Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Nei, det må jo være en liten kant å sitte på. Også må det antagelig være så høyt at man klatrer oppi etter at det har fylt seg opp med vann.

Lucky, kanskje du er lei av at vi kupper boka di med boblebadprat? :ler:

Kupp i vei ;) Boblebad i høyden er et spennende prosjekt det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du får en fin uke! :klem:

Takk for det loffen :)

Da var første dag denne uken snart over :) Etter jobben var jeg for linsesjekk før jeg dro hjem for å passe tanteunge :) Vi har kost oss med sabeltann og Cars, drukket kakao, spist is og lekt masse :) Nå er han hentet og jeg kan endelig slappe av ;) Koselig med besøk da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kost oss med sabeltann og Cars, drukket kakao, spist is og lekt masse :) Nå er han hentet og jeg kan endelig slappe av ;) Koselig med besøk da :rødme:

Det hørtes kjempekoselig ut :rødme:

Kos deg masse med avslapping i kveld! 4 dager igjen til helg... ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes kjempekoselig ut :rødme:

Kos deg masse med avslapping i kveld! 4 dager igjen til helg... ;)

Ja alltid koselig med besøk av tanteunger :) Han som var her i går bor rett ved siden av oss, så han stikker innom støtt og stadig, koselig :)

Ble sofaen resten av kvelden og sovnet der :sjenert:

God morgen :kaffekopp:

Liten maraton dag i dag, først jobb, så kurs ett par timer og så aerobic :) Før jeg vet ordet av det er vel denne dagen over også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen, deilig :) Dagen har gått i ekspressfart og nå er det snart Grey's :hoppe:

I morgen er det middag hos mamma og pappa før det er klart for båtførerkurs igjen ;)

3 dager igjen til helg :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

:hoppe:

Herlig med dager som suser avgårde :hoppe:

Ja veldig deilig! Men noen ganger går de litt for fort også da :fnise:

Fikk du med deg hele Greys, eller ble det :veslejenta:? :fnise:

Ble nok :veslajenta: ca halveis i Greys denne gangen også :fnise: Skjer noe med en sliten kropp når den legger seg på sofaen med ullpleddet :fnise:

Uff Grey's var så fælt på slutten.. :(

Å? :sjenert:

Sovnet til Greys i går igjen :kjefte: Blir så trøtt når jeg legger meg på sofaen, så neste tirsdag kanskje jeg skal vurdere å sette meg i stolen i stedet :fnise: Jeg er ekspert på å sovne på sofaen nemlig... :sjenert:

Spennende dag jobbmessig i dag, så grugleder meg litt til resultatet etter et møte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt flaut men jeg har aldri sett en eneste episode av Grey's :sjenert: som sikkert den eneste i hele verden... :gjeiper:

Ha en fin dag, håper du får det svarer du ønsker etter møtet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje litt flaut men jeg har aldri sett en eneste episode av Grey's :sjenert: som sikkert den eneste i hele verden... :gjeiper:

Eg har sett litt, men aldri ein heil episode og aldri meir enn for å ha noko på. Og det er leeeenge sidan sist. Så du er ikkje aleine. ;)

Kombinasjonen TV og strikketøy gjer at ein fint kan sitja i sofaen utan å :veslejenta::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en fin dag, håper du får det svarer du ønsker etter møtet :jepp:

:fnise: Liker serien veldig godt jeg da, er vel nesten den eneste serien jeg følger med på. Veksler mellom det og frustrerte fruer ;)

Dagen gikk bra, og jeg er fornøyd etter møtet :tommelsmil:

:ler:

Du får begynne å ta det opp og se det dagen etter, litt tidligere på kvelden.

Ja hadde jeg bare hatt en opptaker så :sjenert:

Allerede ferdig med å se sesongen som sendes nå jeg :sjenert:

Du er det ja :lur: Kansksje jeg skulle lastet de ned og sett på de litt tidligere på kvelden i stedet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har sett litt, men aldri ein heil episode og aldri meir enn for å ha noko på. Og det er leeeenge sidan sist. Så du er ikkje aleine. ;)

Kombinasjonen TV og strikketøy gjer at ein fint kan sitja i sofaen utan å :veslejenta::lur:

Prøver liksom å få med meg hele episoden hver gang jeg da :sjenert: Men ikke lett :fnise:

Kanskje jeg får begynne å dra frem strikketøyet når jeg ser på greys, da sovner jeg jo ikke :lur:

:bolledeig:

Snart helg!!

Jeg er litt skremt over hvor fort tiden går egentlig....

Ja tiden flyyyyr!

Deilig at det snart er helg igjen nå :bolledeig:

Jeg heier på deg om dagen altså :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God torsdag! :blomst:

Takk for det :klemmer:

Gårsdagen fløy i vei, så etter jobb, middag hos mamma og pappa, tre timer båtførerkurs og skravlings i telefon når jeg kom hjem ble det rett i seng for meg :)

I går lærte vi å navigere og knyte knuter, moro ;) Håper jeg husker litt av det til eksamen da :sjenert: Har fått hjemmelekse, så får øve meg litt en dag :)

Fornøyd med resultatet etter møtet i går også, blir litt arbeidsforandringer for min del, men det blir spennende og jeg gleder meg :)

Sjekket facebook på morgenen i dag og der var det en venneforespørsel fra en gammel brevvenninne fra frankrike :) Moro! Har ikke sett hverandre siden ungdomsskolen og ikke skrevet med hverandre siden det heller, så gleder meg til å sende hennne en mail å høre hvordan det går med henne :) Facebook har virkelig gjort verden mindre :tommelsmil:

Nå kaller jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...