Happy Feet Skrevet 25. november 2009 Forfatter #1581 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg er jo ganske forkjølet om dagen. Om natta i det jeg er i ferd med å sovne, har jeg merket at jeg har begynt å lage rare lyder. Litt sånn eeeee, eller øøøøø. Kjæresten har også kommentert det, han lurte på om jeg var veldig kvalm når jeg sover, men jeg sa at nei - jeg tror det er fordi jeg er forkjølet, jeg har merket at jeg gjør det. Lager en liten lyd. Og i natt har han tatt det opp. Og det hørtes helt jævlig ut! Det var ikke sånne korte grynt som jeg har hørt selv (jeg har vel våknet av det og stoppet opp, de gangene jeg har hørt det) det var virkelig laaaange og merkelige lyder. ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ og EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE på utpust, veldig lenge. Og veldig høyt! Jeg holder på nesten hele tiden, så sant jeg ikke hoster. Herre gud, hva går det av meg liksom? Det var skikkelig pinlig å høre på og det første jeg tenkte var at det likner på en GRIS! Kanskje det er det som er svineinfluensa og at jeg har fått det!?! Det er det verste jeg har hørt! Håper virkelig det er for at luftveiene er litt tette og at det ikke er noe nytt jeg har begynt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. november 2009 Forfatter #1582 Del Skrevet 25. november 2009 :rødme: Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. november 2009 #1583 Del Skrevet 25. november 2009 Så herlig med en sprell levende liten sak på 3 cm :rødme: Sender også en god bedrings- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 25. november 2009 #1584 Del Skrevet 25. november 2009 Så deilig med gode nyheter fra ul`en! Håper forkjølelsen gir seg snart! Er ikke noe særlig å går rundt sånn, spesielt når du er kvalm og trett i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 25. november 2009 #1585 Del Skrevet 25. november 2009 Herre gud, hva går det av meg liksom? Det var skikkelig pinlig å høre på og det første jeg tenkte var at det likner på en GRIS! Kanskje det er det som er svineinfluensa og at jeg har fått det!?! for formuleringa og for 3 cm med lykke! God bedring! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 25. november 2009 #1586 Del Skrevet 25. november 2009 Høres ut som du har bronkitt hoster du opp gult og grønt slim? Litt små tett øverst i brystet? Bronkitt kan sitte lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. november 2009 #1587 Del Skrevet 26. november 2009 Så herlig at UL gikk så bra Å, jeg er så glad på dine vegne God bedring! Håper "svine"-lydene dine går over snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 26. november 2009 #1588 Del Skrevet 26. november 2009 Innom og litt for 10 uker passert! Jammen flyr tiden! Og god bedring! Ikke noe særlig stas å være forkjølet, og spesielt ikke om en samtidig er kvalm og uggen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 26. november 2009 #1589 Del Skrevet 26. november 2009 Tuuuusen takk, *netta*! Og så hyggelig å se deg her! Ja, det går unna og de magiske 12 ukene nærmer seg med stormskritt. Skal bli veldig deilig å komme dit. Etter det raser vel bare tiden avsted, har jeg hørt. Tiden har i alle fall rast unna med deg, for jeg syns ikke det var lenge siden du ble gravid og så har du kommet så langt allerede! Formen har vært litt opp og ned. Mye kvalm, men jeg har nesten ikke kastet opp, så det er jo bra. Mye trøtt og sliten også, så sofaen har blitt min beste venn på ettermiddagene. Men etter 12 uker, så pleier vel både kvalme og tretthet å gi seg, og det er heldigvis ikke lenge igjen til nå. Det er godt du snart er 12 uker da, usj den kvalmen kan være skikkelig påtrengende av og til Ja tiden flyr bare avsted og iallfall nå da det er jul snart og man har en haug av ting å tenke på å fikse å slikt, plutselig er fødselen igang jo Følger spent med videre i gravdiiteten din :rødme: Er jo så spennende å se hva som skjer og en nydelig helg ønskes deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. november 2009 Forfatter #1590 Del Skrevet 27. november 2009 Tusen takk for hyggelige hilsener, alle sammen! Hmmm.. kankje det er bronkitt? :klø: Jeg var veldig plaget med det da jeg var mindre. Har masse slim, men det er ikke farget, da. Jeg leste uansett om bronkitt på nettet og det virket som om man ikke skulla ha noen medisiner for det. Slimløsende hostesaft tar jeg i alle fall. Forferdelig hoste og masse ulyder i natt også - men nå er det andre natta jeg ligger på sofaen, så jeg forstyrrer i alle fall ikke min kjære, som skal tidlig opp og på jobb, med alle ulydene mine. Jeg er hjemme fra jobb i dag også. Heldigvis har jeg forståelsesfulle kollegaer, mine to nærmeste og sjefen min vet at jeg er gravid (jeg har villet si det tidlig for å forklare formen) og det er faktisk de som har beordret meg til å være hjemme fordi jeg ikke bare har meg selv å tenke på. Jeg har alltid vært sånn at jeg går på jobb uansett, men jeg ble kastet ut fra jobb da jeg kom en morgen tidlig i uka og siden har jeg vært hjemme, jeg får ikke lov å komme. Kjennes veldig godt å være hjemme nå og jeg har muligheten til å jobbe hjemmefra, så jeg har i alle fall vært innom mailen og svart på henvendelser der daglig. Hadde planer og å få gjort litt annet også, men det har jeg ikke orket enda. Får se om jeg orker i helga, ellers er det ingen krise for jeg ligger ganske godt an med jobb uansett. Jeg har begynt å se på en sesong Frustrerte Fruer jeg har hatt liggende og som jeg ikke har fått sett enda, så dagen i går gikk med til flere episoder under deilig dyne på sofaen. Føler meg skikkelig lat, men sånn er det jo å være syk. Nå skal jeg snart innta sofaen og se noen nye episoder. Og så tenker jeg stadig vekk på at jeg har en liten skapning i magen på 3 cm. Når det begynner å bli "såpass" størrelse, ikke bare noen få mm, så kan jeg liksom mer forestille meg at det er noe der. Jeg går stadig og lager riktig størrelse med fingrene og tenker at, tenk - babyen min i magen min er stå stor og har armer og bein og et hjerte som slår. En herlig tanke! :rødme: Endelig fredag! Ønsker dere alle en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. november 2009 #1591 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg går stadig og lager riktig størrelse med fingrene og tenker at, tenk - babyen min i magen min er stå stor og har armer og bein og et hjerte som slår. En herlig tanke! :rødme: En herlig tanke ja :rødme: Godt med forståelsesfulle kollegaer da, har det best hjemme når man er syk Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. november 2009 #1592 Del Skrevet 27. november 2009 Ha ei strålende helg, Happy Feet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 27. november 2009 #1593 Del Skrevet 27. november 2009 Innom for å ønske deg kjempe fin helg Kjedelig med bronkitt eller hva det er, håper du blir bedre snart. Måtte le litt av mannen som hadde tatt deg opp på tape da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. november 2009 Forfatter #1594 Del Skrevet 27. november 2009 Tusen takk Lucky?, honning og Rosa76. En super helg ønskes dere også! Måtte le litt av mannen som hadde tatt deg opp på tape da Det var ganske slemt å ta meg opp, men det var litt moro å høre også. Det hørtes så absolutt ikke ut som meg!! Og jeg ville ikke trodd han, hadde jeg ikke hørt det selv. Helt grusom lyd og minnet meg om sutringa til minigrisen mamma hadde før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 28. november 2009 #1595 Del Skrevet 28. november 2009 Innom å hilser på Ikke morro å være syk, får håpe det bedrer seg snart Jeg har også vært å sett minien min. En deilig følelse :rødme: Og tenk, snart 12 uker. God helg, og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. november 2009 Forfatter #1596 Del Skrevet 28. november 2009 Hei Gaupa, så hyggelig å se deg! Takk for det - jeg er heldigvis på bedringens vei. Formen kjennes mye bedre ut i dag. Vært og sett minien du også? Så koselig! En veldig deilig følelse, ja! :rødme: Det blir litt mer virkelig da og for meg har det vært veldig beroligende å se at alt står bra til. Godt å slippe alle bekymringene jeg hadde i starten. God helg til deg også. Håper alt står bra til med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. november 2009 #1597 Del Skrevet 28. november 2009 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. november 2009 Forfatter #1598 Del Skrevet 28. november 2009 Nyvasket og ryddig hus. Nye, røde julelys. Julestjerner i potter og krukker. Lukten av røkelse og fyr på peisen (og en kjæreste som halvsover foran). Klar for advent og førjulstid! Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. november 2009 #1599 Del Skrevet 28. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. november 2009 Forfatter #1600 Del Skrevet 28. november 2009 Takk for det og god helg til deg også, Devilina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå