Gjest Gjest_Liv_* Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Min sønn skal konfirmere seg borgerlig til våren, og jeg lurer på om det går ann å servere Stroganoff gryte med salat, samt is og kransekake til dessert? Eller er det slik at man MÅ servere forrett, middag m. saus og dessert? Vi blir ca. 40 stk.
Drops Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Min sønn skal konfirmere seg borgerlig til våren, og jeg lurer på om det går ann å servere Stroganoff gryte med salat, samt is og kransekake til dessert? Eller er det slik at man MÅ servere forrett, middag m. saus og dessert? Vi blir ca. 40 stk. Jeg syns dette høres ut som en god konfirmasjonsmiddag Det er nok ikke mange som forventer å få forrett, middag og dessert, så jeg syns du skal gå for det du føler deg komfortabel med å servere
Gjest farge Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Det går helt sikkert an. Alt går an i våre dager. Jeg tror ikke det eksisterer sånne kan/kan ikke hva slike fester og overganger angår lenger. Særlig om man ikke bor i en liten bygd med innbitte kjerringer i... Jeg satser på et koldtbord med noen enkle varmretter innbakt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå