Lucky? Skrevet 27. april 2009 Forfatter #621 Del Skrevet 27. april 2009 Hei! Så bra at alt såg fint ut hos deg da Kos deg masse med sambo i kveld og de neste par kveldene Lykke til og krysser fingrene for en januar-mini-lucky!!! Ja veldig glad for at alt så så bra ut Hadde rett og slett mistet troen pga mye smerter og litt blødning Så da er det bare å vente to lange uker.... januar-mini-lucky hadde vært helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. april 2009 #622 Del Skrevet 27. april 2009 GO LUCKY GO LUCKY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. april 2009 Forfatter #623 Del Skrevet 28. april 2009 GO LUCKY GO LUCKY Du er god du vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. april 2009 Forfatter #624 Del Skrevet 28. april 2009 God morgen Positiv el test i dag Håper virkelig vi satt fulltrefferen i går, men får vel prøve oss litt i dag også kanskje Lagt med pute under rumpa i hele natt nemmelig Blir en full fart dag på jobben i dag, så før jeg vet ordet av det er jeg nok hjemme igjen Skal på party til iss i kveld også da, det blir koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 28. april 2009 #625 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Her var det mange positive nyheter! Fine egg og positiv EL.tes! Håper medisinen gjør susen og at en januar er på vei! Endret 28. april 2009 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 28. april 2009 #626 Del Skrevet 28. april 2009 Bare innom å heier litt på store fine friske mottagelige egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. april 2009 Forfatter #627 Del Skrevet 28. april 2009 Her var det mange positive nyheter! Fine egg og positiv EL.tes! Håper medisinen gjør susen og at en januar er på vei! Moro med noe positivt i boka mi også da, blir fort mye syting og klaging Håper virkelig på en januarbaby nå ja, hadde vært helt utrolig :rødme: Bare innom å heier litt på store fine friske mottagelige egg Takk for heiing Håper virkelig det er mottagelige egg denne gangen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. april 2009 Forfatter #628 Del Skrevet 28. april 2009 Da var denne arbeidsdagen over også Deilig Kun to dager igjen til det er helg nå! Vært en veldig smertefull dag da...kroppen jobber virkelig med å slippe egg, så håper den snart slipper så jeg får litt smertefri Vondt å gå og vondt å sitte...har vært sånn i hele dag og er fortsatt vondt, men har vært sånn de siste gangene, så vet jo at det går over så snart egget løsner da Svigermor var her å vasket når jeg kom hjem fra jobb da Deilig! Tror kanskje hun har snappet opp at jeg har bestilt vaskedame Hun sa ikke noe om det, men snakket veldig om andre som har vaskedame... Nå kommer snart sambo hjem og i dag blir det poteter, kjøttboller og grønnsaker, så er det party hos iss kl 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. april 2009 #629 Del Skrevet 28. april 2009 Du er god du vennen God morgen Positiv el test i dag Håper virkelig vi satt fulltrefferen i går, men får vel prøve oss litt i dag også kanskje Lagt med pute under rumpa i hele natt nemmelig Blir en full fart dag på jobben i dag, så før jeg vet ordet av det er jeg nok hjemme igjen Skal på party til iss i kveld også da, det blir koselig Artig med positiv El-test heier på svømmere og egg Ha en fortreffelig kveld hos iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 28. april 2009 #630 Del Skrevet 28. april 2009 Hipp hurra for positiv EL-test!! Det blir veldig spennende å følge med her, og håper veldig på en liten Lucky-baby. Bør være din tur nå!! Vi begynte med vaskedame hos oss for få uker siden og som kommer annenhver uke. Det er fantastisk deilig syns jeg, og i tillegg så får vi en unnskyldning til å rydde hjemme før hun kommer, for ellers er det så fort gjort å bare drøye det Heier på deg, og håper at de neste to ukene går fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. april 2009 #631 Del Skrevet 28. april 2009 Hurra for positiv EL-test og fine egg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. april 2009 #632 Del Skrevet 28. april 2009 Så fin ticker du har fått deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 28. april 2009 #633 Del Skrevet 28. april 2009 Greit med vondt når man vet at det er fordi ting virker! Så for januar 2010!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. april 2009 Forfatter #634 Del Skrevet 28. april 2009 Artig med positiv El-test heier på svømmere og egg Ha en fortreffelig kveld hos iss Ja alltid moro med positive tester Håper egg og svømmere jobber veldig med å bli kjempegode venner akkurat nå Hipp hurra for positiv EL-test!! Det blir veldig spennende å følge med her, og håper veldig på en liten Lucky-baby. Bør være din tur nå!! Vi begynte med vaskedame hos oss for få uker siden og som kommer annenhver uke. Det er fantastisk deilig syns jeg, og i tillegg så får vi en unnskyldning til å rydde hjemme før hun kommer, for ellers er det så fort gjort å bare drøye det Heier på deg, og håper at de neste to ukene går fort!! Ja får håpe det blir en spennende tid i allefall Gleder meg til å få vaskedame som vasker ordentlig ja! og ikke minst at jeg har en grunn til å rydde... Svigermor er flink ho, men er ikke akkurat noe rivjern... Får håpe de neste ukene bare flyr i vei nå... tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. april 2009 Forfatter #635 Del Skrevet 28. april 2009 Hurra for positiv EL-test og fine egg! Så fin ticker du har fått deg. Ja håper det er en god match Synes det var på tide å sette inn en ticker nå...uten pergo er jo syklusen helt på tur, så da er det ingen vits med ticker, men nå derimot... Greit med vondt når man vet at det er fordi ting virker! Så for januar 2010!! Ja hadde jeg hatt slike el smerter hver syklus og jeg ikke prøvde å bli gravid tror jeg det hadde klikket for meg... men nå er det bare godt å kjenne at kroppen jobber Ja jeg er rar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. april 2009 Forfatter #636 Del Skrevet 28. april 2009 Da var jeg hjemme igjen etter en koselig kveld hos iss Ble litt shopping da. Var jo mest barneklær der, men fant meg en kosecapribukse og en topp Gleder meg til de kommer! Begge plaggene er fine hvis det skulle komme en mage snikende etterhvert også... Må jo tenke litt sånn når man handler Synes jeg har tenkt slik i to år nå jeg da....men tenker jo litt ekstra på det nå Fortsatt smerter, men virker som om det begynner å roe seg ned litt i allefall, så det betyr vel at egget er på vei nedover kanskje?... Nå er det snart frustrerte fruer, så håper sambo orker å sitte oppe å vente til det er ferdig....hvis ikke må jeg nok prioritere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. april 2009 #637 Del Skrevet 28. april 2009 Du har iallefall prioriteringene i orden Takk for en superkoselig kveld!!! Jeg handla til skjønningen idag, klarte ikke å prioritere noe til meg gitt Må prøve den buksa di en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 28. april 2009 #638 Del Skrevet 28. april 2009 Nå er det snart frustrerte fruer, så håper sambo orker å sitte oppe å vente til det er ferdig....hvis ikke må jeg nok prioritere i kveld Prioritere bort frustrerte fruer??!! Nei, vil de ha barn, så får de vente til det er ferdig! Natta, Lucky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. april 2009 #639 Del Skrevet 28. april 2009 for prioriteringene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. april 2009 Forfatter #640 Del Skrevet 29. april 2009 Du har iallefall prioriteringene i orden Takk for en superkoselig kveld!!! Jeg handla til skjønningen idag, klarte ikke å prioritere noe til meg gitt Må prøve den buksa di en dag! Prioriteringer er viktig Masse fine klær til små prinsesser ja, så skjønner godt du prioriterte bort deg selv ja Gleder meg til buksa kommer, den så så deilig ut! Prioritere bort frustrerte fruer??!! Nei, vil de ha barn, så får de vente til det er ferdig! Natta, Lucky! slapp å prioritere bort frustrerte fruer da Sambo satt å jobbet så lenge for prioriteringene dine Slapp å prioritere, så ingenting er bedre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå