Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

:fnise: Godt det ikke bare er meg...

Jeg har spist flere ganger siden sist jeg sa jeg skulle spise... :sjenert:

Og nå er det middag snart! :sikle:

Endret av Happy Feet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at det ikke har kommet mer brunt utflod, for håpe det fortsetter slik. Og gratulerer med 6 uker, måtte tiden mot 12 uker gå fort.

Ha en super helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at truseinnlegget har holdt seg hvitt og blomstergrått i dag da :tommelsmil:

Sulten om dagen ja :fnise: Deilig å lese at symptomene er på plass :)

Ha en super fredagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Godt det ikke bare er meg...

Jeg har spist flere ganger siden sist jeg sa jeg skulle spise... :sjenert:

Og nå er det middag snart! :sikle:

:hoho:

Viktig med god matlyst. :jepp:

Så flott at det brune har gitt seg. Det er skikkelig ekkelt når slikt står på. :hoppe: litt for 6 veker.

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at truseinnlegget har holdt seg hvitt og blomstergrått i dag da :tommelsmil:

Så flott at det brune har gitt seg. Det er skikkelig ekkelt når slikt står på. :hoppe: litt for 6 veker.

:jepp: Fortsatt bare hvitt og blomstergrått truseinnlegg. :tommelsmil: Tør nesten ikke skrive det, er så redd for å lokke fram det brune igjen..., er så ekkelt når sånt står på, ja.

Sulten om dagen ja :fnise: Deilig å lese at symptomene er på plass :)

:hoho:

Viktig med god matlyst. :jepp:

Veldig sulten, ja... Nå har jeg til og med klart å spise opp nesten alt godteriet vi har kjøpt til Halloween-kidsa, så nå må vi ut og kjøpe mer... :rodme:

Sulten gnager kort tid etter at jeg har spist, og da blir jeg kvalm (men ikke kvalm nok til å ikke ville ha mat! :fnise:). Skjønner jo at jeg ikke kan drive av å stappe innpå med føde 24 timer i døgnet, da kommer jeg vel til å rulle innen en måned, så får prøve å finne på noe lurt som kan hjelpe på matlysten... :gjeiper: Følte meg veldig gravid da jeg skulle møte kjæresten etter jobb i går og synet som møtte han, var ei som stappet i seg et pizza stykke med voldsom apetitt og ketchup klint utover det ene kinnet... :fnise:

I dag tidlig har jeg siklet over matoppskrifter og drømt om hva jeg skal lage til middag i helga. :ler:

God helg til Lucky?, dreia, pusilus og andre som titter innom. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å høyra om den fine Barcelona-turen. Blei det tur innom Picasso-museet?

Har helt glemt å svare på denne, jeg. Matopptatt som jeg er om dagen, var jeg mest opptatt av å kommentere det med soppen i samme innlegg. :fnise:

Men nei, det ble ikke Picasso-museet. Var så mye gåing rundt og så ble jeg så trøtt og sliten og da orket jeg plutselig ikke. Vi får ha det tilgode til en annen gang. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg veldig gravid da jeg skulle møte kjæresten etter jobb i går og synet som møtte han, var ei som stappet i seg et pizza stykke med voldsom apetitt og ketchup klint utover det ene kinnet... :fnise:

:fnise: Synes jeg ser deg ja ;)

Ha en super lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:Lucky?, naerin, Gaupa og pusilus. Håper dere alle har hatt en super helg og at siste rest også blir flott. :klemmer:

:hoppe: for 6 weeks down, only 34 to go!! Jeg er så hæppi for Happy Feet altså! :Nikke:

:hoppe: Jeg er så hæppi for naerin også! :jepp:

Litt tung dag i dag. Helt uten grunn, egentlig. Kom bittelitt brunt i går kveld, så kanskje det er det. Har vært litt i dag også. Jeg kjenner meg lei meg. Jeg er lei meg for at dette skal gå galt. Tror ikke det brune trenger å være tegn på at noe er galt, tror heller det er det at jeg har mistet en gang som ødelegger gleden ved at jeg er gravid på nytt. Jeg blir litt lei meg på mine egne vegne for at jeg ikke klarer å bare glede meg. Dette burde jo vært en tid hvor jeg var overlykkelig, men istedet så er jeg bare bekymret uten å klare å glede meg ordentlig.

I dag kjennes det ut som om jeg har lyst til å gå i hi og våkne om 6 uker til en beskjed om at alt ser fint ut og at jeg kan slippe gleden løs og glede meg over at vi er så heldige å skulle bli foreldre.

Er vel kanskje litt hormoner som hersker? Jeg leste et sted at hormonene herjer voldsomt fra uke 6-10, så kanskje det er et godt tegn? Jeg hulkegråt ved frokostbordet i dag og har vært på gråten siden.

Skikkelig lat dag i dag. Vi har bare ligget i sofaen og sett på Lost i omtrent hele dag. Det har passet meg veldig fint, for jeg i mitt humør er ikke så veldig sosial. Nå er det snart fotballkamp, så da kan jeg benke meg til foran tv'n i to nye timer. Og vips, så er denne dumme deppe-dagen snart over.

Har ikke vært i dette merkelige humøret de andre dagene, selv om bekymringen ligger der stadig vekk, så jeg håper det bare er noe forbigående og at ting ser litt anderledes ut i morgen.

Og så skammer jeg meg litt, for skulle det ikke gå bra denne gangen heller, så vet jeg i alle fall at jeg kan bli gravid. Det er ikke alle som kan bli det heller, så uansett hvordan det går, burde jeg være veldig takknemlig. Og jeg er jo det, jeg klarer bare ikke helt slippe jubelen løs enda.

Men jeg har vært kvalm i hele dag da, det er jeg veldig glad for! :hoppe: Jeg setter stor pris på alle svangerskapstegn, selv om det ikke er så behagelig. Jeg må ikke kast opp, men det sitter liksom i halsen og murrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg kjenner meg veldig igjen i tankane dine. Spesielt i

I dag kjennes det ut som om jeg har lyst til å gå i hi og våkne om 6 uker til en beskjed om at alt ser fint ut og at jeg kan slippe gleden løs og glede meg over at vi er så heldige å skulle bli foreldre.

Håpar du snart kan begynna å gleda deg på ordentlig. Sjølv om det kanskje vil ta nokre veker før du klarar å sleppa gleden heilt laus. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt en deilig dag tross dumme tanker og hormoner i full sving ;)

Skjønner veldig godt at du vil legge deg i et hi å våkne opp igjen om seks uker ja, tenk så fint det hadde vært :) Men du skal se at ukene fremover kommer til å gå veldig fort og før du vet ordet av det er du over de magiske ukene og kan begynne å glede deg for fullt :)

Tenker på deg vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så søte dere er! Tårene begynner å renne fordi dere er så gode mot meg. :grine:

Kanskje litt hormonell, ja... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe ukene framover går fort eller de neste 8 månedene... Skulle gjerne ha sagt noe fornuftig, men trur jeg heller gir deg en stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjenn i det du skriver. Er redd for å miste, men tenker samtidig at det er god sjangs for at dette går bra, og at jeg må tenke positivt. Av og til tenker jeg at siden jeg og mannen var så ufattelig heldige med å bli gravide med en gang, så kommer vi til å få et slag i trynet. Men som du sier så nytter det ikke å tenke slik, så vi får prøve så godt vi kan å tenke positive tanker :klemmer:

Endret av Gaupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...