*Lollipop* Skrevet 23. mars 2012 #5881 Del Skrevet 23. mars 2012 Vel, man kan vel kanskje bare si de er heldige som aldri har møtt motgang her i livet, for det er vel det det handler om... Blir så irritert når venner rundt meg sitter og diskuterer når de skal ha barn, akkurat som om det går an å planlegge nesten ned til dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 23. mars 2012 #5882 Del Skrevet 23. mars 2012 Veldig korttenkte kommentarer, men heldige mennesker som får lov til å oppleve verden så forutsigbar! Jeg hadde "planlagt" sommerbaby, og det blir det jo forhåpentligvis, men ikke før fire år senere... Flott at enkelte slipper det! for forsvunnede kilo!! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #5883 Del Skrevet 23. mars 2012 Grønne bananer gir treg mage, men godt modne bananer virker motsatt... Jeg fikk og på meg klærne mine etter et par uker med første... Nå derimot gikk det litt lenger tid og magen er fortsatt ikke borte. Tror jeg skal holde meg unna bananer uansett litt for å se om det er det som har skylda Greit å finne ut hva det er... Magen er jo ikke helt borte her heller, men håper den ser bedre ut til sommeren i allefall Så deilig at formen er så fin da Og nå er det jo vår og deilig vær ute også. Ofte tenkt på det at vårbarn må være deilig Hadde jo "planlagt" at de to første skulle være vårbarn jeg, men de er jo født i september og november :gjeiper: Pleier å le litt av dem som sier at jeg "skal ha barn i januar, for staaaaakkars dem som er født i desember, det er jo nesten barnemishandling".... Ja deilig at formen er fin og vi kan nyte den deilige våren Mars er en veldig fin måned å få barn i og mange som har sagt det til oss og da svarer jeg bare at "ja, vi var heldige med den " Når vi starte prøvingen håpet jeg på å få barn tidlig på året, men nå kunne jeg jo ikke brydd meg mindre om hvilken måned han hadde blitt født i... Det viktigste er jo at det kommer et barn... Synes det er så teit når folk sier sånn angelou! Det viktigste er da at det i det hele tatt blir barn, ikke når på året de er født.. Så fint at formen er bra Lucky, og at lille M har godt sovehjerte. Håper han lukker opp øya litt for de på jobben da. Min FrkTorres var sånn som baby, hun sov hele tiden! Ja det viktigste er jo at de blir født og ikke når de blir født... Lille M sov seg igjennom så og si hele besøket på jobben også Deilig at han er rolig og sover, har gitt oss en veldig god start i allefall Ikke helt riktig for alle... Frøkna her reagerer på godt modne bananer også. Noen mener det er frøene i midten som er det som gir hard mage. Jeg kan hvertfall ikke gi henne noen form for banan, for da kan vi ha forstoppelse i flere dager. Jeg er en barnemishandler Frøkna her er født i desember, jeg burde kanskje ha tatt abort?? Jeg blir innmari oppgitt av slike uttalelser... Hva er det med folk? Tenker de ikke på at unger også kan høre det?? Beklager, men idioter! Så kjekt at lille M har godt sovehjerte! Det er gull verdt! for avrente kilo! Da skal vi nok holde oss unna bananer en stund for å se om det hjelper på magen Du er skikkelig barnemishandler altså Det viktigste er jo at det kommer et barn og ikke når de blir født Har ønsket barn gjennom alle månedene jeg og det flere år på rad liksom...kunne jo ikke brydd med mindre om hvilken mnd han kom i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #5884 Del Skrevet 23. mars 2012 Blir så irritert når venner rundt meg sitter og diskuterer når de skal ha barn, akkurat som om det går an å planlegge nesten ned til dato. Ja det er helt utrolig! Tenkte jo sånn når jeg begynte å prøve at det hadde vært fint å få barn tidlig på året, men nå kunne jeg virkelig ikke brydd meg mindre når på året han hadde blitt født nei... Veldig korttenkte kommentarer, men heldige mennesker som får lov til å oppleve verden så forutsigbar! Jeg hadde "planlagt" sommerbaby, og det blir det jo forhåpentligvis, men ikke før fire år senere... Flott at enkelte slipper det! for forsvunnede kilo!! Stå på! Ja du får jo sommerbaby til slutt! Har jo også vært innom alle månedene opptil flere ganger og har jo håpet like mye hver mnd, så uansett når han hadde kommet, så hadde han vært like velkommen Fin dag og stas å vise frem lille M til store og små på jobben Han sov seg igjennom så og si hele besøket, men de fleste fikk kost og snusa på han, nydligen min Hatt et lite besøk av en venninne etter vi kom hjem, så nå er det litt avslapning før kvelden setter inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #5885 Del Skrevet 24. mars 2012 En deilig lørdag Lillegutt og jeg sov til halv elleve, deilig Så var det ut å trille tur i det fine vårværet Vært ute i mange timer i dag og lillegutt sov i fem timer! Synes han sover veldig mye, men han spiser godt når han spiser og er jo veldig fornøyd ellers også, men i løpet av et døgn er han kanskje våken to - tre timer tilsammen... Men han legger på seg ser det ut som, men tenkte ta en tur på helsestasjonen for veiing til uken, bare for å sjekke at han faktisk legger på seg Nå er mannen å henter pizza, så blir det pizza og film her i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. mars 2012 #5886 Del Skrevet 24. mars 2012 Lørdagen deres høres helt fantastisk ut! Og for et sovehjerte det er på gullgutten deres Kos dere med pizza og film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. mars 2012 #5887 Del Skrevet 25. mars 2012 Herlige lille sovegutten din Det spiller ingen rolle hvilke mnd den lille kommer i ja, hvis det hadde holdt forrige gang hadde jeg hatt termin 22 desember og da jeg testet posistivt da var det detjeg brydde meg minst om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #5888 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Lørdagen deres høres helt fantastisk ut! Og for et sovehjerte det er på gullgutten deres Kos dere med pizza og film Veldig deilig med en slik lørdag Frister overhode ikke med noe fest ennå Den gutten har arvet sovehjertet til mammaen sin tror jeg Herlige lille sovegutten din Det spiller ingen rolle hvilke mnd den lille kommer i ja, hvis det hadde holdt forrige gang hadde jeg hatt termin 22 desember og da jeg testet posistivt da var det detjeg brydde meg minst om Ja han er god på å sove, så håper det sovehjertet ikke forsvinner Akkurat det samme hvilken mnd de små blir født i, hadde vært like glad uansett jeg Men er jo en veldig deilig tid vi går i møte nå da, deilige trilleturer Hadde en deilig og rolig søndag her i heimen i går Var ute å trillet i det fine være Skikkelig sommertemp her om dagen, helt nydelig! Men vanskelig å vite hva de små skal ha på seg.... Men lillegutt har ikke blitt forskjølet, så da har han nok hatt på seg nok klær Spiste middag hos svigers, passer veldig godt å ha de i nærheten når det kommer til søndag og middag På kvelden fikk vi besøk av et vennepar og sønnen dems, koselig Tror lillegutt hadde økedøgn i går, for synes ikke han gjorde annet enn å henge i puppen på ettermiddagen og kvelden, ble liksom ikke helt fornøyd...men til gjengjeld har han sovet hele natten da og våknet ikke før kl sju, så det var deilig Var bare et eneste stort smil når han våknet, helt herlig med litt respons I dag vet jeg ikke helt hva vi skal gjøre, har noe jeg tenkte å bytte, så får se om det blir en tur mot byen eller om vi tar det en annen dag Endret 26. mars 2012 av Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2012 #5889 Del Skrevet 26. mars 2012 Så herlige dager dere har. Ang. pupping hele kvelden så hadde vi det sånn også. A tanket opp før natten. Synes det var helt greit jeg, så lenge hun sov så mye som hun gjorde. Og det høres jo ut som om dere har fått en skikkelig sovegutt. (Vet det er teit å si det, men nyt det mens det står på, og håp at det fortsetter ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 26. mars 2012 #5890 Del Skrevet 26. mars 2012 Synes du er flink som kommer deg ut og rundt omkring selv om lillegutt er så liten! Det har jeg også lyst til (når den tid kommer), men mannen er nok mer skeptisk her... Snakker om å bare være bare hjemme fram til jul, liksom!!! Da kommer jeg til å gå på veggen!!! Ut på tur! Heldige du som har en sovegutt - tror lillemakrell blir et C-menneske (tidlig opp og sent i seng), skal man dømme etter dagens aktivitetsmønster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #5891 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Så herlige dager dere har. Ang. pupping hele kvelden så hadde vi det sånn også. A tanket opp før natten. Synes det var helt greit jeg, så lenge hun sov så mye som hun gjorde. Og det høres jo ut som om dere har fått en skikkelig sovegutt. (Vet det er teit å si det, men nyt det mens det står på, og håp at det fortsetter ) Koser meg veldig om dagen Veldig greit å spise så mye på kvelden, så lenge natten blir fin Nyter jo å ha en sovende tass, for vet jo at det ikke varer Håper han blir glad i å sove en laaang lur på formiddagen og heeele natten etterhvert Synes du er flink som kommer deg ut og rundt omkring selv om lillegutt er så liten! Det har jeg også lyst til (når den tid kommer), men mannen er nok mer skeptisk her... Snakker om å bare være bare hjemme fram til jul, liksom!!! Da kommer jeg til å gå på veggen!!! Ut på tur! Heldige du som har en sovegutt - tror lillemakrell blir et C-menneske (tidlig opp og sent i seng), skal man dømme etter dagens aktivitetsmønster! Man må jo bare komme seg ut, blir gal av å være bare inne Siden mannen ikke har hatt noe perm heller, så må jeg jo ha han med meg uansett Men det har gått veldig fint, så er bare å hoppe i det Er veldig deilig med dager der det ikke skjer så mye også da, hvor vi bare koser oss her hjemme, trenger det også C menneske ja! uff...håper det snur Litt forandring i planene i dag Kipa kommer en tur hit, så da blir vi hjemme å venter på koselig besøk Nå sover lillegutt i senga si, så da får vel jeg prøve å få gjort litt fornuftig her også da... Det var nok forresten bananen som gjorde lillegutt hard i magen...etter jeg sluttet å spise det har magen blitt ganske fin igjen Endret 26. mars 2012 av Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. mars 2012 #5892 Del Skrevet 26. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2012 #5893 Del Skrevet 26. mars 2012 Det var ikke meningen å være partypooper altså. Sovingen kan jo fortsette i samme tralten. Det var bare det at vi har så dårlig erfaring med sovebaby som plutselig ble til ikke-sovebaby. Jeg tenker enda drømmende tilbake på de første månedene hvor jeg faktisk følte meg uthvilt. Sukk. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. mars 2012 #5894 Del Skrevet 26. mars 2012 Kos dere med besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #5895 Del Skrevet 26. mars 2012 Det var ikke meningen å være partypooper altså. Sovingen kan jo fortsette i samme tralten. Det var bare det at vi har så dårlig erfaring med sovebaby som plutselig ble til ikke-sovebaby. Jeg tenker enda drømmende tilbake på de første månedene hvor jeg faktisk følte meg uthvilt. Sukk. :happy: Nei jeg skjønner det Vet jo at han ikke skal sove så mye for alltid, så prøver jo å nyte det også, men aller helst vil jeg jo bare sitte å kose med han hele dagen Men skal bli flinkere til å nyte stillheten og følelsen av å være uthvilt Kos dere med besøk! Takk, var veldig koselig Hatt koselig besøk av kipa Hun synes lillegutt hadde vokst mye på en uke, og det har han jammen også! Det går fort! Har også fått bestilt takkekort for fødselsgavene som strømmer inn og innbydelser til dåpen, så da får vi håpe de ser bra ut når de kommer i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. mars 2012 #5896 Del Skrevet 26. mars 2012 Utrolig koselig å lese her, det får meg til å glede meg til det blir min tur:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 26. mars 2012 #5897 Del Skrevet 26. mars 2012 Deilig med sånne sove-netter altså - misunner deg der. Her er det beste vi har oppnådd så langt kun en mating fra 11 til 7. Vanligvis blir det to runder, men det er jo ikke så ille det heller, for han sovner alltid med en gang etter matingen Veldig deilig å komme seg ut ja, og jeg tror det er bra for babyen også etter hvert som de blir eldre, så får de se litt andre ting og impulser enn bare hjemme. Merker på småen her at han begynner å trives stadig bedre ute, og suger til seg impulser. Noen ganger litt for mye, så da blir det ikke så morsom kveld da men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 26. mars 2012 #5898 Del Skrevet 26. mars 2012 Klart man må ut! Også så deilig det er å være ute om dagen! Skulle ønske du bodde litt nærmere, Lucky, savner en trillekompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. mars 2012 #5899 Del Skrevet 26. mars 2012 Gleder meg til det blir trillturer på meg også , håper vi får med oss den spreke oldemoren på noen turer også i mangel av andre med små barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 26. mars 2012 #5900 Del Skrevet 26. mars 2012 Herlig vær her om dagen for trilling iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå