Blythe Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Vil bare bukke og neie for en bok jeg ble anbefalt av helsesøster kalt "de utrolige årene". Vi har slitt med forskjellige hverdagsproblenmer, som for eksempel at 4-åringen kom inn på nettene, og en del trøbbel med matbordet. Men, takket være denne boken ble problemet løst allerede første kvelden. Dette er "brukermanualen" jeg alltid har drømt om. Burde utleveres alle foreldre gratis mener nå jeg. Bestselger i USA pga gode beviselige resultater!!:-) Anbefaler denne boken på det varmeste for dem med hverdagsproblemer i familien, men også med problembarn.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 "De utrolige årene" er basert på Webston Strattons metoder, og det har vært gjort ganske mye forskning på denne modellen ved bl.a. ADHD. Absolutt noe å undersøker dersom du har store utfordringer med ditt barn (mener å huske at bl.a. Høgskolen i Tromsø har bidratt med en del forskning...)
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Vil bare bukke og neie for en bok jeg ble anbefalt av helsesøster kalt "de utrolige årene". Vi har slitt med forskjellige hverdagsproblenmer, som for eksempel at 4-åringen kom inn på nettene, og en del trøbbel med matbordet. Men, takket være denne boken ble problemet løst allerede første kvelden. Dette er "brukermanualen" jeg alltid har drømt om. Burde utleveres alle foreldre gratis mener nå jeg. Bestselger i USA pga gode beviselige resultater!!:-) Anbefaler denne boken på det varmeste for dem med hverdagsproblemer i familien, men også med problembarn. Det finnes ikke problembarn.
Far til 2 Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Jeg fikk selv tak i denne boken som "lydbok" (CD) for en del år siden, og synes jeg har hatt stor nytte av dette. Noen ganger skulle jeg ønske at det var mer konkrete eksempler på løsninger i forhold til det JEG følte som et problem fordi daglige problemer er mer sammensatte, men har forståelse for at boken kun tar for seg de store linjene. Dette er en bok/lydbok som jeg tror alle foreldre har glede av uansett hvor få eller hvor mange problemer de selv opplever i forhold til barnet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå