Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må vel ta å vaske og stryke bunadsskjorten jeg også, strengt tatt skulle jeg nok skaffet meg en ny en :sjenert: Den begynner å bli 17 år nå :hakeslepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Håper dere koste dere i konfirmasjon! :)

Hadde en veldig koselig dag :Nikke:

Bunad ja... Der sa du noe. Jeg må prøve min... Frykter for høy luftfuktighet i skapet...:)

Høres ut som fine dager! Snill du er som ordner og steller for mannen  Det er godt å ha noen å stelle for.

Aldri vært nordpå nei? Da har du en ny ting på to do listen din Veldig fint her, kanskje litt annerledes enn hos dere.

Nattaklem!!

Ja rart hvordan ting forandrer seg når det henger i skapet :fnise: Har faktisk ikke gjort noe med min siden konfirmasjon min jeg da... hvordan bunad har du da?

Må jo stelle med mannen min, herlig han :hjerte:

Dra nord på står på listen min ja, spennende å tatt en tur den veien en gang :Nikke:

:klemmer:

Må vel ta å vaske og stryke bunadsskjorten jeg også, strengt tatt skulle jeg nok skaffet meg en ny en :sjenert: Den begynner å bli 17 år nå :hakeslepp:

Ja må jo vaske den og stryke den igjen snart så den er klar for 17.mai :) Min er 16 år, men er jo ikke den jeg bruker mest, så den er egentlig like fin den ;)

Hvordan bunad har du da?

*innom*

:klem:

Skrevet

Hadde det veldig koselig i konfirmasjon på søndag :) Utrolig at lille fetter allerede er konfirmant! Synes nettop han ble født jeg...

Etter jobben i går spiste jeg middag i byen og shoppet litt sammen med mamma, alltid like koselig ;)

I dag har jeg passet ene tanteungen. Hentet han i barnehagen etter jobb og han dro nå nettop :) Har kost oss og lekt, bygd lego og ikke minst har han knust meg i bilspill på xboxen :fnise: Vant et par ganger jeg også da, men han flest....hva de små kan i en alder av 5 år altså...

Nå er det litt avslapning og opprydning før det er kvelden her igjen :)

Skrevet

Ja spiller Mario cart mot guttungen her og det er ikke alltid jeg vinner ;)

Skrevet

Det er voldsomt hvor fort de vokser disse små søskenbarna, minste fetter her er alt 18 :dåne:

Skrevet

Ja spiller Mario cart mot guttungen her og det er ikke alltid jeg vinner ;)

Nei de er helt rå på spill de små :)

Det er voldsomt hvor fort de vokser disse små søskenbarna, minste fetter her er alt 18 :dåne:

Ja ikke sant! Helt utrolig...var 16 når han ble født, så har liksom vært hans ekstra mamma ;)

Skrevet

Ja ikke sant! Helt utrolig...var 16 når han ble født, så har liksom vært hans ekstra mamma ;)

Koselig det da :)

Jeg flytter jo allerede da min var 5 år, men fy så artig vi har hatt det når vi treffes. Vi ler så vi griner, og han blir forbauset hver gang fordi han kan ha det så artig med noen som er sååå gammel :fnise:

Skrevet

Koselig det da :)

Jeg flytter jo allerede da min var 5 år, men fy så artig vi har hatt det når vi treffes. Vi ler så vi griner, og han blir forbauset hver gang fordi han kan ha det så artig med noen som er sååå gammel :fnise:

Kjempekoselig :) Vokste opp i nabogata han min da, så sett hverandre mye ;)

Utrolig at det går ann å ha det så gøy sammen med noen som er sååå gamle ja :fnise: Herlig med god familie :Nikke:

Skrevet

Det er herlig med god familie ja :Nikke: Skulle ønske jeg bodde nærmere min... :)

Bunaden burde jeg også ha prøvt igjen ja. Jeg har sagt i flere år at jeg må snart utvide beltet på min, men har enda ikke kommet så langt. Så jeg får vel holde pusten i år igjen :fnise:

Ha en fin dag vennen! :klemmer:

Skrevet

honning og loffen: :klemmer:

Litt kg tørke for tiden...men er her å leser da :)

Ellers er alt bra her i heimen ;)

Skrevet
:hoppe: Sol og finvær eller?
Skrevet

:hoppe: Sol og finvær eller?

Ja vært noen helt fantastiske dager her i det siste, nydelig :strix:

Skrevet

Ja vært noen helt fantastiske dager her i det siste, nydelig :strix:

:tommelopp:

Skrevet

Godvær over hele fjøla:) Fordi vi fortjener det!

Jeg har blå nordlandsbunad type litt for trang...:) Har prøvd den nå og den går på. Jeg overlever noen timer i den hvis jeg unngår å sitte... Sååå jeg tror jeg får stæsje meg i noe annet da ja!

Hehe, tiden flyr og alle er plutselig voksne. Men merkelig nok så blir jeg sjelden eldre;)

Ha ei fin uke videre søte deg:)

Skrevet

:strix:

:tommelopp:

Godvær over hele fjøla:) Fordi vi fortjener det!

Jeg har blå nordlandsbunad type litt for trang...:) Har prøvd den nå og den går på. Jeg overlever noen timer i den hvis jeg unngår å sitte... Sååå jeg tror jeg får stæsje meg i noe annet da ja!

Hehe, tiden flyr og alle er plutselig voksne. Men merkelig nok så blir jeg sjelden eldre;)

Ha ei fin uke videre søte deg:)

Kjedelig når bunaden ikke passer da :( Men finnes jo mye annet fint også :Nikke:

Jeg blir heller ikke eldre...merkelige greier det der :klø:

Slitsom dag på jobben i dag :phu: Så litt avslapning og en deilig lang gåtur nå i kveld passet helt perfekt :)

Skrevet

Gåtur er nesten altid deilig.

Men best når det regner. :smilbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...