Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Så koselig med hjertelyd og rørt mann! :rodmer:

Her er mannen under middels interessert, men det hadde jeg vel strengt tatt forventet. Var ikke så mye interesse å spore siste heller, og nå er det jo ikke nytt engang ;) Men han tar det heldigvis igjen etter fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgen er det 15 uker og magen har begynt å vokse :rodmer: Nå har mannen endelig fått høre hjertelyden også og han ble helt rørt :hjerte:

:rodmer::grine:

Vidunderlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er det 15 uker og magen har begynt å vokse :rodmer: Nå har mannen endelig fått høre hjertelyden også og han ble helt rørt :hjerte:

:hjerte:

Herlig med veksande mage og hjertelyd. Ikkje lenge til ordinær UL heller. Like spennande sjølv om du har sett bøllefrøet nokre gonger allerede, vil eg tru? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med hjertelyd og rørt mann! :rodmer:

Her er mannen under middels interessert, men det hadde jeg vel strengt tatt forventet. Var ikke så mye interesse å spore siste heller, og nå er det jo ikke nytt engang ;) Men han tar det heldigvis igjen etter fødselen!

Ja veldig koselig :) Mannen tar ikke helt av her han heller og jeg spurte han mange ganger om han ville høre hjertelyden før han sa ja...men tar vel igjen etter fødsel her også tenker jeg ;)

Så moro at det begynner å vises! :rodmer:

Ja det er jo litt gøy det :hjerte:

Så moro at magen har begynt å komme :hjerte:

Og ikke minst for rørt mann og hjertelyd :rodmer:

Deilig at magen kommer, gleder meg til den blir stooor :)

:strix:

:rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer::grine:

Vidunderlig.

Ja det er herlig, men veldig uvirkelig også :sjenert:

Fantastisk :rodmer:

Herlig med veksande mage og hjertelyd. Ikkje lenge til ordinær UL heller. Like spennande sjølv om du har sett bøllefrøet nokre gonger allerede, vil eg tru? ;)

Veldig deilig med voksende mage, gleder meg til den blir stooor :rodmer: 3 uker til ul nå og jeg kan nesten ikke vente :sjenert: Når ul'en er, er det 5 uker siden jeg så den lille siste, så mye har nok skjedd på den tiden, så det blir spennende!

Så fint at mannen også får høre "toget"! ;)

Hurra for 15 uker! :strix:

Ja man blir aldri lei den lyden :hjerte:

God helg Lucky?! :klemmer:

God helg til deg også søta :klemmer:

Ha en fin helg, vennen! Sykveld hos meg søndag kveld? Hjemme alene :)

Ja kanskje det :) Skal på middag til mamma og pappa en gang i løpet av den dagen, men vet ikke når ennå.... Men skal nok få til det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig helg :hjerte:

Lat morgen med :kaffekopp: og laptop'en i senga ;)

Har også hørt på lille toget nå på morgenen og det er like godt å høre hver gang :hjerte:

I går var det avslapning på sofaen med deilig mat, idol og senkveld...og jeg sovnet som vanlig til senkveld :sjenert:

I dag er det ingen store planer, så får se hva dagen bringer :strix:

Tror kanskje jeg har begynt å kjenne litt bevegelser fra den lille :rodmer:

Ha en fin lørdag jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så utrolig koselig å lese her inne nå. :bolledeig:

Takk for det ;) Har det fint om dagen nå, så nå bare venter jeg på å kjenne skikkelige spark :rodmer:

Enig med Nótt! :hjerter_rundt:

Takk :strix:

Ble en koselig lørdags formiddag i går :) Ble en tur til byen for lunsj med et par venninner og litt shopping :)

Kvelden hadde vi besøk av en tanteunge for litt legobygging og ellers bare avslapning på sofaen med film ;)

I dag var planen fårikål hos mamma og pappa, men pappa var blitt syk, så da får vi ta det en annen dag.... Så da får jeg fortsette her hjemme med vasking, rydding og avslapning i stedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...