Gå til innhold

Bil med plass til Simo Kombi

Gjest Bil

Anbefalte innlegg

Finnes det biler ute på bruktmarkedet som har plass til en Simo Kombivogn i bagasjerommet? Ser etter ny bruktbil, men ønsker helst å unngå disse lange stasjonsvognene. Noen som vet om det er plass til Simovogna i en vanlig Golf, dvs ikke stasjonsvognutgaven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saab 9000 CS og første generasjon Ford Scorpio, sannsynligvis også Audi A8? Av en eller annen grunn føler jeg at disse likevel ikke er det du er på jakt etter.

Kanskje VW Touran har plass, ikke akkurat stasjonsvogn, og ganske kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Skoda Fabia stv og vogna går fint ned i bagasjerommet.

TS spør (av en eller annen grunn) etter biler som IKKE er stasjonsvogn!

Og jeg glemte vist å spesifisere at min Focus ikke er en stasjonsvogn (i tilfellet det var tvil om det). Og vogna går nå inn, den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i min honda hr-v er det fint plass til emmaljunga edge.. simoen er nok av samme str trur jeg.

(noen steder er den listet som stasjonvogn. men den har ikke den lange rompa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med tilbakemeldinger :-) Har faktisk sett litt på Ford Focus, den er ikke så lang i baken som Mondeo.

Til de som lurer. Grunnen til at jeg spørr etter biler som ikke er stasjonsvogner er fordi jeg ønsker en liten nett bil som er lett å manøvrere, lukeparkere osv. Har hatt Golf 2 tidligere, og de hadde god plass i bagasjerommet pga høyden, men syntes de nye bilene ser mindre ut bak. Golf 2 er helt uaktuell pga alder og sikkerhet.

Noen flere biltyper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en BMW 523, og Emmaljungaen går i bagasjerommet. Simoen er vel som Pasha sier omtrent samme størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...