Gå til innhold

må jeg bytte spinningskoene?


Gjest spinneri

Anbefalte innlegg

Gjest spinneri

har bestilt spinningsko på nett, av merke diadora.

fikk beskjed om å ta en størrelse større enn vanlig, så da gjorde jeg det. ligger ikke mellom to størrelser i andre sko heller.

når jeg tar på meg skoene så kjenner jeg tåen fremme. det er ikke slik at det presser skikkelig, men den er borti tuppen på siden.

betyr det at de er for små da, og jeg må bytte dem? de er ikke små ellers.....

så kjipt å sende de tilbake, har gjort det en gang før, og da forsvant de hos posten, så det tapte jeg de pengene:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om de kjennes et halv nummer for små nå (og du sikkert kunne hatt dem et halvt nummer større), så kan det være de vider seg ut, hvertfall om du har mulighet til å få "tråkket" dem inn (står mye på sykkelen kanskje? Jeg har ikke mye peil på spinningsko egentlig, kun "bakkesko"). Det kommer an på hvilket stoff de er også.

Jeg kjøpte et par danse/aerobicsko i 40, bruker egentlig 39. Men jeg burde hatt 40,5 tror jeg. Tror det er ganske vanlig at man må gå opp (minst) en størrelse på treningssko av en eller annen grunn, som du sier. Uansett, det jeg tenkte å si var at jeg brukte flere måneder på å "trå" inn mine (de er i skinn) men nå tør jeg faktisk påstå at de passer, og til og med er behagelige. Men de var vonde både under tåballen og framme ved stortåa i starten.

Du får nesten bare vurdere om de er VELDIG plagsomme / vonde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde byttet jeg.

Husk at beina hovner litt opp når du blir varm og at spinningskoene ikke tilpasser seg så mye som vanlige sko, nettopp fordi de er stivere i utgangspunktet. Det kan dessuten være behagelig å ha plass til et par gelesåler nedi dem, fordi de er harde å stå i om du står mye på sykkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...