pusilus Skrevet 20. juni 2009 #1281 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Håpr du får en kjempe flott dag Endret 20. juni 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 21. juni 2009 #1282 Del Skrevet 21. juni 2009 Gleder meg til å høre om dagen! Klem og kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 21. juni 2009 #1283 Del Skrevet 21. juni 2009 Håper du hadde det fint i bryllup og at resten av helga blir like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #1284 Del Skrevet 21. juni 2009 Gossip girl, iss, imli, pusilus, kipa og Happy Feet Hadde det veldig bra i bryllup i går Ble en lang dag da...dro hjemmefra kl 9 og kom tilbake halv fem i natt Men var kjempekoselig og jeg hadde det supert Talen gikk også veldig bra, så nå kan jeg senke skuldrene å bare slappe av. Deilig å være ferdig med bryllupet, så har jeg litt mindre å tenke på Om noen timer drar jeg på kurs, begynner ikke før i morgen da, men tar over tre timer å kjøre så da kjører vi i kveld Ikke hjemme igjen før torsdags kveld Regner ikke med at det blir muligheter for kg der heller, hva skal jeg gjøre uten dere sååå lenge?? Ingen tante kommet ennå, men spotter fremdeles brunt...så noe må jo være på gang håper jeg Pakker i allefall med meg pergoen, så er jeg sikker Ha en fin uke jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #1285 Del Skrevet 21. juni 2009 Da var jeg pakket og klar *puh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. juni 2009 #1286 Del Skrevet 21. juni 2009 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. juni 2009 #1287 Del Skrevet 21. juni 2009 God tur og kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. juni 2009 #1288 Del Skrevet 21. juni 2009 Håper du får det fint på kurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. juni 2009 #1289 Del Skrevet 21. juni 2009 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 22. juni 2009 #1290 Del Skrevet 22. juni 2009 God tur på kurs!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 22. juni 2009 #1291 Del Skrevet 22. juni 2009 Håper du får ei fin uke på kurs. Håper det er fint vær der du er på kurs også og at du får gleden av å nyte sola litt innimellom all kursingen. Her skal det jo bli supervær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 24. juni 2009 #1292 Del Skrevet 24. juni 2009 Ha en super sommer lucky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 24. juni 2009 #1293 Del Skrevet 24. juni 2009 Håper det går greit på kurs og t syklusen er i gang igjen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lhinn Skrevet 24. juni 2009 #1294 Del Skrevet 24. juni 2009 hei håper du har det fint på kurs og at du har fått nyte litt av dette finværet innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #1295 Del Skrevet 25. juni 2009 imli, iss, pusilus, loffen, fisk, happy feet, strix og lhinn Da var jeg hjemme igjen Deilig å være borte, men veldig deilig å komme hjem igjen også Hatt det kjempebra på kurs og vi kollegaene har kost oss masse på kveldene Spist god mat og shoppet Blitt sene kvelder og tidlig opp, så er ganske sliten nå kjenner jeg... skal bli godt å finne puta veldig snart Orker ikke noe oppdateringsrunde i kveld, så får ta det i morgen i stedet... Ellers har det ikke kommet noen tante hit ennå Brun spotting hver dag da og to dager med litt rødt før det ble brunt igjen.... Skjønner ikke hvorfor kroppen holder på sånn?? Har også hatt en del smerter i magen, så noe rart er det... :klø: Gynekologen sa jo at alt så bra ut, så skjønner det rett og slett ikke...uff... møkkakropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 25. juni 2009 #1296 Del Skrevet 25. juni 2009 Du får stikke innom i pavliongen på en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #1297 Del Skrevet 26. juni 2009 Du får stikke innom i pavliongen på en Ja det må jeg gjøre snart Gleder meg til å se den! Begynner seint på jobb i dag, så har fått tatt meg en liten oppdateringsrunde nå på morgenen I morgen er det ett år siden jeg fikk påvist pcos og her sitter jeg fremdeles uten tegn til noe baby Kjenner jeg er utrolig lei denne prøvingen og kroppen om dagen. All den spottingen og smerter...ikke veldig vondt, men kjenner at det jobbes nede i der Tok en g test nå på morgenen og nå er det veldig veldig svak, nesten på grensen til usynlig, men el testen slår ut da, så noe hcg er det fortsatt i kroppen Nå er det jo over en mnd siden jeg mistet, så nå er det virkelig på tide at denne kroppen gir seg.... Blir en helg med full fart igjen da, skal i utdrikningslag i morgen og bursdag til tanteunge på søndag, så da er denne helgen satt også... Sol og nydelig sommervær i dag, det er deilig! Skal bli deilig med helg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. juni 2009 #1298 Del Skrevet 26. juni 2009 Velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #1299 Del Skrevet 26. juni 2009 Velkommen hjem Takk for det Deilig å være hjemme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 26. juni 2009 #1300 Del Skrevet 26. juni 2009 Hei og velkommen hjem! Godt å lese at du har hatt det fint på kurs. Argh, så irriterende at kroppen din oppfører seg sånn. Håper virkelig dette er siste rest av dårlig oppførsel og at ting blir bedre framover nå. Ønsker deg en fin helg. Høres ut som det blir full fart for deg (igjen ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå