Lucky? Skrevet 14. oktober 2009 #1301 Del Skrevet 14. oktober 2009 Så fantastisk Happy feet har en liten spire i magen igjen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 14. oktober 2009 #1302 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ååååå, Happy Feet!!! Jeg så i en annen bok at du var gravid og MÅTTE LØPE inn hit å se!! Jeg her! Seriøst! Tårene triller, jeg er så glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 14. oktober 2009 #1303 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) På tur med spire i magen! Enn det... Kan nesten ikke tro det jeg leser! Det var fantastiske nyheter, Happy Feet! Hva sier mannen til disse nyhetene da? Kjenner til den skjelven! :rødme: Edit: Kjære hilser! Måtte bare fortelle den gode nyheten og litt av historia deres til han! Han syntes det var sååå koslig at dere har lyktes etter alle hindringene! Endret 14. oktober 2009 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 14. oktober 2009 #1304 Del Skrevet 14. oktober 2009 Åh, herregud!! Er det virkelig sant?!? Beste nyheten på lenge, dette har jeg ventet på Happy Feet Mange jublende fra meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 14. oktober 2009 #1305 Del Skrevet 14. oktober 2009 Åååå! Gratulerer så mye! Fantastiske nyheter, hadde en god følelse for deg denne måneden, og tenk at det nå vokser et lite mininurk i full hastighet i livmora di! Gjett om du kan finne noen pene småting til minimini i Barcelona! :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. oktober 2009 #1306 Del Skrevet 14. oktober 2009 Må bare inn for å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 14. oktober 2009 #1307 Del Skrevet 14. oktober 2009 En snikleser står frem for å si : Gratulerer så mye med graviditeten. Dette fortjener du så utrolig mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. oktober 2009 #1308 Del Skrevet 15. oktober 2009 Må bare inn å hoppe litt for deg før jeg skal på jobben jeg vennen Er sååå fantastisk dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 15. oktober 2009 #1309 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Næææ! Nå kan du dra på ferie i nygravid tilstand! Så herlig! Gratulerer så mykje, vennen! Endelig! Og denne gongen skal det gå så bra, så! Men du, må gi beskjed før du testar, så ei forvirra dreia kan få bli med på feiringa. Endret 15. oktober 2009 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1310 Del Skrevet 15. oktober 2009 jaaaaaaaaaaaa Gratulerer Happy Feet Ligger her med tårer i øyenkroken, er så glad på deres vegner Tusen takk for det, pusilus. Og så tårer for meg og spiren min da... :rødme: JAAAAAAAAA!! Å gratulerer så masse, Happy Feet!!! Jeg blir jo skjelven av å lese her jo. Å så fantastisk. Jeg fikk lyst å komme bort til deg og gi deg en klem (hadde jeg visst hvor du bor, haha) Hehe, så søt du er! Tusen takk, honning. Så fantastisk Happy feet har en liten spire i magen igjen :rødme: Det er helt fantastisk og veldig uvirkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1311 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ååååå, Happy Feet!!! Jeg så i en annen bok at du var gravid og MÅTTE LØPE inn hit å se!! Jeg her! Seriøst! Tårene triller, jeg er så glad på dine vegne! Åh, så koselig redbird. Og tårer som triller... :rødme: Jeg blir helt rørt over at dere er så glade på mine vegne. Tusen, tusen takk. På tur med spire i magen! Enn det... Kan nesten ikke tro det jeg leser! Det var fantastiske nyheter, Happy Feet! Hva sier mannen til disse nyhetene da? Kjenner til den skjelven! :rødme: Edit: Kjære hilser! Måtte bare fortelle den gode nyheten og litt av historia deres til han! Han syntes det var sååå koslig at dere har lyktes etter alle hindringene! Nei, jeg kan nesten ikke tro det selv, Missiw. Jeg håpet jo at jeg skulle bli gravid igjen, men jeg hadde virkelig ikke troa på at det skulle gå så fort. Med alt tull som har vært, var jeg sikker på at ting kom til å ta veldig lang tid og til tider har jeg også vært redd for at jeg ikke kunne bli gravid igjen. Så det er bare helt uvirkelig at jeg er det allerede nå og en utrolig stor lettelse. Mannen har det på samme måte som meg. Han er veldig glad og lettet, men tror det er veldig uvirkelig for han også. Og så er vi litt forsiktige med å glede oss for mye, klok av skade. Jeg gleder meg virkelig til den dagen vi kan slippe jubelen ordentlig løs. Så koselig med hilsen fra din kjære også! Du får hilse så mye tilbake og takke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1312 Del Skrevet 15. oktober 2009 Åh, herregud!! Er det virkelig sant?!? Beste nyheten på lenge, dette har jeg ventet på Happy Feet Mange jublende fra meg!! Ja, det er sant! Jeg tok den digitale på morgenen i dag og der sto det også gravid... :rødme: Men jeg tror det nesten ikke selv, det er så uvirkelig. Tusen takk for jublende klemmer! Åååå! Gratulerer så mye! Fantastiske nyheter, hadde en god følelse for deg denne måneden, og tenk at det nå vokser et lite mininurk i full hastighet i livmora di! Gjett om du kan finne noen pene småting til minimini i Barcelona! :hjerte: Tusen takk, Estrella. Helt fantastisk at den gode følelsen din slo til. Tenk at det vokser et mininurk i magen min ja, det er virkelig rart å tenke på. Helt utrolig... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1313 Del Skrevet 15. oktober 2009 Må bare inn for å Søta! En snikleser står frem for å si : Gratulerer så mye med graviditeten. Dette fortjener du så utrolig mye Så koselig med snikleser! Tusen takk for gratulasjon, Gaupa. Må bare inn å hoppe litt for deg før jeg skal på jobben jeg vennen Er sååå fantastisk dette!! Så koselig, vennen. Helt fantastisk, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1314 Del Skrevet 15. oktober 2009 Næææ! Nå kan du dra på ferie i nygravid tilstand! Så herlig! Gratulerer så mykje, vennen! Endelig! Og denne gongen skal det gå så bra, så! Men du, må gi beskjed før du testar, så ei forvirra dreia kan få bli med på feiringa. Ja, tenk at jeg kan reise til Barcelona nygravid. :rødme: Det hadde jeg aldri tørt å drømme om... Tusen takk for gratulasjon. Endelig, ja! Nå håper jeg virkelig det ikke er lenge til du kommer etter. Denne gangen SKAL det gå bra ja! Hehe, jeg visste ikke at jeg skulle teste selv engang. Men så måtte jeg på do, og testen lå der og smilte til meg, og da klarte jeg ikke styre meg. Og det er jeg veldig glad for nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1315 Del Skrevet 15. oktober 2009 Så koselig å komme inn hit til alle de hyggelige gratulasjonene. Jeg blir helt rørt jeg. Nå håper jeg virkelig det ordner seg like fint for dere godjentene mine som ikke er gravide, som det det har gjort for meg og min kjære. Jeg tok for sikkerhetsskyld den digitale testen i dag tidlig og der sto det også gravid. Men testen i går var så klar og tydelig, så jeg var veldig rolig på at den var riktig, men ville likevel kline til med en digital en også. En positiv test kan man ikke få nok av å se på. Det er helt uvirkelig at jeg er gravid igjen. Aner ikke hvor mange ganger jeg så på den fine, positive testen min i går. Dette har jeg ventet lenge på og det er en utrolig lettelse å endelig være her igjen. Som jeg nevnte tidligere, så har jeg noen ganger vært redd for at jeg ikke kunne bli gravid igjen, eller at det ville ta veldig lang tid. Hadde aldri drømt om at det skulle ordne seg for oss så raskt etter at jeg ble erklært "frisk". Kjenner at jeg er mye mer ydmyk i forhold til denne graviditeten enn sist. Nå vet jeg virkelig at det ikke er en selvfølge å bli gravid, så jeg er utrolig takknemmelig for at jeg og min kjære har vært så heldige. :rødme: Nå har jeg bare lyst til å spole tiden framover til jeg har passert de magiske 12 ukene hvor ting skal være mer sikkert og vi kan slippe jublene litt mer løs. For jeg skal ikke nekte for at vi begge to er litt mer reserverte i forhold til det å glede seg over graviditeten. Altså, vi er jo utrolig glade, men jeg vet også at mye kan skje de kommende ukene. Men - jeg skal prøve å ikke la det ta gleden over endelig å være gravid igjen fra meg. Det er bare en helt fantastisk følelse jeg sitter med her nå. Unner alle å oppleve det samme og håper virkelig dere andre kommer etter snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1316 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tenk at jeg kan ha en gravid-ticker... :rødme: Hele 4 uker i dag! Så uvirkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1317 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tenkte på det da jeg dro på jobb i dag. Verden er den samme i dag som på morgenen i går. Jeg utførte de samme rutinene på morgenen i dag som i går, jobben er den samme, folkene på jobb er de samme. Alt er egentlig likt, men likevel er alt annerledes i dag. For meg og min kjære er alt forandret, plutselig befinner vi oss på et helt nytt sted i livet. Fra en dag til en annen. Rart å tenke på. Men veldig deilig... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. oktober 2009 #1318 Del Skrevet 15. oktober 2009 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1319 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tusen takk, Gossip Girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1320 Del Skrevet 15. oktober 2009 Unnfangelsen finner sted omkring: 1. oktober 2009 Hjertet begynner å slå: 26. oktober 2009 Embryoet beveger seg: 19. november 2009 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 26. november 2009 Alle indre organer er ferdig formet: 26. november 2009 Risikoen for spontanabort avtar: 10. desember 2009 Kvalmen avtar for de fleste: 17. desember 2009 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 24. desember 2009 Fosteret svelger og tisser: 7. januar 2010 Tid for ultralyd: 14. januar 2010 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 21. januar 2010 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 4. februar 2010 Fosteret begynner å høre: 25. februar 2010 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 25. mars 2010 Mange fostre legger seg med hodet ned: 29. april 2010 Svangerskapspermisjonen begynner: 5. juni 2010 Antatt termindato: 26. juni 2010 Antatt termindato er dagen før bursdagen min. Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå