Zia Skrevet 1. juli 2011 #4581 Skrevet 1. juli 2011 Høres ut som dere har en fin tid og en fin helg foran dere
Skytte Skrevet 1. juli 2011 #4582 Skrevet 1. juli 2011 Innom og oppdaterer meg litt:) Håper helgen blir knallfin <3
Lucky? Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #4586 Skrevet 5. juli 2011 loffen, pusilus, *lollipop*, zia, og skytte Litt kg tørke på meg om dagen Men jeg nyter de deilige dagene her med Bare fire dager igjen til det er ferie og det skal bli deilig I kveld har jeg ingen planer (foreløpig)...så det skal bli godt. Har vært noe hver kveld siden forrige tirsdag Så mannen blir nok overrasket om jeg er hjemme i kveld...
Skytte Skrevet 5. juli 2011 #4587 Skrevet 5. juli 2011 God morgen!! Hehe, jasså så fruen er meget opptatt for tiden:) Da blir nok mannen glad for å ha deg hjemme ikveld <3 Og sol og ferie er aaaaaldri feil:)
pusilus Skrevet 5. juli 2011 #4589 Skrevet 5. juli 2011 Tre, to, en --Ferie Så godt finværet har kommet og at du nyter det
Miss I.W. Skrevet 5. juli 2011 #4590 Skrevet 5. juli 2011 Heller sol, sommer og snart ferie, enn KG! Håper mannen satte pris på ha kona hjemme en kveld!
Lucky? Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #4592 Skrevet 7. juli 2011 God morgen!! Hehe, jasså så fruen er meget opptatt for tiden:) Da blir nok mannen glad for å ha deg hjemme ikveld <3 Og sol og ferie er aaaaaldri feil:) Ja det er noe som skjer hver dag synes jeg, så føler jeg bare flyr....var godt med en hjemmedag på tirsdag, men mannen måtte jobbe da Aldri feil med ferie nei og nå er den snart her Bare tre dager igjen til ferie! Skal bli deilig Tre, to, en --Ferie Så godt finværet har kommet og at du nyter det Ja nå er det bare 2 jobbedager igjen Deilig med finvær, men de siste dagene har det regnet litt også da...men temperaturen er jo helt fantastisk Heller sol, sommer og snart ferie, enn KG! Håper mannen satte pris på ha kona hjemme en kveld! Helt klart Mannen måtte jobbe da, så så ikke mye til han Men jeg var i allefall hjemme da Herlig Ble ikke så mye kosekveld med mannen på tirsdag...jeg var hjemme, men han måtte jobbe I går var jeg i bursdag til kusinen min og i kveld skal jeg hjem på middag til en kollega... Så dagene flyr! Men i morgen er det endelig ferie og det skal bli deilig Stiv i nakken om dagen, så blir en liten tur for litt akupunktur etter jobben i dag, håper hun klarer å løsne på vondtene
*Lollipop* Skrevet 7. juli 2011 #4593 Skrevet 7. juli 2011 Lykke til med akupunkturen, håper du får løsnet den stive nakken før det blir for ille
Lucky? Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #4597 Skrevet 9. juli 2011 Lykke til med akupunkturen, håper du får løsnet den stive nakken før det blir for ille Takk Hjalp på for en stiv nakke det Bare litt øm etter en nål som ikke likte plasseringen sin Feeeeriiiiieeeeeee! Deeeeilig Sommarferie Ja endelig var dagen her Deilig Da er det endelig ferie her i heimen Var så deilig å gå fra jobben i går å vite at jeg ikke skulle tilbake igjen før 8.august Ingen veldig store planer i ferien, bare kose oss og slappe av og ta ting som de kommer Mannen har ikke ferie før om en uke, så har en uke for meg selv til å gjøre akkurat det jeg har lyst til
Nótt Skrevet 9. juli 2011 #4599 Skrevet 9. juli 2011 Ferie er deilig. Her har jeg også en uke til med ferie før Mannen sin ferie begynner. Hva skal man gjøre i den uken tro???
Lucky? Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #4600 Skrevet 9. juli 2011 Ferie :strix: Kos deg snuppa. Takk Skal bli deilig Ikke så lenge igjen til du skal ha ferie heller da Ferie er deilig. Her har jeg også en uke til med ferie før Mannen sin ferie begynner. Hva skal man gjøre i den uken tro??? Ja hva skal vi finne på? Får jo håpe på litt godvær slik at jeg kan dra på sranden Hvis det blir regn....er det vel huset som bør få litt shining
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå