Lucky? Skrevet 14. april 2009 Forfatter #501 Del Skrevet 14. april 2009 Heia FFK! Heia heia Høres ut som min plan for kvelden det. Får håpe dere har litt mer å by på enn det mitt lag hadde i går. Kos deg! Ingen dum plan det nei Får håpe de vinner i kveld ja, fremdeles målløst, men mye kan skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. april 2009 Forfatter #502 Del Skrevet 15. april 2009 God morgen Da har meldt sin ankomst her i huset igjen Møkka tanta Da er vi faktisk over 2010 før vi evt får barn....vi som hadde planlagt å få barn sommeren 2008 Denne syklusen kjører vi på med dobbel pergo, så håper virkelig at det er det som skal til for at spiren sitter denne gangen.... I dag skal jeg til legen før jobben. Har hostet siden begynnelsen av mars og i påsken tetnet det til i brystet og jeg hostet bare slim, så greit å ta en sjekk Synes faktisk det er bedre i dag da, typisk det når jeg først tar meg en tur til legen...men men....får se hva han sier. Har ikke vært hos han siden han henviste meg videre for over ett år siden, så flyr ikke akkurat ned dørene hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. april 2009 #503 Del Skrevet 15. april 2009 Hang in there Hadde håp om 2008 baby vi også, eller i allefall graviditet ila 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. april 2009 Forfatter #504 Del Skrevet 15. april 2009 Hang in there Hadde håp om 2008 baby vi også, eller i allefall graviditet ila 2008 Takk Sluttet på pillen mars 07 for å være sikker på at kroppen var i rute til å kunne få barn sommeren 08.....jaja...møkkakropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. april 2009 #505 Del Skrevet 15. april 2009 Møkka tante! Skjønner godt at du blir lei.. Neste måned, DA er det deres tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 15. april 2009 #506 Del Skrevet 15. april 2009 Innom å på dumme dumme Så urettferdig at noen må slite så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. april 2009 Forfatter #507 Del Skrevet 15. april 2009 Møkka tante! Skjønner godt at du blir lei.. Neste måned, DA er det deres tur! Ja det er en skikkelig møkkatante Håper virkelig det er vår tur neste måned ja, synes jeg fortjener det nå Innom å på dumme dumme Så urettferdig at noen må slite så lenge Takk! Ho er virkelig ikke velkommen hit i dette huset på lenge lenge Føles veldig urettferdig ja.... men blir vel vår tur en gang også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. april 2009 Forfatter #508 Del Skrevet 15. april 2009 Da var jeg hjemme igjen Deilig dag på jobben, vært på tur i flere timer så dagen har gått veldig fort Gikk bra hos legen i dag også, hadde litt høye verdier så fikk en liten antibiotikakur, så da får vi håpe den gjør susen Fikk kjøpt pergo i dag også, så da ligger den klar Etter jobben var jeg innom å fikk skiftet til sommerdekk på bilen, deilig! Planen i kveld er egentlig å male litt til på garasjen, ikke veldig lyst, men greit å prøve å få gjort litt i allefall For om en mnd håper jeg at jeg ikke kan male noe mer på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. april 2009 #509 Del Skrevet 15. april 2009 Greit å få litt antibiotika når du har hanglet så lenge ja! Maling er gørr, skjønner ikke at du orker det etter jobb. Jeg er altfor sliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. april 2009 #510 Del Skrevet 15. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. april 2009 Forfatter #511 Del Skrevet 15. april 2009 Greit å få litt antibiotika når du har hanglet så lenge ja! Maling er gørr, skjønner ikke at du orker det etter jobb. Jeg er altfor sliten Ja greit å få bort alle basilusker Orker vel egentlig ikke, men har ikke så mye valg da....på lørdag skal jeg ha klumpen så søndag er jo den eneste fridagen jeg har, så da er det deilig å ta det litt piano Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 15. april 2009 #512 Del Skrevet 15. april 2009 Så utrolig irriterende og trist at mensen kom denne gang også!! Hvor lenge skal du prøve med Pergo? Bra du fikk litt antibiotika så kommer du deg gjerne forbi disse plagene. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. april 2009 Forfatter #513 Del Skrevet 15. april 2009 Så utrolig irriterende og trist at mensen kom denne gang også!! Hvor lenge skal du prøve med Pergo? Bra du fikk litt antibiotika så kommer du deg gjerne forbi disse plagene. Ha en fin kveld Ja det er veldig irriterende Skulle så gjerne sendt henne langt vekk for en god stund nå.... Vet faktisk ikke hvor lenge jeg skal gå på pergo jeg....fikk ny resept nå med fire ganger til i allefall... dvs ca åtte måneder dersom det ikke skjer noe... Da var jeg ferdig å male for i dag...masse igjen fortsatt da, men fått tatt litt i allefall Garasjen er ca 130 km2 så tar tid... og i tillegg skal den ha to strøk Nå tenkte jeg at jeg skulle gå en tur opp til svigermor å gi ho dårlig samvittighet for at ho ikke har vært her å vasket slik ho lovet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 15. april 2009 #514 Del Skrevet 15. april 2009 Ja det er veldig irriterende Skulle så gjerne sendt henne langt vekk for en god stund nå.... Vet faktisk ikke hvor lenge jeg skal gå på pergo jeg....fikk ny resept nå med fire ganger til i allefall... dvs ca åtte måneder dersom det ikke skjer noe... Da var jeg ferdig å male for i dag...masse igjen fortsatt da, men fått tatt litt i allefall Garasjen er ca 130 km2 så tar tid... og i tillegg skal den ha to strøk Nå tenkte jeg at jeg skulle gå en tur opp til svigermor å gi ho dårlig samvittighet for at ho ikke har vært her å vasket slik ho lovet Den garasjen rekker helt hit da og litt til, da tar du vel huset vårt samtidig som du går forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. april 2009 Forfatter #515 Del Skrevet 16. april 2009 Den garasjen rekker helt hit da og litt til, da tar du vel huset vårt samtidig som du går forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. april 2009 Forfatter #516 Del Skrevet 16. april 2009 God morgen Da var det torsdag allerede, deilig med korte jobbeuker Bare to dager til deg er helg Begynner seint i dag, men fikk ikke sove mer etter sambo sto opp, så da var det like greit å stå opp selv også Må ringe gynekologen min å høre om når jeg skal komme dit for å se på eggmodningen denne gangen. Mener hun er å få kontakt med mellom åtte og halv ni Så må jeg ringe akupunkturdama å gjøre om timen på mandag. Hadde glemt at jeg skal i et møte på mandag, så får håpe hun har ledig time litt seinere den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. april 2009 Forfatter #517 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Da har jeg fått snakket med gynekologen min og jeg skal begynne på pergoen i morgen Dag 3! Alltid begynt på dag 5 jeg da, men ho sa i morgen, så da får jeg vel gjøre som hun sier Fikk time til eggsjekking neste mandag da, så det blir spennende! Akupunkturdama åpnet visst ikke før halv elleve i dag, så får prøve å huske å ringe henne i pausa mi Endret 16. april 2009 av Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. april 2009 Forfatter #518 Del Skrevet 16. april 2009 trøtt i dag...litt tappet for energi kjenner jeg... Kan nok ha noe med at jeg blør mye nå, så skulle vel kanskje vært flink å spist noen jerntabletter eller noe. Har egentlig aldri blødd så veldig mye når jeg har hatt mensen, men sist gang og den gangen her blør jeg masse! Bare renner ut liksom Kan nok ha noe med at pergoen gjør jobben sin og kanskje resultat av akupunkturen eller noe... Deilig å vite at kroppen "tømmer" seg skikkelig i allefall I kveld er egentlig planen å male ferdig den veggen jeg begynte på i går...men jeg får se ann lysten og energien litt.... Skal snart begynne på middag i allefall, så får se etter det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. april 2009 #519 Del Skrevet 16. april 2009 Hurra for pergostart i morgen og eggsjekkingstime neste mandag! Denne gangen skal det gå, Lucky?! Jeg har godfølelsen og føler det på meg! Flere som er trøtte i dag? Jeg har planer om å rigge meg til på sofaen med et nytt ELLE. Skal vente på at sambo kommer hjem, så skal vi på butikken og handle. Torsdager er handledag her i gården. Ville aller helst holdt meg på sofaen hele kvelden, men skal nok klare å sleeepe meg på butikken. Ha en fin kveld! Syns du skal slappe av etter middag jeg, kroppen din trenger nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. april 2009 Forfatter #520 Del Skrevet 16. april 2009 Hurra for pergostart i morgen og eggsjekkingstime neste mandag! Denne gangen skal det gå, Lucky?! Jeg har godfølelsen og føler det på meg! Flere som er trøtte i dag? Jeg har planer om å rigge meg til på sofaen med et nytt ELLE. Skal vente på at sambo kommer hjem, så skal vi på butikken og handle. Torsdager er handledag her i gården. Ville aller helst holdt meg på sofaen hele kvelden, men skal nok klare å sleeepe meg på butikken. Ha en fin kveld! Syns du skal slappe av etter middag jeg, kroppen din trenger nok det. Ja håper virkelig det er vår tur denne gangen Skal i allefall gjøre alt jeg kan Veldig trøtt i dag ja, så ikke gjort stort annet enn å slappe av i kveld. Lyst til å gå å legge meg nå egentlig, men får vel prøve å holde ut litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå