Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Jeg heier også på spennende tegn! :duskedame: Krysser fingrene for at det ikke er bivirkninger.

Håper du har hatt en fin langhelg, høres sånn ut. ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:danse: Heier på spennende tegn! :hoppe:

Håper virkelig ikke det er bivirkninger!

:klem:

Takk for heiing :klemmer: Håper virklig ikke det er bivirkninger nei :(

Jeg heier også på spennende tegn! :duskedame: Krysser fingrene for at det ikke er bivirkninger.

Håper du har hatt en fin langhelg, høres sånn ut. ;)

Takk for heiing og fingerkryssing :klemmer:

Vært deilig med langhelg ja, full fart da, men veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne arbeidsdagen over også, deilig :) Dagen har egentlig gått fort, så det er godt :)

Var hos akupunkturdama etter jobb, deilig å ligge sånn å slappe av etter jobben :) Har hatt vondt i skuldra siden i går, så hun stakk noen nåler i skuldra også, så håper det hjelper :) Satt også på noen sugekopper, så ryggen min ser ikke ut :fnise: Mange blå rundinger :fnise:

Nå kommer snart vaskedama for å ta en titt å se om vi blir enige :) Håper ikke hun er så veldig dyr, så litt spent nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskedama kom og det gikk fint :) Hun skulle ha ca 500kr gangen, synes ikke det var så ille jeg da.... Så da begynner hun på fredag :) Passer meg perfekt siden jeg skal ha utdrikningslag for en venninne her på lørdag :fnise:

Ble grilling til middag i dag også, deilig! Sambo fikk gassgrill til bursdagen sin i fjor, og det er jo helt supert! Elsker den ;)

Så har jeg hatt kaffebesøk av en av mine svigerinner :) Koselig :)

Glemte å skrive i sta at når jeg var hos akupunkturdama i sta var det en innom som var ca 12 uker på vei. De hadde slitt lenge med å bli gravide og nå hadde det klaffet med ivf. Hun kom innom for å høre hjertelyden :rødme: Noe så vakkert :rødme: Hun hadde med seg en venninne og de grøt av glede begge to :) Så jo ingenting jeg da, men lå i forhenget ved siden av å hørte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så deilig med vaskedame, da blir det mer tid til :humpe: da..

høres koselig ut når du hørte hvor glade de to jentene var.. hadde sikkert begynt å gråte litt jeg også bare jeg hørte det. hehe.

Har du hatt en fin dag idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så deilig med vaskedame, da blir det mer tid til :humpe: da..

høres koselig ut når du hørte hvor glade de to jentene var.. hadde sikkert begynt å gråte litt jeg også bare jeg hørte det. hehe.

Har du hatt en fin dag idag?

Ja blir veldig deilig :) Godt med litt ekstra tid til :sengekos::fnise: Eller energi til det i allefall ;)

Må være en fantastisk opplevelse å høre hjerteslagene sånn for første gang, håper jeg snart kan gjøre det også ;)

Hurra for vaskedame!!!! 500 kr gangen var ikke ille nei!

Nei synes ikke det var ille egentlig :) Da skal hun ta hele huset, bortsett fra kjelleren :) Og vaske vinduene en gang i mnd ;) Får håpe hun gjør en bra jobb også da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :klemmer:

Litt bedre i nakken/skuldra i dag, men fortsatt helt blå :fnise: Tror ikke de forsvinner med det første, så greit jeg ikke skal i bryllup til helgen ;)

Begynner seint i dag, så har fått gjort unna litt jobbegreier nå på morgenen :) Deilig :) Orket ikke gjøre det i går....

Tar gjerne i mot litt symptomer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskedama kom og det gikk fint :) Hun skulle ha ca 500kr gangen, synes ikke det var så ille jeg da.... Så da begynner hun på fredag :) Passer meg perfekt siden jeg skal ha utdrikningslag for en venninne her på lørdag :fnise:

Ble grilling til middag i dag også, deilig! Sambo fikk gassgrill til bursdagen sin i fjor, og det er jo helt supert! Elsker den ;)

Så har jeg hatt kaffebesøk av en av mine svigerinner :) Koselig :)

Glemte å skrive i sta at når jeg var hos akupunkturdama i sta var det en innom som var ca 12 uker på vei. De hadde slitt lenge med å bli gravide og nå hadde det klaffet med ivf. Hun kom innom for å høre hjertelyden :rødme: Noe så vakkert :rødme: Hun hadde med seg en venninne og de grøt av glede begge to :) Så jo ingenting jeg da, men lå i forhenget ved siden av å hørte :fnise:

Så deilig med vaskedame da og prisen var ikke verst heller :jepp: Men jeg syns allikevel det er litt rart å skulle slippe en fremmed inni huset mitt(alene?) spes. på et større sted. Her kjenner jo alle alle liksom...

Mmm, grillmat. Vi har ikke komt helt i gang med det enda ;)

Så koselig å høre om hun som var for å høre hjertelyden da!! Håper vi kan få gjøre det snart også :hoppe:

God bedring til nakken/skuldrene dine og ha ein fin dag Lucky? !!

Endret av Strix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå rygg... no good!! hehe. var de vonde å ha på? Visste ikke at man også kunne bli gravide av suging? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med vaskedame da og prisen var ikke verst heller :jepp: Men jeg syns allikevel det er litt rart å skulle slippe en fremmed inni huset mitt(alene?) spes. på et større sted. Her kjenner jo alle alle liksom...

Mmm, grillmat. Vi har ikke komt helt i gang med det enda ;)

Så koselig å høre om hun som var for å høre hjertelyden da!! Håper vi kan få gjøre det snart også :hoppe:

God bedring til nakken/skuldrene dine og ha ein fin dag Lucky? !!

Litt skummelt å slippe en fremmed inn her ja, men ho bor ikke så langt herfra og jeg vet om fler som hun vasker hos, så regner med at det skal gå greit ;)

Litt hjertelyd hadde vært supert å fått høre snart ja :rødme:

Nakken/skuldra er bedre, men litt øm etter koppene bare ;)

Heier fram litt symptomer. :duskedame:

Takk vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier litt jeg også :duskedame::duskedame::duskedame:

Takk :klemmer: Koselig med heie hjelp ;)

Blå rygg... no good!! hehe. var de vonde å ha på? Visste ikke at man også kunne bli gravide av suging? :nigo:

:fnise: De er ikke akkurat en del av bli gravid opplegget ;) Men fordi jeg hadde vondt i skuldra, så tenkte jeg at litt nåler og sånt kunne hjelpe til litt ;)

Er ikke vondt å ta, sto på kanskje i fem minutter bare, men ser rett og slett ut som mange sugemerker på ryggen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen fra jobb :) Deilig :) Hatt møte de siste to timene, så litt tung i hodet og trøtt nå...

Blir litt avslappning her nå, før jeg må ta et lite tak her hjemme :) Skal ha utdrikningslag for en venninne til helgen og vi skal ende opp her på kvelden, så har litt å ordne med da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig besøk av noen polakker vi har hatt her de to siste årene ;) Og de var klare til å male ferdig garasjen vår i slutten av mai :duskedame::duskedame: Da slipper jeg jo å tenke mer på det prosjektet ;)

Ellers har jeg fått ryddet litt her i kveld, skal ta litt mer nå da :) Og så har svigermor vært innom på en kaffekopp :) Nevnte ingenting om når hun skulle komme å vaske her, så da håper jeg hun blir flau når hun ser vaskedama på fredag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :)

Prøver meg litt på tappetafsing om dagen, men ikke lett å bli klok på altså :klø: Synes den ligger ganske høyt opp nå og er litt hard, men ikke helt lukket... Ikke lett :fnise:

Så har jeg fått bestilt meg et par tester som jeg håper kommer før helgen. Skal i utdrikningslag på lørdag, så tenkte sjekke på morgenen hvordan det ligger ann i allefall :) Kommer jo uansett ikke til å drikke, men greit å vite liksom :sjenert: Er nok litt tidlig å teste, siden ikm er på tirsdag, men cb digital kan jo tas opptil fire dager før ikm...så er jo en mulighet...

Nå bærer det snart i vei til jobb :) Må en tur til byen etter jobb for å handle klart noe til helgen og så er det hjem til ferdiglaget middag by pappa ;) Han skal ut hit å pusse på båten sin, så da sa han at han kunne lage middag til meg og sambo ;) Snille pappa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg litt på tappetafsing om dagen, men ikke lett å bli klok på altså :klø: Synes den ligger ganske høyt opp nå og er litt hard, men ikke helt lukket... Ikke lett :fnise:

Så har jeg fått bestilt meg et par tester som jeg håper kommer før helgen. Skal i utdrikningslag på lørdag, så tenkte sjekke på morgenen hvordan det ligger ann i allefall :) Kommer jo uansett ikke til å drikke, men greit å vite liksom :sjenert: Er nok litt tidlig å teste, siden ikm er på tirsdag, men cb digital kan jo tas opptil fire dager før ikm...så er jo en mulighet...

Nå bærer det snart i vei til jobb :) Må en tur til byen etter jobb for å handle klart noe til helgen og så er det hjem til ferdiglaget middag by pappa ;) Han skal ut hit å pusse på båten sin, så da sa han at han kunne lage middag til meg og sambo ;) Snille pappa :)

Klorer hjernen og renser øya med lut, tappetaffsing ????

:overrasket::sjokk::sjokkbla::briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett med den tappetafsingen nei, har prøvd jeg også men :sjenert: Bør vel gjøre det en stund før en kjenner kroppen sin..

Så gøy med utdrikkningslag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klorer hjernen og renser øya med lut, tappetaffsing ????

:overrasket::sjokk::sjokkbla::briller2:

:fnise::sjenert:

Det er ikke lett med den tappetafsingen nei, har prøvd jeg også men :sjenert: Bør vel gjøre det en stund før en kjenner kroppen sin..

Så gøy med utdrikkningslag da :)

Nei det er ikke lett...har gjort det noen sykluser nå da, men husker aldri hvordan den er fra gang til gang :murvegg: Skulle nok ha skrevet det opp et sted...men men...vi får se hva som skjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...