naerin Skrevet 16. oktober 2009 #1341 Del Skrevet 16. oktober 2009 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #1342 Del Skrevet 16. oktober 2009 For en fantastisk nyheter jeg ser, gratulerer så mye :strix: Tårer i øynene jeg, så glad ble jeg nå Dette fortjener du virkelig Prøv så godt du kan å ikke beskymre deg så mye for MA etc, denne gangen klamrer nok spiren seg fast :rødme: Hold deg unna skrekkhistorier men fokuser heller på at det i de fleste tilfeller går bra. Og jeg sa jo at du kunne forann meg i køen tidligere, så da håper jeg at jeg raskt kan følge etter deg nå Ha en fin dag videre i den lille lykkerus Tusen takk for det, Rosa. Så koselig at du er så glad på mine vegne, med tårer i øynene og greier. :rødme: Ja, nå som jeg har kommet før deg i køen, så får du sørge for å komme like etter. Du får sette inn støtet med mannen i helga, så skal vi nok se at det er du som får verdens beste nyhet om en 14 dagers tid. Jeg føøøler det på meg! Helt hærlig å se tickeren din i innleggene dine! Det er så utrolig koslig å lese i dagboka di om dagen assa! Mange gode tanker! (Og fornuftige. Du trenger ikke å oppsøke de tragiske historiene for du vet egentlig nok om det fra før av! Det er bare å holde seg unna og ikke stresse seg selv mer enn nødvendig!) Jeg følte meg, og gjør det ennå, som verdens mest spesielle og del av det aller største mirakel, men egentlig er det jo veldig vanlig og hverdagen går videre! Men det er en fantastisk følelse! Hver dag er vi begge forundret over det som skjer, og er spente på å bli tre og å få møte jenta vår. Nyt de gode følelsene og tankene (og hold deg unna de triste historiene)! Ha en fantastisk tur! (C&A har billige mammaklær Noe kan være litt kjærring, men jeg fant tøffe jeans! Det er enten dyrt eller HM å velge i her hjemme... Og så er det jo gøy å ha noe ikke alle har!) Så søt du er! Jeg syns det er helt herlig å se tickeren min jeg også. :rødme: Så koselig at du syns det er koselig å lese i dagboka mi om dagen. Jeg syns det er koselig jeg også, for det er så mange fine hilsener fra dere godjentene. Helt utrolig å tenke på hva som skjer i kroppen min nå, uten at jeg gjør noen ting. Må være helt fantastisk når du kan kjenne mer av hva som skjer der inne og merke forandringer fra dag til dag. Gleder meg til jeg også er der. Mammaklær på C&A var et fint tips. Kanskje jeg skal driste meg til å kjøpe meg noe? Jeg kommer jo til å trenge større klær etterhvert, selv om det virker helt fjernt nå, så kanskje jeg skal passe på når det er mulighet for å finne noe annet enn i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #1343 Del Skrevet 16. oktober 2009 Tenk at du har en spire i magen :rødme: Gratulerer så masse, sitter her gråter en skvett jeg nå! Så utrolig herlig :strix: Ha en super tur Tusen takk, Ananan. Jeg blir så rørt over at dere er så glade på mine vegne. Gråte for meg og greier.. :rødme: Spiren ønskes velkommen med en skikkelig ferietur! :rødme: KOOOOOSSSS! Verden ble liksom et lysere sted, lykken til Happy Feet lyser opp overalt! :rødme: Så søt du er! Takk for fine ord. :rødme: God tur til Barcelona Kos dere masse, gleder meg til referat Takk for det, Lucky?. Vi skal nok storkose oss. Gleeeder meg! http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_loveshower.gif' alt=':strix:'> Gratulerer! Tusen takk, naerin. Fiiine farger! Moro at vi er nesten like langt (eller kort ) Gleder meg til å følge deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #1344 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er så mye som skal ordnes før en skal på tur. Har ryddet og ordnet her, pakket det meste, men det er stadig noen småting som dukker opp. Tror ikke jeg rekker noe mer KG før jeg reiser, så jeg vil bare ønske dere alle noen fine dager, så skal jeg tenke på dere mens jeg nyter livet i Barcelona. God helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #1345 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nå er alt pakket og klart (håper jeg) og jeg er rimelig klar for senga. Opp før fem i morgen. Men hva gjør vel det når man skal til Barcelona? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. oktober 2009 #1346 Del Skrevet 16. oktober 2009 Barcelona :rødme: Har virkelig lyst å dra dit med min kjære Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 18. oktober 2009 #1347 Del Skrevet 18. oktober 2009 Gratulerer så utrolig mye med ny spire i magen!!! Ser du er 4+3 i dag. Jeg er 4+6 i dag, så vi er jo nesten akkurat like langt! Så spennende! Kanskje det ferske babystøvet mitt hadde en liten effekt!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 18. oktober 2009 #1348 Del Skrevet 18. oktober 2009 Her er jeg borte fra KG en liten stund og hva finner jeg når jeg kommer innom? Gratulerer så mye kjære Happy Feet! Nå er jeg så rørt og glad på dine vegne at det faktisk triller et par tårer her. Helt fantastiske nyheter, det er dere så vel unt! Masse masse lykke til på ferden! Stor cyberklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. oktober 2009 #1349 Del Skrevet 20. oktober 2009 Korleis går det med den nygravide globetrotteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #1350 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei jenter Nå har jeg kommet hjem igjen og titter bare kjapt innom for å si at jeg har hatt en super tur og at alt står bra til. Kom hjem nå i kveld og er stå trøtt at jeg nesten ikke klarer holde øynene oppe, så orker rett og slett ikke skrive noe mer. Svarer dere i morgen og skriver mer om turen og min nygravide tilværelse da. Har i alle fall hatt det helt supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 21. oktober 2009 #1351 Del Skrevet 21. oktober 2009 Herlig! Bra du er inne og forteller oss du er trygt hjemme igjen Så får vi vel en deilig stemningsrapport etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. oktober 2009 #1352 Del Skrevet 21. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. oktober 2009 #1353 Del Skrevet 22. oktober 2009 Venter spent på stemningsrapport Bra du har hatt en super tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. oktober 2009 #1354 Del Skrevet 22. oktober 2009 Så bra du har hatt en fin tur, gleder meg til rapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 23. oktober 2009 #1355 Del Skrevet 23. oktober 2009 Koselig at du har hatt en fin tur God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #1356 Del Skrevet 23. oktober 2009 Gratulerer så utrolig mye med ny spire i magen!!! Ser du er 4+3 i dag. Jeg er 4+6 i dag, så vi er jo nesten akkurat like langt! Så spennende! Kanskje det ferske babystøvet mitt hadde en liten effekt!? Tusen takk for det, Bestee. Veldig glad for at jeg kunne komme like etter deg - det var nok det ferske babystøvet ditt som gjorde utslaget, ja. Så moro at vi nesten er like langt! Moro å ha noen å sammenlikne seg med. Tror symptomene våre, eller fraværet av symptomer, var veldig like før IKM, så skal bli spennende å se nå framover også. Veldig moro! Her er jeg borte fra KG en liten stund og hva finner jeg når jeg kommer innom? Gratulerer så mye kjære Happy Feet! Nå er jeg så rørt og glad på dine vegne at det faktisk triller et par tårer her. Helt fantastiske nyheter, det er dere så vel unt! Masse masse lykke til på ferden! Stor cyberklem! Tusen takk for koselig hilsen, Kirin. Så hyggelig at du blir så rørt og glad på mine vegne. :rødme: Takk for lykkeønskninger og lykke til til deg også i innspurten. Ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #1357 Del Skrevet 23. oktober 2009 dreia, Estrella, pusilus, honning, Lucky? og Ananan. Koselig at dere titter innom. Ja - Barcelona! Hvor skal jeg begynne? Jeg kan jo begynne på Gardermoen. Turen fikk en veldig dårlig start da kløna meg klarte å søle en full kopp glohet te utover meg selv. Jeg hadde ordnet meg te på en sånn automat på en kiosk der, hadde putten en rørepinne oppi teen og skulle bare strekke meg etter litt sukker og PLASK! Jeg kjenner noe brennhett utover lårene mine. Jeg må ha "hengt" fast i rørepinnen og hele teen splash utover buksa og litt av den, typisk nok, hvite! toppen min drøye halvtimen før flyet skulle gå. Ganske småfurten, halvveis på gråten, med brennende smerte på lårene, våt og ekkel og møkkete inntok jeg flyet til Barcelona. Men etterhvet som det våte tørket og sviingen på låret avtok, steg humøret og jeg kunne le av hvor typisk-meg-klønete det var. Ja, jeg er litt klønete. En gang klarte jeg å rive ned et helt tårn med påskesjokoladeharer i butikken. Jeg skulle bare velge meg en og VIPS! - så raser hele tårnet. Det verste var at min kjære var et helt annet sted i butikken, men da han hørte raset, skjønte han hvem det var. Uansett. Barcelona var kjempefint. Utrolig deilig med en sånn liten tur midt på høsten. Høsten er jo så lang, så veldig godt med et lite avbrekk fra hverdagen. Været var sånn deilig vårvær - ikke for varmt og ikke for kaldt, bare deilig. Satt ute og spiste og kosa oss i sola og rusla rundt i bare t-skjorte. Og som vi har rusla rundt! :dåne: Vi har gått og gått - kikke på mange områder og selvfølgelig vært helt totalt utslitt når kvelden har kommet. Beina har verket og vi har ikke skjønt hvordan vi skal orke å ta ett skritt til, men det følger vel med på storbyferie. Har spist godt (så godt at vi aaaldri skulle spise mer heller, fram til neste morgen! ), kikka masse rundt og sett på folk og livet. Shoppa masse og virkelig kost oss. Og så har vi vært på fotballkamp! Som var utrolig morsomt og helt tilfeldig. På søndag skulle vi på omvisning på Camp Nou - Barcelonas hjemmebane. Vi var der midt på dagen, det var veldig lang kø så vi bestemte oss for å droppe det og heller dra tilbake tidlig en dag, for å slippe kø. På tirsdag morgen var vi tilbake og da var det også litt kø, men det var kø til en annen luke og vi fikk inntrykk av at man kunne kjøpe fotballbilletter, men kunne ikke helt tro det heller - billetter til de kampene er veldig vanskelig å få tak i. Det skulle være en kamp der på kvelden så vi, men vi trodde ikke det var mulig for oss å få tak i. Men jo - da det var vår tur fant vi ut at man kunne kjøpe billetter til kveldens kamp, så da gjorde vi det. Spanderte på oss de flotteste plassene helt nederst på midten og tenkte at det er jo kult å se en kamp med Barcelona på Barcelonas hjemmebane, hvor ofte har man mulighet til det liksom? Vi skjønte det ikke var noen ligakamp og jeg tenkte at det sikkert bare er en treningskamp, men likevel, det blir moro! Så kikker vi nøye på billettene og finner ut at det er en Champions League-kamp! Det var utrolig moro og særlig fordi vi ikke hadde den fjerneste anelse om at det var DET vi hadde fått billetter til. Det var utrolig kult! Helt fantastisk stemning å være på en så stor stadion. Barcelona klarte jo selvfølgelig å tape veldig ufortjent for første gang i en CL-kamp på over 10 måneder, men likevel - en veldig morsom opplevelse vi kommer til å leve lenge på. Barcelona hadde mange koselige områder. Vi var nede ved havnen den første dagen. Knallblå himmel, deilig sol som varmet høstfrosne kropper, masse store, fine båter å se på, masse folk og liv. En veldig god start. Stranda og området rundt var også utrolig koselig. Vi var der på kvelden, det var litt dødt der, men jeg så at det på sommeren må være helt fantastisk der. Og de små trange smugene nede ved stranda var utrolig koselig. Også litt dødt der, men jeg kan se for meg at det på sommeren må være utrolig god stemning. Det gotiske området var også veldig sjarmerende. Jeg blir veldig fasinert av gamle bydeler og elsker trange smug med klesvasken hengene ut av terrassen eller mellom bygningene. Og så så mye butikker og shoppingområder! :dåne: Jeg shoppet egentlig ikke så veldig mye - den første dagen var det kjæresten som storhandlet. Jeg fant mye fint, men var i det kritiske hjørnet og tenkte at det kommer snart ikke til å passe uansett, så ingen vits å kjøpe, så jeg gikk heller amok på Sephora og kjøpe masse sminke. Den neste dagen fant jeg imidlertid masse, så alt i alt ble det ganske mye nytt med meg hjem allikevel... Ellers er den gravide formen fin, men jeg klarer liksom ikke helt å slippe gleden løs. Er liksom litt skeptisk til at dette skal gå bra. Ikke det at jeg går rundt og tenker så mye negative tanker, men jeg er litt måteholden med å tenke framover og planlegge for mye. Det er vel egentlig ikke noen grunn til å være redd for at det ikke skal gå bra. I Barcelona har jeg følt meg veldig gravid siden brystvortene har vært superømme, men på onsdag på vei hjem oppdaget jeg bittelitt lyslys brun utflod. Det fortsatt i går, fortsatt veldig lyst, men en anelse mørkere til kvelden (absolutt ikke mye) og da begynte jeg å kjenne veldig etter om puppene var like ømme og syns at de kaaanskje ikke var det og lurte på om jeg eeegentlig følte meg så veldig gravid? Og ble egentlig litt småfurten og lei i går kveld og tenke at det kommer sikkert gå til helvete denne gangen også. I dag er jeg ved bedre mot. Den brune utfloden er så godt som borte. Jeg vet det er veldig vanlig, men likevel... Det som liksom uroet meg mest i går var at jeg kanskje ikke følte meg så gravid, men hvor gravid kan man egentlig føle seg bare fem uker på vei? Jeg er veldig trøtt, og faktisk litt småkvalm/ litt uvel både morgen og iløpet av dagen, men så begynner jeg å tenke at det sikker bare er psykisk og at jeg ønsker å være småkvalm, ergo jeg blir småkvalm. Jeg vet, dumme tanker. Men, disse bekymringene er vel noe som følger med graviditeten. De første ukene er vel nervepirrende for alle, og når man har opplevd å miste en gang, så blir man vel automatisk litt mer skeptisk neste gang. Jeg skal i alle fall bestille meg tidlig ultralyd! Kan tenke meg rundt uke 6/7. Det vil nok berolige meg mye og skulle ikke alt være i orden, så finner jeg det ut da og ikke etter 12 uker som sist gang. Men, egentlig er det ikke noen ting som tyder på at ting ikke skulle være i orden, så nå må jeg prøve å droppe sånne tanker. Det er ikke noe jeg kan gjøre med det uansett, så får jeg heller være glad for at jeg kan bli gravid. Skulle det ikke gå bra, kommer det nye muligheter. Men selvfølgelig går det bra, denne gangen! Som gynekologen sa til meg da han oppdaget MA'en - nå har du hatt din statistiske dose uflaks, så neste gang går det bra. Med all den uflaksen jeg har hatt i etterkant, satser jeg på at jeg har sprengt den kvoten for lengst. Man bekymrer seg når man prøver å bli gravid. Bekymrer seg for at man ikke skal kunne bli gravid. Når man endelig finner ut at man er gravid og alt egentlig bare burde være gleden, så finner man nye ting å bekymre seg for. Det skal ikke være lett. Jeg kjenner forresten på brystvortene stadig vekk og nå kan jeg konstantere at jepp - de er ømme og såre. Kjæresten er ute med jobben i kveld. Jeg har inntatt kosedressen og skal bare kose meg hjemme alene med KG og så TV. Deilig! Og veldig deilig med helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #1358 Del Skrevet 23. oktober 2009 :dåne: Oi, DET var et langt innlegg... Må være rekord for meg! Mye på hjertet, gitt... Ha en fin kveld, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #1359 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg må nesten juble litt for 5 uker i dag, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 23. oktober 2009 #1360 Del Skrevet 23. oktober 2009 Høres ut som en kjempefin tur, til tross for en litt dårlig start litt for 5 uker jeg også! Og for at jeg har hatt min siste dag på jobb i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå