Gå til innhold

Statuer!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Har lett og lett men finner altså ingen plass hvor jeg kan få bestilt statuer til å ha inne i stuen, ikke så store, men modeller av sjiraff, antilope osv. Også i hage - som fontene osv! Hvor har dere som har skulturer fått tak i dette???

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

hørt hos hagesentre aller landskapsarkitekter?

Gjest Jente38
Skrevet
Har lett og lett men finner altså ingen plass hvor jeg kan få bestilt statuer til å ha inne i stuen, ikke så store, men modeller av sjiraff, antilope osv. Også i hage - som fontene osv! Hvor har dere som har skulturer fått tak i dette???

Hei. Ta en titt på http://www.floret.no/

Stavangerbasert selskap. De har det meste! Jeg har bestilt herfra og er fornøyd med servicen.

Skrevet

nå vet jeg ikke hvor du bor, men hvis du bor i en storby burde det ikke være så vanskelig. du finner ofte fine statuer, byster og liknende i sånne alt mulig butikker=)

Mamma elsker alt mulig sånt og jeg vet hun har funnet en del på antikvitetsbutikker... men det meste hun har har hun funnet på markeder i utlandet, men det er vel ikke så aktuelt? hehe...

har masse stilig fra Egypt, Italia og Frankrike=)

Skrevet

Oj, takk for tipset om fin side!!

Jeg har selv jobbet med å restaurere slike.

Men hos meg selv har jeg brukt de i isopor. Malt med vannbasert takmaling ser de helt ut som gips. Enkle å montere og billige!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...