DDuck Skrevet 13. november 2009 #1521 Del Skrevet 13. november 2009 Hårspray er supert Utrolig hva den kan få til, men de dagene håret ikke fungerer er det virkelig ingenting som fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. november 2009 Forfatter #1522 Del Skrevet 14. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. november 2009 #1523 Del Skrevet 14. november 2009 <--- halsbrann.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. november 2009 #1524 Del Skrevet 14. november 2009 Dårlig form i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. november 2009 Forfatter #1525 Del Skrevet 14. november 2009 Hei jenter Ja, skikkelig kvalm i dag. Det føles som om jeg må spy når som helst, men foreløpig har det bare blitt med at jeg har løpt på do og brekt meg. Skikkelig ubehagelig. Jeg følte meg lite kvalm i går, så tenkte det kanskje hadde gitt seg, men så har det kommet tilbake i dag, med dobbel styrke. Tror ikke jeg har vært så ille som i dag tidligere, i alle fall ikke over så lang tid. Det har vart i hele dag. Æsj. Men, det er deilig med helg, da. Nå ligger jeg egentlig på sofaen og sløver med bok og tv. Ha en fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 15. november 2009 #1526 Del Skrevet 15. november 2009 Håper du får en fin søndag - uten kvalme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. november 2009 #1527 Del Skrevet 15. november 2009 Håper formen er bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. november 2009 #1528 Del Skrevet 15. november 2009 Forresten: Oj, du er nesten 9 uker på vei alt!! Du ble jo akkurat gravid jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. november 2009 Forfatter #1529 Del Skrevet 15. november 2009 Takk Almaz og honning. Kvalmen er der nesten hele tiden, men det er deilig med søndag og fri uansett, så jeg koser meg som best jeg kan. Heldigvis går ikke kvalmen utover matlysten. Jeg syns nesten mat kan hjelpe litt i en kort periode. Det er ikke så mye som frister, men jeg klarer alltid å finne en eller annen rett som tiltaler meg der og da. Har vært igjennom mange middagsalternativer i dag, jeg har nesten kastet opp ved tanken på alt jeg har kommet på, men så fant jeg ut at jeg har lyst på pizza og rømmedressing fra et bestemt sted i byen, så nå skal vi ut å kjøpe det. Akkurat det kjente jeg at jeg har veldig lyst på i dag, så nå gleder jeg meg til å spise det. En fin søndagskveld til dere begge, og alle andre som måtte titte innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. november 2009 Forfatter #1530 Del Skrevet 15. november 2009 Forresten: Oj, du er nesten 9 uker på vei alt!! Du ble jo akkurat gravid jo Ja, jeg er faktisk ni uker i morgen (tickeren lever litt sitt eget liv) og det er jo faktisk et stykke det. Jeg syns den første tiden gikk utrolig sakte og skjønte ikke hvordan tiden skulle kunne gå fram til 12 uker, men etter at jeg var på UL for en uke siden, ble flyttet fram noen dager og har vært lite bekymret etter det, så har tiden plutselig rast avsted. Nå syns til og med jeg det har gått fort. Kjempedeilig! Bare tre uker igjen til de magiske 12 ukene og forhåpentligvis kvalmefrie tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 15. november 2009 #1531 Del Skrevet 15. november 2009 Wohoo! Tenk at du går inn i den tiende uken, så deilig! Det er snart 25% det. Ha en fin søndagskveld og en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 15. november 2009 #1532 Del Skrevet 15. november 2009 Huff, kjenner meg veldig igjen i hvordan du beskriver kvalmen! Jeg hadde en 6 ukers grusom bakrus! Midt oppi det sverget jeg til at mageboern min kom til å bli enebarn! Jeg hadde heller ingen problem med å få i meg mat (er egentlig sjelden et problem ), og hadde ofte lyst på pizza! Nydelig! Men du skal se at om noen uker er du i toppform igjen og gløder som du skal, og om noen uker til vil (nesten) alt være glemt! Det er helt utrolig hvordan den lille spiren påvirker kroppen. Hår, hud og alt mulig forandrer seg. Er stadig forundret over ting som har forandret seg! Det med klær er et kapittel for seg selv! Jeg begynte tidlig med mammabukser da strikk-trikset ikke var noe for meg. Det var som en ny verden i mammabuksene når jeg bare kunne slippe magen ut og strekke "mammadelen" (det ekstra tøystykket) langt opp på magen! Håper pizzaen var himmelsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. november 2009 #1533 Del Skrevet 15. november 2009 Ønske deg en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. november 2009 Forfatter #1534 Del Skrevet 16. november 2009 Kirin: Oi, tenk det! Sånn har jeg ikke tenkt på det, men 25 % av svangerskapet er faktisk ferdig om en uke. Så moro! Missiw: Jeg har også tenkt at huff, skal jeg orke å gå gravid en gang til. Jeg har alltid villet hat to barn og nå som jeg har ventet så lenge, har jeg tenkt at det blir to tette. Men nå har jeg tenkt at herre gud - hvordan skal man orke dette en gang? Og da har man en liten unge å ta seg av, så da nytter det vil ikke ligge på sofaen og stønne over kvalmen hele kvelden. Men, det blir nok som du sier glemt så fort formen er bedre. Og forhåpentligvis er ikke det lenge til. Jeg har tenkt flere ganger i helga at å være gravid, det er jammen ikke særlig alright. Men snart kommer det vel bedre tider, og da blir det sikkert veldig moro. Gleder meg til å slippe magen løs i et par gravidbukser, altså! Blir nok ikke lenge til jeg går til anskaffelse av et par sånne. Tenkte kanskje ta en titt etter UL'en om en drøy uke. Høres ut som vi er ganske like i kvalmen/matveien vi da. Pizzaen smakte nyyydelig. Får vann i den kvalme munnen min når jeg tenker på den. Resten av kvelden slanget jeg meg på sofaen og slappet av. Min nye favorittaktivitet. pusilus: Takk for det, en fin uke til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. november 2009 Forfatter #1535 Del Skrevet 16. november 2009 Også litt for 9 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. november 2009 #1536 Del Skrevet 16. november 2009 9 uker!! Synes også disse ukene har gått veldig fort Går det like fort fremover så er de magiske 12 her veldig snart Håper du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. november 2009 Forfatter #1537 Del Skrevet 16. november 2009 Ja, det har faktisk gått veldig fort, Lucky?, selv om det ikke føltes sånn i begynnelsen. Håper disse siste tre ukene raser like fort avsted. Jeg har hatt en fin dag, men det er slitsomt å være på jobb. Jeg sitter og ser og ser på klokka og vil bare hjem. Endelig hjemme og nå er det sofa og avslapping resten av kvelden. Og så litt sjokoladeis senere! Jeg er kvalm etter middagen, middagen sitter langt oppi halsen, men det stopper ikke meg. Is har jeg lyst på uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. november 2009 #1538 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg er kvalm etter middagen, middagen sitter langt oppi halsen, men det stopper ikke meg. Is har jeg lyst på uansett! Helt klart gravid ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. november 2009 Forfatter #1539 Del Skrevet 16. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 16. november 2009 #1540 Del Skrevet 16. november 2009 Var det nokon som sa is? 9 veker allerede! :dåne: Håpar min neste graviditet går like raskt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå