pusilus Skrevet 28. oktober 2009 #1401 Del Skrevet 28. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. oktober 2009 #1402 Del Skrevet 28. oktober 2009 Skjønner godt at du er bekymret nå ja Ikke noe moro å gå sånn å være bekymret Håper det brune gir seg og at alt ordner seg veldig snart Kos deg på kino i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. oktober 2009 #1403 Del Skrevet 28. oktober 2009 uff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 28. oktober 2009 #1404 Del Skrevet 28. oktober 2009 Håper det brune forsvinner kjapt og at det ikke er noe å bekymre seg over. Dette må jo bare gå bra ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 28. oktober 2009 #1405 Del Skrevet 28. oktober 2009 Innom med en Håper brun-spøkelset snart gir seg! Jeg hadde jo blødninger (og da mener jeg en god del rødt, ikke bare brunt) i starten av dette svangerskapet, og det var IKKE noe gøy. Men jeg anbefaler allikevel ikke HCG-målinger, for ifølge de 3 jeg fikk "grenet" meg til så var ting definitivt ikke slik de skulle. Heldigvis så var jo det feil, da. Men jeg tror rutinene for slike målinger er veldig dårlige i Norge, spesielt om en bor litt utpå landet og prøvene må sendes inn før de analyseres. Da anbefaler jeg heller UL, vi var i uke 7 og fikk da se et bankende hjerte Det beroliget hvertfall oss ganske så bra! Krysser fingrene for dere og at de neste ukene går superfort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 29. oktober 2009 #1406 Del Skrevet 29. oktober 2009 Eg sjølv tviheld fremdeles litt på skrivemåten champignon, sjølv om den er forelda. Jeg også! Nekter også å skrive jus (juice) og sjampanje og sånne nye dusteord!! Dessuten er fortsat skjino og skjøpe talefeil i mine ører!! Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast, ikke noe tull nå altså!! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #1407 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei jenter og tusen takk for klemmer og gode ord. Det hjelper virkelig! Fortsatt brunt i dag. Det er ikke mye, men det som er, er brunt. Brun-spøkelset ja, det var et godt ord på faenskapen. I går hadde jeg ikke store forhåpninger. I løpet av dagen endret jeg tankegangen til at jeg skal på UL om en til to uker og etter det, må jeg regne med å ha utskrapning. Jeg vet, veldig negativ tankegang, jeg som vanligvis pleier å være flink til å se det positive i ting. Men det blir, som kjæresten sa, en forsvarsmekanisme. Jeg har vært gravid tidligere, nytt svangerskapet i god tro om at alt skal gå bra, reist på ultralyd i uke 12, gledet meg til å se sprellende armer og bein, noe jeg hadde lest at andre i uke 12 hadde opplevd, for så å bare se en liten ert i en plommesekk på skjermen. Det var ikke mye moro, og det er vel den samme skuffelsen jeg er så utrolig redd for å bli utsatt for igjen, derfor så forventer jeg ingen ting, og sparer meg selv for en stor skuffelse. Men jeg håper jo selvfølgelig. Og håpet er der så absolutt. I dag føler jeg meg ved litt bedre mot. Føler meg mer gravid. Er stup trøtt og jeg syns at puppene mine virker større og er mer ømme, men jeg sier til meg selv at jeg ikke må ha store forventninger. Snakket meg kjæresten i går om hva jeg føler og han er så god!! Som vanlig, kjentes alt så mye bedre bare jeg hadde lettet hjertet mitt for han. Han har alltid gode og passende ord på lager. Snille, gode kjæresten min. Snakket også med mamma og for hva det er verdt, så har hun en veldig god følelse. Hun hadde en veldig dårlig følelse sist (sa jo selvfølgelig ikke det mens jeg var gravid da), men i etterkant har hun sagt at hun fikk en veldig dårlig følelse da jeg fortalte at jeg var gravid, kun kort tid etter at spiralen var fjernet uten å ha fått mensen osv, så jeg kan jo håpe at mammas følelse stemmer. Klematis: Huff ja, jeg husker jo de målingene dine og alle bekymringene rundt det. Er derfor jeg er litt skeptisk til det og jeg tror ikke akkurat mitt legekontor er noe bedre der. Nei, da blir det nok UL i rundt uke 7, så håper jeg at jeg også ser et bankende hjerte :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 29. oktober 2009 #1408 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei kjære Happy Feet, Tusen takk for gratulasjonen i boken min Er veldig uvirkelig ja :rødme: Skjønner godt at du er så beskymret om dagen, men vi får håpe at mammaen din sin følelse stemmer om at denne gangen går alt bra. Jeg håper også det av hele mitt hjerte. Er gøy at det bare er 14 dager mellom oss, og håper at det går bra for oss begge. Det SKAL det!!! Jeg har termin rundt bursdagen min, og ser at du også har termin rundt bursdagen din. Det er jo litt gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. oktober 2009 #1409 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kjæresten din virker utrolig søt :rødme: Har du bestilt time til ul eller? Skal nok se at du kommer til å se et lite bankende hjerte da Krysser fingerne for at moren din har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 29. oktober 2009 #1410 Del Skrevet 29. oktober 2009 Gratulerer med spire i magen, Happy Feet! Det gir et lite håp til oss som prøver fortsatt etter å ha mistet. Jeg har lest gjennom de siste sidene dine her. Kjenner meg så utrolig godt igjen. Gravid frem til uke 12, blødninger som gjorde at jeg fikk time hos lege, bildet med en liten prikk i en stor og ellers tom livmor. En mor som sa i etterkant at hun hadde en dårlig følelse for dette. Jada. Så det er så utrolig godt å se at det kan faktisk gå bra. Jeg håper alt går bra for dere, jeg krysser fingre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #1411 Del Skrevet 30. oktober 2009 Rosa76: Det er helt fantastisk at du også er gravid! Gratulerer så masse igjen. Og utrolig moro at du fulgte så kort tid etter meg, akkurat som vi har "avtalt" hele tiden. Nå krysser jeg fingrene for at dette skal gå bra for oss begge og at ukene raser avsted til litt sikrere tidere. Moro med termin like rundt bursdagen sin, ja! Kanskje vi får tidenes bursdagsgave! Jeg har termin dagen før bursdage min, mens dagen etter bursdagen min er dagen jeg og min kjære ble sammen på, så tenk og fått en baby da, da. På 13-årsdagen vår... :rødme: Lucky?: Han er veldig søt og jeg er veldig heldig. Jeg har ikke bestilt time til UL enda, tenker jeg gjør det til uka og får forhåpentligvis UL uka etter det. Da er jeg 7 uker, nærmere 8. Håper du har rett i at det er et lite bankene hjerte der. :rødme: Får virkelig håpe mamma har rett, ja. Følelsene hennes pleier å være skremmende riktige, så håper magefølelsen stemmer denne gangen også. Redlady: Tusen takk for gratuleasjon. Koselig å kunne gi håp til deg og andre, jeg fant også mye trøst i at andre som hadde mistet, ble gravide igjen. Nå håper jeg det ikke er lenge til du også følger etter. Vår historie er veldig lik, ja. Husker jeg fulgte deg i dagboka di og det var veldig vondt å lese at du også oppdaget MA i uke 12. Jeg husker jeg var veldig bitter for at det hadde gått så lang tid... Tusen takk for fingerkryssing! Jeg krysser det jeg har for at det også snart skal klaffe for deg igjen også. Gode klemmer og lykkeønskninger på din vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #1412 Del Skrevet 30. oktober 2009 Og så må jeg jo bare juble litt her, i et eget innlegg, for at Rosa76 er gravid! Hurra for Rosa og den lille spiren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #1413 Del Skrevet 30. oktober 2009 Brun-spøkelset, bank i bordet!, har ikke vist seg enda i dag. Jeg håper det har pakket sammen og reist dit pepper'n gror og aldri viser seg igjen! Har kjøpt meg nye truseinnlegg. Ble litt sur på morgenen i dag da jeg så at det var hvit bunn med lysegrå blomster. Jeg vil nemlig ha ren, hvit overflate, så jeg kan ha full kontroll på fargen av det som kommer ut. Men, foreløpig er det bare koselige lysegrå blomster der. Ingen brun farge, så det er riktig så hyggelig å titte ned på det når jeg er på do. Måtte det forbli sånn! Ellers, ubeskrivelig trøtt. Heldigvis er det fredag! Eneste jeg har lyst til å gjøre i helga, er å sove og late meg på sofaen. Og spise! Jeg har blitt veldig sulten. Sulten riktig gnaaager i magen. Nå gleder jeg meg til lunsj! Spising og soving er mine favorittaktiviteter om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #1414 Del Skrevet 30. oktober 2009 Dessuten er jeg 6+1 i dag, tenk! Tickeren min er feil igjen. Oppfører den seg som sist, står det plutselig 6+2 i morgen, som jo stemmer. Men jeg tør egentlig ikke juble for 6 uker. Redd for å bli for positiv... Men jeg jubler likevel litt forsiktig inne meg. Det er stas for hver uke som er fullgått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2009 #1415 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er stor stas Og jeg krysser å håper på at tankene dine ikke blir sanne Den lille spiren har bare med å klore seg fast og vokse å bli stor og sterk Noe annet godtar vi ikke Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 30. oktober 2009 #1416 Del Skrevet 30. oktober 2009 Synes også det er skummelt med dette brune, men vi får bare krysse fingrene for at det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #1417 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei dinedama, veldig stas! Ser du akkurat har rundet 7 uker - gratulerer med det. Du er akkurat en uke lenger enn meg. Håper virkelig at spiren klamrer seg fast, ja. Følelsene mine veksler litt, men nå som det ikke har kommet noe mer brunt i dag, er følelsen bedre. Håper det hoder seg sånn! God helg til deg, også! ****** Hei Gaupa, Huff, det brune er skummelt, ja! Liker det ikke.., men det er heldigvis ikke blod... Er jo mange som har blødd også, som det har gått bra med, så vi får krysse alt vi har for at alt er som det skal og at vi om ca 6 uker kan slippe jubelen løs over å ha kommet over den magiske 12-ukersgrensa. DA skal jeg være glad, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #1418 Del Skrevet 30. oktober 2009 Så trøtt, så trøtt... Men, snaaaaart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #1419 Del Skrevet 30. oktober 2009 1,5 time siden lunsj, hvor jeg spist meg god og mett og nå er jeg så sulten at det gnager i magen igjen... Hmm, får vel gå og finne meg litt mat igjen, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2009 #1420 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg er også konstant sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå