^^Sunny^^ Skrevet 23. august 2009 #1681 Del Skrevet 23. august 2009 Høres ut som du har hatt en koselig helg Lucky Her er det veldig rolig i helgene, hvertfall for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. august 2009 Forfatter #1682 Del Skrevet 23. august 2009 Høres ut som du har hatt en koselig helg Lucky Her er det veldig rolig i helgene, hvertfall for meg Blir nok mange rolige helger på deg fremover ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. august 2009 #1683 Del Skrevet 23. august 2009 Lærerinna mi på Ungdomskolen måtte ha prøverør og trudde jo de ikke skulle klare nr to uten heller, men hun har to i sammeklassetrinn nå så det ble tett det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 23. august 2009 #1684 Del Skrevet 23. august 2009 Så moro med overraskelsesfest! Her går musikken på for full guffe... Har et helt hus som trenger en vask.... God søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. august 2009 Forfatter #1685 Del Skrevet 23. august 2009 Lærerinna mi på Ungdomskolen måtte ha prøverør og trudde jo de ikke skulle klare nr to uten heller, men hun har to i sammeklassetrinn nå så det ble tett det. Ja det er jo mange som klarer nr helt fint på egenthånd selvom de trengte hjelp til nr 1, så får håpe vi ikke må slite like lenge med nr to....hvis vi i det hele tatt klarer å få en da Så moro med overraskelsesfest! Her går musikken på for full guffe... Har et helt hus som trenger en vask.... God søndag!! Godt det er fler som bruker søndagen til vask Har ikke kommet helt igang ennå jeg da....bare fått hengt ut dyner, puter og overmadrass...skal sette igang nå da...måtte bare litt først God søndag til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 24. august 2009 #1686 Del Skrevet 24. august 2009 Ja det er jo mange som klarer nr helt fint på egenthånd selvom de trengte hjelp til nr 1, så får håpe vi ikke må slite like lenge med nr to....hvis vi i det hele tatt klarer å få en da Klar dere klarer! Høres ut som du har hatt ei super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. august 2009 Forfatter #1687 Del Skrevet 24. august 2009 Klar dere klarer! Høres ut som du har hatt ei super helg! Ja vi får håpe på det Helt sinnsykt trøtt i dag....ikke energi til å tenke på å gjøre noen ting jeg Hadde masse energi på jobben da, men når jeg kom hjem sprakk ballongen... Tror nesten jeg bare skal gå å legge meg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. august 2009 #1688 Del Skrevet 24. august 2009 Helt sinnsykt trøtt i dag....ikke energi til å tenke på å gjøre noen ting jeg Hadde masse energi på jobben da, men når jeg kom hjem sprakk ballongen... Tror nesten jeg bare skal gå å legge meg jeg Akkurat det samme her. Er det været som gjør oss så sinnsykt trøtte tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. august 2009 Forfatter #1689 Del Skrevet 24. august 2009 Akkurat det samme her. Er det været som gjør oss så sinnsykt trøtte tro? Godt det ikke bare er meg da Skjønner jeg hva det kan være... Greit det er mandag, men så trøtt da...ikke mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. august 2009 #1690 Del Skrevet 24. august 2009 Kjedelig å være så trøtt ja, jeg hadde to dager i forrige uke der jeg sov middag i både to og tre timer Lurer på om det er multivitaminene jeg begynte med for to-tre uker siden som hjelper på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. august 2009 Forfatter #1691 Del Skrevet 24. august 2009 Kjedelig å være så trøtt ja, jeg hadde to dager i forrige uke der jeg sov middag i både to og tre timer Lurer på om det er multivitaminene jeg begynte med for to-tre uker siden som hjelper på Slitsomt å være så trøtt ja...får liksom ikke gjort noen ting Vurderer sterkt å gå innom apoteket i morgen å få noe vitaminer altså! Sambo er like trøtt, så må jo være noe Kanskje multivitaminer er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 24. august 2009 #1692 Del Skrevet 24. august 2009 Her er vi på tur i seng snart, tror jeg... Trøtte her også...? Kanskje det er noe som går??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. august 2009 #1693 Del Skrevet 24. august 2009 Du kan få restenergien min etter trening! Og der var det tomt hos meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. august 2009 #1694 Del Skrevet 24. august 2009 Slitsomt å være så trøtt ja...får liksom ikke gjort noen ting Vurderer sterkt å gå innom apoteket i morgen å få noe vitaminer altså! Sambo er like trøtt, så må jo være noe Kanskje multivitaminer er tingen Det er tydeligvis noe som går denne trøttheten. Jeg handla meg multivitaminer for ca ei uke siden, og håper at de snart slår inn Sov godt! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. august 2009 Forfatter #1695 Del Skrevet 25. august 2009 Her er vi på tur i seng snart, tror jeg... Trøtte her også...? Kanskje det er noe som går??? :klø: Ja ble tidlig senga på meg i går... tror det er kg svineinfluense som herjer her inne jeg Du kan få restenergien min etter trening! Og der var det tomt hos meg også. Det er tydeligvis noe som går denne trøttheten. Jeg handla meg multivitaminer for ca ei uke siden, og håper at de snart slår inn Sov godt! :søvn: Spist de en uke uten at de hjelper? hmm...kanskje jeg må ty til enda sterkere saker Jeg sov som en stein, håper du har sovet godt også bare gleder meg til å komme hjem igjen til senga mi etter jobben jeg nå kjenner jeg... Håper energien stiger raskt når jeg kommer meg på jobb Skal ha møte i to timer etter arbeidstid i dag, så trenger virkelig litt energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. august 2009 #1696 Del Skrevet 25. august 2009 Håper du har fått deg en god hvil etter jobben i dag, og at du klarte å holde deg våken under møtet Ja, den trøttheten hos meg vil visst ikke ta slutt... Jeg er littegrann mer oppegående etter et jeg begynte med multivitaminer, men fremdeles ekstremt trøtt. Det må nok kanskje sterkere saker til her i gården Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. august 2009 Forfatter #1697 Del Skrevet 25. august 2009 Håper du har fått deg en god hvil etter jobben i dag, og at du klarte å holde deg våken under møtet Ja, den trøttheten hos meg vil visst ikke ta slutt... Jeg er littegrann mer oppegående etter et jeg begynte med multivitaminer, men fremdeles ekstremt trøtt. Det må nok kanskje sterkere saker til her i gården Ha en fin kveld! Gikk greit på møtet, selvom det kom noen gjesper De spurte om vi skulle reise oss opp å synge hode, skulder, kne og tå så jeg våknet litt Fått slappet av litt i kveld i allefall, så det er deilig I morgen skal jeg til synsundersøkelse etter jobb. Spent på hva de sier der...lenge siden jeg har sjekket synet, men synes jeg ser dårlig på avstand, så greit å sjekke ut litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 26. august 2009 #1698 Del Skrevet 26. august 2009 "Godt" å lese at det ikke bare er meg som er så trøtt for tiden. Jeg føler meg jo helt unormal, så det er fint å vite at det er flere som er like trøtte. Kanskje jeg ikke er så unormal likevel. (Senga mi! ) Håper du har hatt en fin dag og at du har litt energi igjen til kvelds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 26. august 2009 #1699 Del Skrevet 26. august 2009 Ha en super dag du også ...eller.. håper du har hatt en fin dag hehe.. sov visst litt lenge idag jeg hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. august 2009 Forfatter #1700 Del Skrevet 26. august 2009 "Godt" å lese at det ikke bare er meg som er så trøtt for tiden. Jeg føler meg jo helt unormal, så det er fint å vite at det er flere som er like trøtte. Kanskje jeg ikke er så unormal likevel. (Senga mi! ) Håper du har hatt en fin dag og at du har litt energi igjen til kvelds. Jeg også føler meg helt unormal...er det virkelig mulig å ha så lite energi liksom... Men men...er vel bare sånn det er på denne tiden Senga er virkelig en god venn om dagen ja, i går la jeg meg kl 9 ca Hatt en fin dag ja og i kveld skal jeg på et homeparty! Shopping har man energi til Ha en super dag du også ...eller.. håper du har hatt en fin dag hehe.. sov visst litt lenge idag jeg hihi Deilig å sove lenge da Hatt en fin dag så langt i allefall Da har jeg vært hos optikeren og jeg er nærsynt og har skjeve hornhinner... så da blir det briller når jeg kjører bil, ser tv, sitter her og ellers når jeg måtte føle for det Ikke lett å finne briller man liker, så har fått med meg noen hjem for prøving da. I kveld skal jeg på homeparty, blir nok litt shopping til huset da tenker jeg Moro! Trøtt i dag også, så blir nok en strekk på sofaen før jeg kjører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå