^^Belle^^ Skrevet 13. februar 2012 #5521 Del Skrevet 13. februar 2012 Tenk at du kan føde når tid som helst! Gleder du deg til fødselen? Jeg var vel den som grua meg noe helt sinnsykt frem til jeg var sånn 35 uker på vei. Da begynte jeg å glede meg i stedet for. Hodet er rart sånn altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 13. februar 2012 #5522 Del Skrevet 13. februar 2012 Snart er Lucky mamma på utsiden også - endelig! Vi er så mange som gleder oss med deg og mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 13. februar 2012 #5523 Del Skrevet 13. februar 2012 Snart er Lucky mamma på utsiden også - endelig! Vi er så mange som gleder oss med deg og mannen Kunne ikke være mere enig med deg, Blåmor! Det er en stor glede, og noen spennende dager/uker nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. februar 2012 #5524 Del Skrevet 13. februar 2012 Jaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #5525 Del Skrevet 15. februar 2012 Måtte bare hilse på igjen Lenge sida jeg har rotet rundt her inne... Og mye har jo skjedd siden det ser jeg!!! Så koselig å se deg igjen da! Det var lenge siden.... Ja her har det endelig skjedd store ting Alt bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #5526 Del Skrevet 15. februar 2012 Tenk at du kan føde når tid som helst! Gleder du deg til fødselen? Jeg var vel den som grua meg noe helt sinnsykt frem til jeg var sånn 35 uker på vei. Da begynte jeg å glede meg i stedet for. Hodet er rart sånn altså. Ja tenk at han kan komme når som helst nå egentlig, rar følelse Har egentlig aldri gruet meg og gjør forsåvidt ikke det ennå heller, gleder meg bare til å treffe han jeg nå Snart er Lucky mamma på utsiden også - endelig! Vi er så mange som gleder oss med deg og mannen Takk søte Blåmor Kunne ikke være mere enig med deg, Blåmor! Det er en stor glede, og noen spennende dager/uker nå! Takk søte Missiw også Blir noen spennende uker fremover nå Jaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 15. februar 2012 #5527 Del Skrevet 15. februar 2012 Åh så spennende med oppløpet nå... Sikkert lurt å bare slappe av og ta ting som normalt, med tanke på at det kan strekke ut også. Eller så kan ting skje fort. Det som er så spennende! Ønsker deg en god innspurt, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #5528 Del Skrevet 15. februar 2012 Da er permisjonen i gang Er jo egentlig ikke i gang før på mandag, men jeg er jo ferdig å jobbe... Merkelig følelse å gå fra jobben Føler jo at jeg kunne jobbet lenge til for formen er jo fin, men samtidig veldig godt å vite at de neste ukene bare er mine og jeg kan gjøre det jeg ønsker og i mitt tempo Såsant ikke lillegutt bestemmer seg for å kommer før da I går gikk første maskin med babyklær her i huset Så koselig å henge det opp på snora! Ikke pakket sykehusbagen ennå, men har kjøpt et par ammebher og amme t-shorter som ligger klare, ammeinnlegg og noen store bind... Vet de sier at de bindene er for små i førsten, men greit å ha med Så er kameraer ferdig ladet, så bør vel legge laderene litt lettere tilgjengelige enn de er nå... Men jeg har jo ikke planer om å føde ennå, så har jo litt tid på meg I dag er planen å ta en tur i banken for å ordne noen papirer og så en tur på sykehusbesøk til en av barna på jobben. I ettermiddag skal jeg være med iss, skjønningen og hennes søskenbarn på svømming. Iss trenger en hånd til, så da så jeg muligheten til å få badet litt Snakket med en jordmor jeg kjenner i går og avtalte at jeg skal komme å besøke henne på jobb til uken og hun skal da gi meg en omvisning på føden, blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #5529 Del Skrevet 15. februar 2012 Åh så spennende med oppløpet nå... Sikkert lurt å bare slappe av og ta ting som normalt, med tanke på at det kan strekke ut også. Eller så kan ting skje fort. Det som er så spennende! Ønsker deg en god innspurt, lykke til! Ja det blir noen spennende uker! Rart å gå sånn å vente og tenke på at ting plutselig kan skje... Har ikke begynt å vente så veldig ennå da, men har jo en del ting jeg vil ha gjort før lillegutt kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. februar 2012 #5530 Del Skrevet 15. februar 2012 Helt merkelig, men kjenner jeg savner den tiden du går inn i nå - roen rundt alt og samtidig spenningen av å vente på at ting kan skje når som helts fremover. Du må bare nyte tiden frem til lillegutt kommer - en klisjé jeg vet, men helt sant for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. februar 2012 #5531 Del Skrevet 15. februar 2012 Gratulerer med permisjon. Kose deg i den siset rugetiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. februar 2012 #5532 Del Skrevet 15. februar 2012 Permisjon allerede! Du ble jo nettopp gravid Kos deg og nyt de siste dagene med småpuslerier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. februar 2012 #5533 Del Skrevet 15. februar 2012 Å, permisjon, så herlig Kos deg masse disse ukene, tenk, snart er han her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. februar 2012 #5534 Del Skrevet 15. februar 2012 Nå er det ikke lenge igjen til han kommer! Kos deg i permisjonstiden med alle forberedelsene. Hvil deg alt du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. februar 2012 #5535 Del Skrevet 15. februar 2012 Permisjon! Kos dere på svømming! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 15. februar 2012 #5536 Del Skrevet 15. februar 2012 Gratulerer med permisjon. Perfekt å feira det med ein tur i bassenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #5537 Del Skrevet 16. februar 2012 Helt merkelig, men kjenner jeg savner den tiden du går inn i nå - roen rundt alt og samtidig spenningen av å vente på at ting kan skje når som helts fremover. Du må bare nyte tiden frem til lillegutt kommer - en klisjé jeg vet, men helt sant for det. Ja blir noen veldig spennende dager og uker Er jo helt merkelig å tenke på at han kan komme når som helst, men kan også komme om 5 uker.... Gratulerer med permisjon. Kose deg i den siset rugetiden Takk Skal bli godt å snart få hilse på lillegutt Permisjon allerede! Du ble jo nettopp gravid Kos deg og nyt de siste dagene med småpuslerier Ja det synes jeg også, tiden har gått utrolig fort! Skal nyte den siste tiden, mye som skal ordnes Å, permisjon, så herlig Kos deg masse disse ukene, tenk, snart er han her Veldig deilig å endelig være her, men også litt skummelt å tenke på at lillegutt snart er her også... Men gleder meg veldig til å hilse på han nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #5538 Del Skrevet 16. februar 2012 Nå er det ikke lenge igjen til han kommer! Kos deg i permisjonstiden med alle forberedelsene. Hvil deg alt du kan! Nei nå går det fort! Spennende Er flink til å hvile meg synes jeg, men er også litt stresset for alt jeg burde ha gjort Permisjon! Kos dere på svømming! Ja tenk! Endelig! Svømming var veldig deilig Gratulerer med permisjon. Perfekt å feira det med ein tur i bassenget. Takk, endelig! Veldig deilig med svømming og bassenget var 35 grader! Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #5539 Del Skrevet 16. februar 2012 Dagen i går gikk av seg selv med sykehusbesøk som ble nesten tre timer...lillemor synes det var så koselig at jeg kom, at jeg ikke hadde samvittighet til å gå igjen med en gang Så var det svømming sammen med iss og kidsa, koselig! Deilig å være i så varmt vann, kroppen var jo superlett! Men når jeg kom hjem var jeg helt utslitt, så ble veldig tidlig kveld på meg i går I dag er planen å få begynt å pakket bagen og ryddet og ordnet en del 37 uker i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. februar 2012 #5540 Del Skrevet 16. februar 2012 Ja blir noen veldig spennende dager og uker Er jo helt merkelig å tenke på at han kan komme når som helst, men kan også komme om 5 uker.... Det er også viktig å tenke på ja. Husker jeg var så klar for å møte Vesla da jeg kom til termindagen, også ventet hun faktisk i 10 dager til - det var nesten en nedtur. Så ikke prøv å bli skuffet om han lar vente på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå