenk at du kan føde når tid som helst! :hoppendeglad::rodmer:

Gleder du deg til fødselen? Jeg var vel den som grua meg noe helt sinnsykt frem til jeg var sånn 35 uker på vei. Da begynte jeg å glede meg i stedet for. Hodet er rart sånn altså. :fnise:

Ja tenk at han kan komme når som helst nå egentlig, rar følelse :)

Har egentlig aldri gruet meg og gjør forsåvidt ikke det ennå heller, gleder meg bare til å treffe han jeg nå :hjerte:

Takk søte Blåmor :klemmer:

Kunne ikke være mere enig med deg, Blåmor! Det er en stor glede, og noen spennende dager/uker nå! :strix:

Takk søte Missiw også :klemmer: Blir noen spennende uker fremover nå :)

Jaa! :strix:

:kyss2:

Skrevet

Åh så spennende med oppløpet nå...

Sikkert lurt å bare slappe av og ta ting som normalt, med tanke på at det kan strekke ut også. Eller så kan ting skje fort. Det som er så spennende!

:klemmer: Ønsker deg en god innspurt, lykke til! ;)

Skrevet

Da er permisjonen i gang :strix: Er jo egentlig ikke i gang før på mandag, men jeg er jo ferdig å jobbe...

Merkelig følelse å gå fra jobben :sukk: Føler jo at jeg kunne jobbet lenge til for formen er jo fin, men samtidig veldig godt å vite at de neste ukene bare er mine og jeg kan gjøre det jeg ønsker og i mitt tempo :) Såsant ikke lillegutt bestemmer seg for å kommer før da :sjenert:

I går gikk første maskin med babyklær her i huset :hjerte: Så koselig å henge det opp på snora!

Ikke pakket sykehusbagen ennå, men har kjøpt et par ammebher og amme t-shorter som ligger klare, ammeinnlegg og noen store bind... Vet de sier at de bindene er for små i førsten, men greit å ha med ;)

Så er kameraer ferdig ladet, så bør vel legge laderene litt lettere tilgjengelige enn de er nå...

Men jeg har jo ikke planer om å føde ennå, så har jo litt tid på meg :fnise:

I dag er planen å ta en tur i banken for å ordne noen papirer og så en tur på sykehusbesøk til en av barna på jobben.

I ettermiddag skal jeg være med iss, skjønningen og hennes søskenbarn på svømming. Iss trenger en hånd til, så da så jeg muligheten til å få badet litt ;)

Snakket med en jordmor jeg kjenner i går og avtalte at jeg skal komme å besøke henne på jobb til uken og hun skal da gi meg en omvisning på føden, blir spennende!

Skrevet

Åh så spennende med oppløpet nå...

Sikkert lurt å bare slappe av og ta ting som normalt, med tanke på at det kan strekke ut også. Eller så kan ting skje fort. Det som er så spennende!

:klemmer: Ønsker deg en god innspurt, lykke til! ;)

Ja det blir noen spennende uker! Rart å gå sånn å vente og tenke på at ting plutselig kan skje...

Har ikke begynt å vente så veldig ennå da, men har jo en del ting jeg vil ha gjort før lillegutt kommer :sjenert:

Skrevet

Helt merkelig, men kjenner jeg savner den tiden du går inn i nå - roen rundt alt og samtidig spenningen av å vente på at ting kan skje når som helts fremover. Du må bare nyte tiden frem til lillegutt kommer - en klisjé jeg vet, men helt sant for det.

Skrevet

Gratulerer med permisjon. Kose deg i den siset rugetiden :klem:

Skrevet

Permisjon allerede! Du ble jo nettopp gravid :fnise:

Kos deg og nyt de siste dagene med småpuslerier :rodmer:

Skrevet

Å, permisjon, så herlig :rodmer: Kos deg masse disse ukene, tenk, snart er han her :rodmer:

Gjest Alabama
Skrevet

Nå er det ikke lenge igjen til han kommer! :jepp:

Kos deg i permisjonstiden med alle forberedelsene. Hvil deg alt du kan!

Skrevet

Permisjon! :hoppe:

Kos dere på svømming! :)

Skrevet

Gratulerer med permisjon. Perfekt å feira det med ein tur i bassenget. :fisk::nigo:

Skrevet

Helt merkelig, men kjenner jeg savner den tiden du går inn i nå - roen rundt alt og samtidig spenningen av å vente på at ting kan skje når som helts fremover. Du må bare nyte tiden frem til lillegutt kommer - en klisjé jeg vet, men helt sant for det.

Ja blir noen veldig spennende dager og uker :) Er jo helt merkelig å tenke på at han kan komme når som helst, men kan også komme om 5 uker....

Gratulerer med permisjon. Kose deg i den siset rugetiden :klem:

Takk :klemmer: Skal bli godt å snart få hilse på lillegutt :)

Permisjon allerede! Du ble jo nettopp gravid :fnise:

Kos deg og nyt de siste dagene med småpuslerier :rodmer:

:fnise: Ja det synes jeg også, tiden har gått utrolig fort!

Skal nyte den siste tiden, mye som skal ordnes ;)

Å, permisjon, så herlig :rodmer: Kos deg masse disse ukene, tenk, snart er han her :rodmer:

Veldig deilig å endelig være her, men også litt skummelt å tenke på at lillegutt snart er her også... Men gleder meg veldig til å hilse på han nå :hjerte:

Skrevet

Nå er det ikke lenge igjen til han kommer! :jepp:

Kos deg i permisjonstiden med alle forberedelsene. Hvil deg alt du kan!

Nei nå går det fort! Spennende :)

Er flink til å hvile meg synes jeg, men er også litt stresset for alt jeg burde ha gjort :fnise:

Permisjon! :hoppe:

Kos dere på svømming! :)

Ja tenk! Endelig!

Svømming var veldig deilig :Nikke:

Gratulerer med permisjon. Perfekt å feira det med ein tur i bassenget. :fisk::nigo:

Takk, endelig!

Veldig deilig med svømming og bassenget var 35 grader! Nydelig :)

Skrevet

Dagen i går gikk av seg selv med sykehusbesøk som ble nesten tre timer...lillemor synes det var så koselig at jeg kom, at jeg ikke hadde samvittighet til å gå igjen med en gang :sjenert::fnise:

Så var det svømming sammen med iss og kidsa, koselig! Deilig å være i så varmt vann, kroppen var jo superlett! Men når jeg kom hjem var jeg helt utslitt, så ble veldig tidlig kveld på meg i går :fnise:

I dag er planen å få begynt å pakket bagen og ryddet og ordnet en del :) 37 uker i dag :strix:

Skrevet

Ja blir noen veldig spennende dager og uker :) Er jo helt merkelig å tenke på at han kan komme når som helst, men kan også komme om 5 uker....

Det er også viktig å tenke på ja. Husker jeg var så klar for å møte Vesla da jeg kom til termindagen, også ventet hun faktisk i 10 dager til - det var nesten en nedtur. Så ikke prøv å bli skuffet om han lar vente på seg. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...