honning Skrevet 25. oktober 2009 #1381 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kos deg masse i bursdag Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 25. oktober 2009 #1382 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Og så jeg som eeelsker sopp og lite stekt kjøtt. Men det er med stor glede jeg ofrer det. Sopp? Kan man ikke spise det?? ---- edit. Leste ikke resten av innleggen. Ser at sjampinjonger er helt ok. Phu Endret 25. oktober 2009 av Gaupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 25. oktober 2009 #1383 Del Skrevet 25. oktober 2009 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 25. oktober 2009 #1384 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hjelp! Ikke sopp, men heldigvis var det ok med champ, bra, for det har jeg spist seinest i dag! Men ble litt sånn "oh shit"-følelse før jeg leste litt mer! Jeg abbonnerer også på Kamille, så når det kommer i posten har jeg begynt å tenke på deg, for du bemerka da du hadde fått det for noen uker siden! Håper du har en fin gravid kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 26. oktober 2009 #1385 Del Skrevet 26. oktober 2009 Å så deilig å lese om Barcelona-turen deres! Jeg levde meg heelt inn.. sukk!! Og ja, det ER mye mer liv der om sommeren! God dere hadde en fin tur og kosa dere!! Krysser fingrene for at spiren din klamrer seg fast, det går nok heelt fint skal du se!! Og ja, jeg kommer gjerne etter snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #1386 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei Missiw, Lucky?, honning, Gaupa, Gossip Girl, Estrella og Almaz. Er så hyggelig å komme hit og se at det har vært så mye hyggelig besøk her! Er visst ikke bare meg som er glad i sopp, ser jeg. Eller sopp og sopp, det går mest i champinong (dæven, for et vrient ord - blir visst forskjellig skrivemåte hver gang! ) og det er jammen godt vi kan spise det. Jeg trodde ikke det først, så ble veldig glad da jeg fant ut at jeg slipper å leve 9 måneder uten det. Jeg hadde en fin dag i går med bursdag hos mamme og så fotballkamp på kvelden. Laget mitt vant igjen, og har nå karret til seg nok poeng til å ha sikret tippeligaplassen for neste år, uansett om det skulle bli tap i siste kampen. Fantastisk stemining på stadion i går - det tok helt av da det ble klart at plassen neste år er sikret. Moro! I helga har jeg faktisk vært en del kvalm om dagen. I går var jeg kvalm hele dagen og ganske ille også faktisk. Litt fornøyd med det, selv om det jo ikke er noe behagelig når det står på. Vært ganske så uggen i dag også, kjenner meg rett og slett fyllesyk! I dag har jeg også vært sykt trøtt og sliten på jobb og er det fortsatt. Slitsomt å være sånn på jobb, øynene vil omtrent falle igjen og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å sitte oppreist. Jeg oppdaget ny brun utflod da jeg kom hjem i dag da... Jeg er så trøtt at jeg omtrent ikke orker å bekymre meg for det. Det er vel uansett ikke noe farlig, håper jeg, og jeg får jo ikke gjort noe fra eller til uansett. Men skal bli veldig deilig å få tatt seg en tur på UL etterhvert altså. Neste uke blir vanskelig i forhold til jobben, men kanskje prøve på uka etter der. Da er jeg i så fall over 7 uker. Missiw; den gryta hørtes bare helt fantastisk god ut. Fikk helt vann i munnen her jeg sitter. Estrella; så koselig at du tenker på meg når Kamille-bladet kommer i posten. :rødme: Kamille er et koselig blad! Nei, nå skriker sofaen etter meg. Tror jeg skal ta og legge meg litt der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #1387 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jøss, den tickeren min er litt merkelig altså! På lørdag morgen var det 5 uker og 2 dager og nå er det plutselig bare 5 uker og 3 dager? Og så økte den fra 5 uker på fredag til da 5 uker og to dager på lørdag? Hmm, får prøve å lage en ny, kanskje.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #1388 Del Skrevet 26. oktober 2009 Sånn, ja. 5 uker og 4 dager. Rett skal være rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. oktober 2009 #1389 Del Skrevet 26. oktober 2009 Sånn, ja. 5 uker og 4 dager. Rett skal være rett! Rett skal være rett ja Så bra det ble seier på dere i går Vi tapte jo som vanlig vi Slitsomt med kvalmen da, men skjønner at det alikevel er godt på en måte også Du får hvile deg og kose deg resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 26. oktober 2009 #1390 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hørtes ut som en kjempefin Barcelona tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #1391 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lucky?: Ja, heldigvis tapte dere. Det var det stor jubel for på stadion hos oss, for det var deres tap, samt at vi vant, som gjorde at tippeligaspill neste år er sikret. Men nå, NÅ heier jeg på dere altså! Håper virkelig dere klarer kvalifiseringen, og selvfølgelig gjør dere det. Rosa76: Ja, det var en veldig flott tur. Deilig med et sånt avbrekk på høsten! Gode til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 27. oktober 2009 #1392 Del Skrevet 27. oktober 2009 Innom med en tirsdags Kan jeg spørre om når du hadde første dag av siste mens? Jeg får nemlig så forskjellig svar på hvor langt jeg er på vei avhengig av hvilken terminkalkulator jeg bruker, så lurer litt på hvordan du har regnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #1393 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei Gaupa! Takk for klem, sender en god en tilbake. Første dag i siste mens var for meg torsdag 17. september. Er ikke helt sikker på utregningen jeg heller, men jeg trodde at jeg hver torsdag framover begynner på en ny uke. 5 + 5 i dag, 5 + 6 i morgen og så 6 + 0 nå på torsdag. Men jeg er neimen ikke sikker altså... Ikke lett med alle disse utregningene. Da jeg i går på tickeren min puttet inn 17. september som siste mensdag og termin 26. juni, som jeg har funnet ut at jeg har, stemte i alle fall tickeren etter "min" regnemåte. Torsdager blir en veldig fin dag framover nå. Alltid moro å begynne på en ny uke. Særlig så tidlig, når jeg gjerne vil at tiden skal rase avsted til etter de magiske 12 ukene. ****** Veksler litt på å føle meg gravid og å ikke føle meg gravid. Ikke sånn supertydelige symptomer. Det er trøtthet, det er småkvalme/småuggen/fyllesyk følelse. Og så er det ømme brystvorter, men det kommer og går litt. Og litt småmurring i magen, men det har avtatt mye nå. Var verst rundt IKM og den første uka etter det. Ellers kan jeg ikke skryte av så mange andre symptomer, annet enn at magen er litt oppblåst, særlig utover dagen. I går hadde jeg på meg en bukse som ikke er så veldig vid i livet, og den buksa var ubehagelig trang over magen! :dåne: Jeg angret på at jeg hadde tatt den på meg og hadde mest lyst til å kneppe opp øverste knappen. Den bukse skal i alle fall ikke brukes mer! I dag er det tights med god plass til magen som gjelder. Skikkelig ubehagelig å ha noe som presser nederst på magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. oktober 2009 #1394 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lucky?: Ja, heldigvis tapte dere. Det var det stor jubel for på stadion hos oss, for det var deres tap, samt at vi vant, som gjorde at tippeligaspill neste år er sikret. Men nå, NÅ heier jeg på dere altså! Håper virkelig dere klarer kvalifiseringen, og selvfølgelig gjør dere det. Ja får håpe vi klarer å holde oss i tippeligaen neste år også Men makan til dårlig spillere er det lenge siden jeg har sett... Tights og tunika er jo super mote for gravide da Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #1395 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tights og tunika er jo super mote for gravide da Ja, det er helt perfekt! Veldig glad for å være gravid på en tid hvor det er moderne. En fin kveld til deg også, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 27. oktober 2009 #1396 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så kos å vera innom boka di! Flott å høyra om den fine Barcelona-turen. Blei det tur innom Picasso-museet? Mmm, sopp. Det heiter forresten sjampinjong. Eg sjølv tviheld fremdeles litt på skrivemåten champignon, sjølv om den er forelda. Men på handlelista står det alltid champis. Det enklaste er ofte det beste. (Sjølv om det ikkje nødvendigvis er korrekt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #1397 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hei dreia, så koselig at du syns det er kos å komme innom her. Takk for oppklaringen. Sjampinjong er jo faktisk skrivemåte "rett fram", så det var jo ikke så vanskelig. Jeg har jo prøvd meg på alle mulige varintar enn den enkleste, som også er den riktige. På handlelista skriver vi bare sopp vi da, selv om det ikke er annen sopp en sjampinjong vi skal ha. Vi kjører det enkelt vi og. ****** Æsj! Mer brun utflod i dag. Det var det da jeg kom hjem for to dager siden også. Og i går var det veldig lyslys brun, som tydeligvis var etterslep fra det brune på mandag. I går kveld og på morgenen i dag var det helt borte, men da jeg gikk på do på jobb i dag, var det brunt igjen. Jeg liker det ikke og har ikke noen god følelse på at det skal gå bra denne gangen heller. Jeg vet det er vanlig, at ting vokser og skjer inni der, sånn at det kan gå noen blodkar og sånt som kan farge utfloden, men jeg har tatt gledene på forskudd en gang for mye... Flyr på do hele tida. Her jeg sitter har jeg en følelse av at det "renner" og jeg ser for meg friskt blod, men da jeg har vært på do, har det ikke kommet noe mer. Før jeg gikk på do var jeg sikker på at jeg hadde en SA på gang her, så var nesten helt på gråten og rimelig furten og asosial her jeg sitter og jobber, men foreløpig ser det ikke sånn ut. Skal det gå galt igjen, håper jeg av hele mitt hjerte at det kan bli en SA og ikke MA og utskrapning igjen. Men som sagt, jeg vet jo at dette er vanlig, og jeg har jo ikke blødd, likevel liker jeg det ikke... Lurer litt på hva jeg skal gjøre? Burde kanskje tatt en tur til lege og målt HCG-stigning med en ukes mellomrom, men jeg har dårlig erfaring med legekontoret mitt når det gjelder svangerskap etter at jeg var der på kontroll sist gang i uke 10. Fikk beskjed om at alt så fint ut, men i ettertid viste det seg at embryoet hadde vært dødt i 3-4 uker. Jeg var der også 7-8 uker etter MA'en med fortsatt positive tester og følte meg veldig gravid, men fikk beskjed om at det var helt normalt at HCG ville henge i lenge. Det var jo så absolutt ikke normalt og det fant jeg jo ut først da jeg gikk til privat gynekolog. Så jeg tror jeg holder meg til min opprinnelige plan om UL i uke 7 ca. Drar jeg på UL nå er det vel ikke så mye som kan sees uansett og velger jeg lege og må møte der med en ukes mellomrom, er jeg omtrent i uke 7 før jeg får vite resultatet av HCG prøvene uansett. Så jeg får bare avvente og se, håpe det brune gir seg og prøve å ikke tenke så mye på at jeg er gravid i det hele tatt. Det er ikke lett, men jeg prøver så godt jeg kan. Tenker i alle fall ikke å mye framover og prøver å ikke tenke så mye på at vi skal ha baby til sommeren. Det tenkte jeg mye på sist, og da ble det veldig tomt da det viste seg at vi så absolutt ikke skulle ha baby til sommeren. Æsj, dum dag! Folk sitter og kakler rundt meg på kontoret, glade og blide. Jeg sitter her i min egen verden, med masse bekymringer. Føler det står skrevet i ansiktet mitt, men er nok ingen som merker det. Tar på meg et falskt smil og svarer hyggelig på de plassene jeg må. Har mest lyst til å gå hjem og legge meg og gråte. Mulig jeg tar sorgene på forskudd. Men jeg syns nesten det er bedre å ta sorgene på forskudd, enn gledene på forskudd. Kanskje jeg ikke blir så skuffet, da. Skal se på Michael Jackson-filmen i kveld, da. Det gleder jeg meg til! Endret 28. oktober 2009 av Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 28. oktober 2009 #1398 Del Skrevet 28. oktober 2009 Huff, eg veit så altfor godt korleis du har det nå. Håpar, håpar, håpar det går bra denne gongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. oktober 2009 #1399 Del Skrevet 28. oktober 2009 Huff... Har ikke så mye å si annet enn Håper det går bedre Kos deg på Jackson filmen Den har jeg også lyst å se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. oktober 2009 #1400 Del Skrevet 28. oktober 2009 Uff da... ikke greit med sånne dager. Dette skal bare gå bra! KG-universet bestemmer det. Du fortjener det jo så innmari! Skal også på MJ-kino i kveld! Det blir bra. Og så får du noe annet å tenke på noen timer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå