Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Så ikke at du hadde prata til meg, var litt her på kg så legging av skjønningen og nå holder jeg på og sovne her jeg sitter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så ikke at du hadde prata til meg, var litt her på kg så legging av skjønningen og nå holder jeg på og sovne her jeg sitter...

Tenkte bare si hei jeg vet du ;) Men vi kan jo snakkes en annen dag i stede vi :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :vinke:

Heller en blodprøve for mye sier jeg da ;) Men en skulle jo tro at du har hatt eggløsning når hun så egget før helgen og det nå var borte!

Hadde jo vært helt supert om det ble klaff da, skal krysse det jeg har for dere!!

Syns også det er bra med fokus på ufrivillig barnløse, selv om mange nok vil bruke århundrer på å skjønne at ikke alle blir gravide bare de går til sengs uten prevansjon... Jeg tenker nå at om vi får det til så ser jeg ikke det helt store problemet med å være åpen om at det ikke har vært lett. Altfor mange vet lite/ingenting om dette og mange tror det bare er noe som rammer de over 35år...

Men vi får se, vil vi prøve på flere barn er det kanskje ikke noe særlig at "alle" vet at man har problemer på det feltet.

Ha en finfin dag :klem:

Endret av Strix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper egget har funnet seg en kompis! :jepp:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :vinke:

Heller en blodprøve for mye sier jeg da ;) Men en skulle jo tro at du har hatt eggløsning når hun så egget før helgen og det nå var borte!

Hadde jo vært helt supert om det ble klaff da, skal krysse det jeg har for dere!!

Syns også det er bra med fokus på ufrivillig barnløse, selv om mange nok vil bruke århundrer på å skjønne at ikke alle blir gravide bare de går til sengs uten prevansjon... Jeg tenker nå at om vi får det til så ser jeg ikke det helt store problemet med å være åpen om at det ikke har vært lett. Altfor mange vet lite/ingenting om dette og mange tror det bare er noe som rammer de over 35år...

Men vi får se, vil vi prøve på flere barn er det kanskje ikke noe særlig at "alle" vet at man har problemer på det feltet.

Ha en finfin dag :klem:

Ja greit å ta en blodprøve for å være sikker, men at egget er borte og det var positiv el test søndag og mandag og negativ i dag, så må det jo ha skjedd noe ;)

Er nok ikke så mange som tenker på at det ikke er så lett å få barn nei :( Er ikke så mange som vet hvordan vi har det heller. Er kun et par av mine venninner som vet. Deilig å ha de å kunne snakke med :)

:klemmer:

Håper egget har funnet seg en kompis! :jepp:

Håper jeg også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe mer :sengekos: i går, så da får vi håpe helgens innsats var bra nok :fnise: Sambo kom ikke hjem før i natt, så orket ikke sitte oppe å vente....

Våknet med stiv nakke i dag da, har sovet dårlig i natt... hatt noen hetetokter som jeg har våknet av...men ingen feber når jeg sto opp :) Vært litt slapp på jobben i dag og litt kvalm, så brygger vel på ett eller annet tenker jeg. Håper ikke jeg blir syk nå :( Skal på fjellet til helgen nemmelig :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper helgens :sengekos: var mer enn bra nok! :lur:

Usj da, får håpe det bare er noe forbigående og at formen blir bedre. Kan ikke ha noe av sykdom når det er fjelltur på ferde! God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper helgens :sengekos: var mer enn bra nok! :lur:

Usj da, får håpe det bare er noe forbigående og at formen blir bedre. Kan ikke ha noe av sykdom når det er fjelltur på ferde! God bedring!

Ja får håpe det kun er noe forbigående :) Hadde visst hostet noe voldsomt i natt sa sambo, men jeg merket ikke noe til det jeg da :sjenert: Ikke hostet noe i dag, så det var i allefall forbigående :fnise:

Kan ikke være syk når det er fjelltur nei....må bare lete frem en god grunn til å ikke drikke da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe mer :sengekos: i går, så da får vi håpe helgens innsats var bra nok :fnise: Sambo kom ikke hjem før i natt, så orket ikke sitte oppe å vente....

Våknet med stiv nakke i dag da, har sovet dårlig i natt... hatt noen hetetokter som jeg har våknet av...men ingen feber når jeg sto opp :) Vært litt slapp på jobben i dag og litt kvalm, så brygger vel på ett eller annet tenker jeg. Håper ikke jeg blir syk nå :( Skal på fjellet til helgen nemmelig :lur:

Fjols til fjells. :lur: Jeg vil også gjerne på fjellet - helst mens det enda er skikkelig vinter. :Nikke:

Finn opp en obskur drink som inneholder rått egg og slikt, så er det sikkert ingen som vil smake på den. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjols til fjells. :lur: Jeg vil også gjerne på fjellet - helst mens det enda er skikkelig vinter. :Nikke:

Finn opp en obskur drink som inneholder rått egg og slikt, så er det sikkert ingen som vil smake på den. :fnise:

:fnise: Skal kunne drikken jeg også da :fnise: Får finnne på noe lurt i allefall :) Skal sammen med de jeg jobber sammen med, noen av de vet om at vi mistet, men ikke alle....men kommer nok ikke som noe sjokk for noen hvis jeg sier grunnen heller da....men vet liksom ikke om jeg vil fortelle alle det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakken er værre i dag :( Gjør vondt å bare snu på hodet, så jeg har valgt å bli hjemme i dag... Har ikke dårlig samvittighet for det, dette er første gang jeg er hjemme på de seks årene jeg har jobbet :) Kun hatt sykemelding for lungebetennelse og etter ma'en...

Litt vondt i øret også, håper ikke det er ørebetennelse...får dryppe litt olje etterpå og håpe det går over fort ;)

Så planen i dag er å bare slappe av og ta meg et deilig varmt bad om ikke så lenge. Det må jo være deilig for nakken :)

Enda et tegn på at el har vært er ømme brystvorter... så ingen tvil fra min side :fnise:

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet alt om nakkevondt... God bedring vennen :kose:

Takk for det snuppiss :klemmer: Ikke noe deilig i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en god bedrings-klem. :klemmer: Håper det går fort over så du er frisk og rask til helga. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en god bedrings-klem. :klemmer: Håper det går fort over så du er frisk og rask til helga. :)

Takk for det :klemmer: Får håpe den nakken gir seg snart ja, kan ikke stå slalom slik den er nå i allefall :kjefte:

Har tatt meg et varmt bad og går med høyhalset genser, så da håper jeg det gir seg snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av smertestillende er ibux best for sånne smerter! Og finnes flere ulike ting å få på apoteket som kan hjelpe...

Håper du er bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Av smertestillende er ibux best for sånne smerter! Og finnes flere ulike ting å få på apoteket som kan hjelpe...

Håper du er bedre!

Har ikke ibux :( Litt redd for å ta for mye piller nå egentlig...i fall det har blitt resultater etter helgen :sjenert: Er ikke noe særlig bedre, men tenkte ta meg ett bad til før jeg legger meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok jobb i morgen tenker jeg. Fortsatt veldig vondt da, men.... Skal ta blodprøve på morgenen så må jo ut av huset alikevel :fnise:

Liker ikke å være borte fra jobben...men vært deilig med en dag hjemme i dag da. Trengte virkelig det :) Har vært trøtt i hele dag og har sovet noen timer, men fortsatt trøtt...

I morgen må jeg hente slalomskia mine hos mamma og pappa og snowboard hos en venninne. Så må jeg pakke alt jeg skal ha med på fjellet :) Skal bli deilig å komme seg bort litt nå ;)

Puppene begynner å bli ømme....er vel altfor tidlig for å være et tegn det. Pleier alltid å ha ømme brystvorter etter el, men ikke brystet :sjenert: Er ømme på sidene liksom, slik var de når jeg var gravid sist også :sjenert: Men det må jo være altfor tidlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det kan være litt tidlig.. Tar noen dager før egget i det hele tatt fester seg slik at kroppen vet at den er gravid og dermed skiller ut annerledes hormoner..

Men du skal jo ikke ta ibux, gravide og prøvende skal ikke ta det. Så helt greit at du ikke har det i hus. Bare jeg som glemte meg bort :ler:

Jeg skal på fjellet neste helg! Gleder meg! Forresten så tenkte jeg å spørre om du vil aktivisere og passe skjønningen på dagtid lørdag eller søndag neste helg. Jeg og den vanlige barnevakten drar på fjellet sammen og KI blir så sliten i ryggen av å ha henne så mye over så lang tid alene..... Men du må ikke altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...