Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 BOpplever dere uregelmessigheter etterpå? Har utsatt mensen en gang nå, og en uke etter siste pille har jeg ennå ikke fått mensen... Argh!
Gjest Gjest_Mali_* Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 BOpplever dere uregelmessigheter etterpå? Har utsatt mensen en gang nå, og en uke etter siste pille har jeg ennå ikke fått mensen... Argh! Jeg har gjort dette to ganger, ved hjelp av piller jeg har fåt på resept fra legen (ikke p-piller av noe slag), og har ikke hatt noe problemer ved dette. Det gikk ca. 3-4 dager fra siste pille til jeg fikk mensen, men jeg regner med at det er helt normalt at det kan gå mer en det - man roter tross alt med kroppens naturlige hormonbalanse.. Hvis du er bekrymret, anbefaler jeg deg å ta kontakt med din lege og se hva han/hun mener om dette.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Er ikke bekymret egentlig, er helt sikkert ikke gravid. Men er bare litt kjipt å gå og vente på mensen så lenge. Skulle veldig gjerne ha sluppet å plutselig få den i helgen. Har lest pakningsvedlegget og det står det i forbindelse med at man tar to brett på rad når man har glemt en pille: Sannsynligvis vil du da få en avbruddsblødning ved slutten av neste brett, men du kan også få sporblødninger eller gjennombruddsblødning i løpet av neste brett. Så "sannsynligvis" betyr kanskje at det ikke er helt uvanlig at man ikke får mensen som normalt når man har tatt to brett. Hadde en del mellomblødninger i de to siste ukene jeg tok piller nå også, så kanskje det har noe å si for at jeg ikke blør noe nå. Ja, ja, Begynner på nytt brett i morgen så får jeg se hva som skjer... Ikke noe annet å gjøre enn det.
FangeLiv Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 For meg har det aldri funket med utsettelse. Enten tar det lenger tid enn vanlig før den kommer igjen, eller så begynner den etter bare type to uker. Så det blir bare kluss, bedre å la være for min del hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Fungerer ikke noe særlig for meg heller, men denne gangen glemte jeg en pille siste uken. Og siden jeg var bortreise og ikke hadde pakningsvedlegget med meg fortsatte jeg bare å ta piller, og da er måten å gjøre det på å fortsette rett over på neste brett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå