Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Så bra da! Dagene går litt opp og ned og sånn er det bare.

Ha en deilig søndag!

*pusher på tanta*

Ja sånn er det bare, men liker best de dagene som det går oppover :fnise:

Fortsett å push, for her skjer det lite.... :kjefte:

:klemmer:

Håper helgen har vært fin! Klem

Helgen har vært veldig fin :klemmer:

Da var det mandag igjen og for en gangs skyld har jeg fri :bolledeig: Rolig uke pga høstferien, så da har vi fått mulighet til en fridag hver på jobben :) Deilig :)

På lørdag hadde jeg noen venninner her og så var vi på byen en tur :) Moro! I går var formen helt super faktsik, så det var deilig!

Var i bursdag til tanteunge som ble 4 år i går, så kvelden gikk med der :) Hektisk, men veldig koselig helg ;)

Nå skal jeg ut å farte litt, så får oppdatere meg hos dere andre når jeg kommer hjem igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagene går så altfor fort når man har fri :( Men men...har fått sovet leeenge i dag og vært på harrytur sammen med en av mine svigerinner :) Koselig :)

Ble litt shopping også :sjenert: Ny vinterjakke, topp, tights, spisebrikker og en såpeholder til zaloen (inspirert av loffen :) )

Vurderer å gå meg en tur i skogen nå, kjenner jeg trenger litt luft ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så deilig å begynne uka med en fridag da! :nigo:

Høres ut som en flott dag. Ikke dumt å bruke dagen til harrytur og shopping da! ;)

Ha en flott kveld videre, Lucky!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose deg med fridagen :klem:

Det gjorde jeg :) Sov lenge, harrytur med svigerinne og besøk hos venninne i mange timer på kvelden ;)

Å så deilig å begynne uka med en fridag da! :nigo:

Høres ut som en flott dag. Ikke dumt å bruke dagen til harrytur og shopping da! ;)

Ha en flott kveld videre, Lucky!

Veldig deilig å starte uken med en fridag ja :) Kunne tenkt meg det hver uke jeg :fnise:

Deilig å få shoppet litt og gjort litt andre ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så deilig med shopping! Jeg prøver å holde meg i skinnet til jeg skal til Barcelona, men det er jammen ikke lett. :ler:

Jeg stemmer også for fri hver mandag! :tommelsmil:

Ha en fortsatt fin uke! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så deilig med shopping! Jeg prøver å holde meg i skinnet til jeg skal til Barcelona, men det er jammen ikke lett. :ler:

Jeg stemmer også for fri hver mandag! :tommelsmil:

Ha en fortsatt fin uke! :klemmer:

Ikke lett å holde igjen på shoppingen nei :fnise: Skal liksom ikke reise noe sted vi nå da, så da MÅ jeg jo handle litt her hjemme :sjenert:

Fri hver mandag hadde vært fantastisk!

Da er det bare to dager igjen til helg :bolledeig:

Trøtt....vært ute i skogen med jobben i hele dag, så nå var det deilig å komme hjem :)

Laksefilè til middag i dag, deilig :) Står å fikser seg helt selv i ovnen, mens jeg venter på sambo som kommer tidlig hjem i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg er dårlig til å følge med, men jeg har deg hele tiden i bakhodet! Godt at du har hatt litt fri og fått shoppa litt, det er kjekt det!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin dag, vennen!

Takk for det vennen :klemmer:

:hoppe:

Godt det ikkje berre er eg som går og teljer ned til neste helg allerede i starten av veka. :fnise:

:fnise: Nei her telles det fra mandag av her også ;)

Nå er det jo bare 1 dag igjen :bolledeig:

:vinke:

Jeg er dårlig til å følge med, men jeg har deg hele tiden i bakhodet! Godt at du har hatt litt fri og fått shoppa litt, det er kjekt det!

:kose:

Koselig å se deg her strix :klemmer:

Deilig med en fridag innimellom til å gjøre andre ting ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Nei her telles det fra mandag av her også ;)

Nå er det jo bare 1 dag igjen :bolledeig:

Eg tel gjerne ned allerede frå søndagskvelden. :fnise:

Berre 1 dag! Det går fort! :hoppe:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg tel gjerne ned allerede frå søndagskvelden. :fnise:

Berre 1 dag! Det går fort! :hoppe:

:fnise: Viktig å ha noe å se frem til vet du ;)

Bare 1 dag igjen nå ja :hoppe:

Det er viktig å telle ned til helg!! ;)

Helgen er jo de beste dagene i uken, så klart det må telles ned til :fnise:

God morgen :kaffekopp: Trøtt i dag...men kommer seg vel når jeg får hoppet i dusjen og tatt en kopp kaffe ;)

Etter jobben i dag skal jeg til optiker for linseprøving og så er det kosekveld på sofaen med sambo tenker jeg :) Deilig :)

Lurer på om jeg skal slette denne dagboken og bare holde meg i bloggen jeg :sjenert: Skjer liksom ikke så fryktelig mye spennende på prøverfronten min om dagen....noen som vet hvordan man lagrer dagbøker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om man kan lagre dagbøker jeg...?? Jeg slettet mi, uansett så var det for meg uaktuelt å komme tilbake med samme dagbok...

Ha en super helg lucky!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal slette denne dagboken og bare holde meg i bloggen jeg :sjenert: Skjer liksom ikke så fryktelig mye spennende på prøverfronten min om dagen....noen som vet hvordan man lagrer dagbøker?

Det er koselig å komme innom og skrive i dagboka di da! :) Men jeg forstår hva du mener, og jeg har vurdert litt det samme... Nå har jeg ikke blogg enda, men vurderer å opprette blogg og la dagboka mi ligge litt i fred, for her skjer det også lite på prøverfronten sånn utenom utredninga mi.

For å lagre dagbøker, tenker du da at den blir lagra uten å vises her inne, og at du kan hente den fram igjen senere?

Håper du har våkna litt til, for nå er det ikke mange timene igjen... Håper du får ei flott helg, Lucky!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Aner ikke om man kan lagre dagbøker jeg...?? Jeg slettet mi, uansett så var det for meg uaktuelt å komme tilbake med samme dagbok...

Ha en super helg lucky!! :klem:

Tenker ikke å fortsette på denne når prøvingen tar seg opp igjen, men mener å ha lest et sted at noen har fått den over i words og kan da lagre den på maskinen eller skrive den ut?? Vet ikke jeg altså...

Ha en super helg du også O'hara :klemmer:

Det er koselig å komme innom og skrive i dagboka di da! :) Men jeg forstår hva du mener, og jeg har vurdert litt det samme... Nå har jeg ikke blogg enda, men vurderer å opprette blogg og la dagboka mi ligge litt i fred, for her skjer det også lite på prøverfronten sånn utenom utredninga mi.

For å lagre dagbøker, tenker du da at den blir lagra uten å vises her inne, og at du kan hente den fram igjen senere?

Håper du har våkna litt til, for nå er det ikke mange timene igjen... Håper du får ei flott helg, Lucky!

Tenkte lage en skravletråd i bloggen i stedet da, så vi kan jo skravles der inne også ;) Ellers tenker jeg vel at jeg lager meg en bryllupsdagbok kanskje :Nikke:

Tenkte ikke å hente den frem senere, men kunne lagre den på maskinen og evt skrive den ut?? Vet ikke om det går, men mener å ha lest noe om det...

Håper du får en fin helg også honning :klemmer:

:bolledeig: Nå er det helg!! :bolledeig:

Kviknet til etter en dusj og litt kaffe og er overranskende våken nå :fnise:

Skulle egentlig til optiker etter jobben, men de ringte å sa at det ikke var noe vits i å komme i dag siden det ikke var så lenge siden jeg var der sist, så da skulle jeg heller komme til uken for å øve å ta på og av linser...det kan jo bli spennende :fnise:

Deilig dag på jobben i dag, pga litt ferie her og der har jeg vært på den avdelingen jeg jobbet på i fjor. Veldig koselig å være sammen med de igjen også :)

Nå er det litt rydding og klargjøring av huset før sofaen og god middag skal i gang :)

I morgen skal jeg klippe meg :hoppe: Har en venninne som er frisør, så har fått time hos henne kl elleve i morgen :) Deilig :)

God helg alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner tankene dine i forhold til dagboka, men jeg syns det er veldig koselig å titte innom hos deg og se hva som skjer i livet ditt. Men dersom du velger å slette den, så er det godt vi kan "treffe" deg i bloggen din, må jo følge med på hva som skjer. Har jo blitt så nett-glad i deg, så ville være trist om du ble borte. :rødme: (det samme gjelder deg også, honning! ;) )

Når jeg finner ut at jeg skal slette min dagbok, for eventuelt å starte en nye en, så vil jeg også lagre den/skrive den ut. Fint å ha å lese i senere, tenker jeg. :)

Ha en fin fredagskveld.:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner tankene dine i forhold til dagboka, men jeg syns det er veldig koselig å titte innom hos deg og se hva som skjer i livet ditt. Men dersom du velger å slette den, så er det godt vi kan "treffe" deg i bloggen din, må jo følge med på hva som skjer. Har jo blitt så nett-glad i deg, så ville være trist om du ble borte. :rødme: (det samme gjelder deg også, honning! ;) )

Når jeg finner ut at jeg skal slette min dagbok, for eventuelt å starte en nye en, så vil jeg også lagre den/skrive den ut. Fint å ha å lese i senere, tenker jeg. :)

Ha en fin fredagskveld.:klemmer:

Du er jo nydelig da Happy Feet :rødme: Blitt veldig nettglad i deg også, så kommer jo fortsatt til å være her og følge med på deg og de andre, men føler at sånn det er nå så er ikke prøverdagbok så relevant... men en skravletråd i bloggen fungerer jo nesten på samme måte som en dagbok da, så får være flinke til å oppdatere der :)

Tenkte også at det kan være morsomt å ta vare på dagboken :) De to forrige har jeg slettet da :( Men hadde vært morsomt å hatt de fremdeles og kunne lest litt om hvordan jeg tenkte den gang :sjenert:

Ha en fin fredagskveld du også vennen :klemmer:

Kan hjelpe deg med å lagre dagboka en dag :)

Det hadde vært helt supert vennen :klemmer:

Har lest litt om metformin om dagen etter at jeg fant en rapport om pcos og metformin. På BV er det en tråd om det og alle som har skrevet der har god erfaring med metformin og det gir dem normale sykluser og ikke minst har noen til og med fått eggløsning av det :bolledeig: Tenk om det hadde virket på meg også!

Gynekologen min jobber 50% og har åpent fra 8-15.30 de dagene. Jeg jobber fra 8-15 hver dag, så ikke så lett å få kontakt med henne pr telefon...ikke så lett å få til private samtaler på jobben liksom :( Kan jo spørre fastlegen når jeg er der på mandag for å ta stingene da... kanskje dumt å blande legene da, men litt lettere når jeg først er der face to face da...??

Ble rotete dette :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...