Happy Feet Skrevet 26. september 2009 Forfatter #1241 Del Skrevet 26. september 2009 Takk for gode klemmer, Lucky?. Gode tilbake til deg også. Jeg skal ha noen dager fri til uka, ja. I alle fall tre, kanskje fire. Stedet jeg jobber på er litt ute av drift når det er høstferie, så da passer det godt noen dager fri. Deilig. Kjæresten jobber da, så skal bare være hjemme og surre. Deilig det også. Pusle litt med ting jeg ikke har tid til ellers og trene på dagtid. Det er alltid så luksus å ha fri på vanlige arbeidsdager. Dager som ikke er helg og helligdager. Det smaker ekstra godt, nettopp fordi det er en sjeldenhet. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. september 2009 #1242 Del Skrevet 28. september 2009 Deilig med noen ekstra dager fri ja Har hatt fri i dag jeg da, og det er godt! Blir litt lengre helg og litt kortere til det er helg igjen Kos deg masse med noen fridager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 30. september 2009 Forfatter #1243 Del Skrevet 30. september 2009 Takk for det, Lucky?. Jeg har kost med med fri hele uka. Har fri i dag også, men i morgen er det jobb igjen. Veldig deilig med noen sånne fridager i løpet av høsten, da går den liksom litt fortere. Har ikke utnyttet tida så veldig godt da. På mandag var jeg hos tannlegen. Heldigvis null hull. Tannlegen er hjemme der jeg kommer fra, så da ble det en hel dag hos mamma i forbindelse med tannlegebesøket. Koselig. I går var jeg og trente på formiddagen. Følte meg veldig flink der jeg dro avsted på trening litt over ni en fridag. Har ikke blitt så mye trening de siste to ukene, så det var deilig å få tatt seg en tur igjen. Deilig å kjenne seg litt stiv og støl i dag. Planen var å dra på trening i dag også, men i dag våknet jeg med migrene. Kjipt. Jeg hadde så store planer for fridagen min, trening og masse annet som skulle ordnes, men det får jeg ta igjen senere, for med denne hodepinen her, orker jeg ikke stort. Heldigvis at jeg har fri i dag, for det er veldig slitsomt og lite effektivt å være på jobb sånn. Søster har vært på overnattingsbesøk her fra i går til i dag. Hun sover fortsatt, så kan jeg tenke meg det blir en jentefilm nå hun våkner. Det passer hodet mitt bra. Ellers så er det EL-tider. Jeg som i følge min nye tankegang ikke skal tenke på det. Men det går jo ikke når det stikker og småmurrer i magen, samt kommer EL-slim. Og er på dag 13/14 i dag, avhengig av når jeg skal regne første mensdag. Den dagen med mye brunt eller den dagen med bare blod. Har hatt masse om dagen, men ble ikke noe i går og nå tenker jeg at det sikkert var den beste dagen i forhold til EL, så i dag er jeg ganske negativ og tenker at det sikkert var sjansen vi hadde. Orker liksom ikke pese så mye med det for min kjære vil ikke ha sex bare for produksjonen sin skyld, og jeg er jo forsåvidt ening, men i dag er jeg litt sur for at det ikke ble noe i går. Tror vi har hatt oss daglig i 7 dager, så kan jo skjønne at min kjære var trøtt og heller ville sove i går. Får håpe alle de andre dagene kan bidra med sitt og at en runde i dag kan sette kronen på verket. Var jo akkurat sånn jeg ikke skulle tenke, men jeg kan ikke noe for det... Kroppen min gir tydelige signaler på at det er EL på gang og med 28 dagers syklus, er det veldig vanskelig å ignorere hvor jeg er i syklusen. Og jeg vil jo så gjerne bli gravid, så da må jeg i alle fall sørge for å ha på riktig tid. Jaja, vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 30. september 2009 #1244 Del Skrevet 30. september 2009 Krysser fingrene for at spiren sitter nå uansett tankegang og sextidspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 30. september 2009 #1245 Del Skrevet 30. september 2009 Ellers så er det EL-tider. Jeg som i følge min nye tankegang ikke skal tenke på det. Men det går jo ikke når det stikker og småmurrer i magen, samt kommer EL-slim. Og er på dag 13/14 i dag, avhengig av når jeg skal regne første mensdag. Den dagen med mye brunt eller den dagen med bare blod. Har hatt masse om dagen, men ble ikke noe i går og nå tenker jeg at det sikkert var den beste dagen i forhold til EL, så i dag er jeg ganske negativ og tenker at det sikkert var sjansen vi hadde. Orker liksom ikke pese så mye med det for min kjære vil ikke ha sex bare for produksjonen sin skyld, og jeg er jo forsåvidt ening, men i dag er jeg litt sur for at det ikke ble noe i går. Tror vi har hatt oss daglig i 7 dager, så kan jo skjønne at min kjære var trøtt og heller ville sove i går. Får håpe alle de andre dagene kan bidra med sitt og at en runde i dag kan sette kronen på verket. Var jo akkurat sånn jeg ikke skulle tenke, men jeg kan ikke noe for det... Kroppen min gir tydelige signaler på at det er EL på gang og med 28 dagers syklus, er det veldig vanskelig å ignorere hvor jeg er i syklusen. Og jeg vil jo så gjerne bli gravid, så da må jeg i alle fall sørge for å ha på riktig tid. Jaja, vi får se. Høres kjempe deilig med noen fridager , bra du koser deg! Jeg trur ikke du skal fortvile over at det ikke ble noen sengekos i går I PP2 så var jeg veldig opptatt på at vi måtte hver dag rundt EL og det ble mer slit enn morro... Og ikke ble det noen spire av det heller I utgangspunktet så skal det holde med annen hver dag da spermiene kan overleve i noen døgn og i tilegg så har de godt av å bygge seg opp igjen også har jeg hørt. Så tenkte jeg skulle prøve det denne PP, så da har vi stort sett holdt oss til annen hver dag foruten et par dager hvor vi gjorde det et par dager etterhverandre fordi vi rett og slett hadde lyst på hverandre :rødme: Jeg er kjempe fornøyd med at vi kom oss gjennom EL med bare hyggelig kos og ikke noe stress. Om det blir noen spire ut av det får vi jo se på om noen dager, men går det ikke så var det nok ikke meningen uansett... Synes det virker som du ellers er flink til å ikke stresse om dagen og det er kjempe bra Vi forkastet også glidekremmen etter PP1. Det var faktisk mannen som hadde hørt at det ikke var bra for svømmerne. Egentlig var et å slutte med glidekrem en bra ting uansett, for nå må vi bruke litt lenger tid til kos først, noe som ikke har vært en ulempe Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 30. september 2009 Forfatter #1246 Del Skrevet 30. september 2009 Takk, Cuba - det håper jeg også! Og takk til deg Rosa76 for veldig gode ord. Vi har heller ikke stresset med å ha sex, har hatt det bare fordi vi har hatt lyst på det og det er deilig å ha det sånn. Men så kom dagen i går og da det ikke falt seg naturlig å ha det selv om det, opp mitt hode, var den dagen i måneden hvor jeg tror det er best, begynte jeg å stresse med meg selv og dumme tanker meldte seg. Blir litt irritert på meg selv fordi jeg reagerte sånn, for det er jo ikke sånn jeg vil at prøvingen skal være. Jeg har jo også hørt at annenhver dag skal være nok, så vi får satse på det. Og klaffer det ikke denne gangen, så er det nok ikke meningen, som du sier. Nå skal jeg og søster gå lang skogstur med hunden i det fine høstværet! Ha en fin dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. september 2009 #1247 Del Skrevet 30. september 2009 Nå skal jeg og søster gå lang skogstur med hunden i det fine høstværet! Så deilig :rødme: Sier de ikke at det er best å ha sex dagene før el da? Satse på at det stemmer da Kjedelig med migrene når du har fri da Typisk det når man først slapper av... Høres ut som om du har fine dager alikevel da Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 30. september 2009 Forfatter #1248 Del Skrevet 30. september 2009 Jo, det sies så.. og jeg tror jeg "la egg" på morgenen i dag. Det kjentes sånn ut i alle fall (uten at jeg jo kan være helt sikker, det er jo bare noe jeg tror) og da ville sex i går vært best, tenkte jeg... Men vi får satse på at en runde i dag også kan gå, eller at det er noen spermier som har overlevd fra tidligere i uka, og bare ventet på å angripe egget mitt. Turen i skogen var veldig deilig. En drøy time med koselig søsterprat. Takk for det, en fortsatt fin kveld ønskes deg også, Lucky?. Jeg vet i alle fall hva jeg skal gjøre senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. september 2009 #1249 Del Skrevet 30. september 2009 Jo, det sies så.. og jeg tror jeg "la egg" på morgenen i dag. You go, girl! Så koselig med tur med søstera. Det skjer maks ein gong i året hos oss. Skulle gjerne budd nærare søster mi... Deilig med fri, då. Sjølv om migrenen kjem snikande når du får slappa av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 30. september 2009 #1250 Del Skrevet 30. september 2009 Krysser fingra for at du la egg i rett tid og at svømmerne finner fram! (Jeg er forresten fast bestemt på at den ekstra runden vi tok etter el. var den som satt. Vet ikke helt hvorfor, men har bare fått for meg det! ) "Naturlig" glidemiddel er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 1. oktober 2009 #1251 Del Skrevet 1. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #1252 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hei dreia, Missiw og Gossip Girl Nytt design på KG, jo. Fint og fresht! Endelig helg! ... sier jeg, som har jobbet bare to dager denne uka. Men deilig med helg er det jo, uansett. Ellers har jeg roet meg nå etter et snev av stress EL-dagen. Nå kjenner jeg meg rolig og avslappet til det hele igjen. Det er deilig. Men det kan vel ha en sammenheng med at det ikke er så mye å kjenne etter før om en ukes tid og vel så det. Vi får se om en ukes tid om jeg er like rolig da. Forrige måned dukket det opp masse murringer i magen få dager etter EL og jeg begynte å fantasere og lure på hva all murringen kom av. Mente selvfølgelig å ikke ha kjent sånn murring så ofte tidligere og tenkte at det MÅ da være noe i det... Men denne gangen skal det bli andre boller. Nå vet jeg at jeg bare kan ta det helt med ro, uansett hva jeg måtte kjenne. Etter forrige måned vet jeg at murring er helt normalt, trøtthet er helt normalt, ømme bryster og brystvorter er helt normalt, dersom jeg innbiller meg at jeg har fått god luktesans, så har jeg ikke det - ting lukter bare sterkt osv og det er noe alle kan kjenne. Småkvalm om morgenen og gnagende sult hadde jeg også, så det kan også bare forkastes som et symptom. Bare sånn at jeg husker det når det nærmer seg IKM. Ellers har jeg på en måte en følse av at jeg ikke blir gravid denne måneden, helt uten grunn selvfølgelig, jeg kan jo ikke føle hverken fra eller til og i alle fall ikke så tidlig, men det er litt godt å ikke ha så høye forventninger. Siden det klaffet første PP sist, så hadde jeg et ørlite håp om at jeg skulle være superfruktbar og at jeg skulle bli smelt på tjukka i en fei denne gangen også. Håper selvfølgelig det ikke er noe i følelsen min, men det kjennes godt ut å ikke ha så store forhåpninger. Hadde jeg blitt gravid denne måneden, hadde terminen blitt noen dager unna bursdagen min (jeg har jo selvfølgelig regnet etter når termin er hvis jeg skulle bli gravid). Det hadde jo vært tidenes 34-årsgave. :rødme: ( Hjælp - blir jeg sååå gammel? Uæææ, må ikke tenke på det - livmora mi og eggstokkene begynner å stresse.) Jeg er da bare ungjenta og har maaange år på meg. :gjeiper: (Jeg er forresten fast bestemt på at den ekstra runden vi tok etter el. var den som satt. Vet ikke helt hvorfor, men har bare fått for meg det! ) Da satser vi på at det er sånn her også! Endret 2. oktober 2009 av Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. oktober 2009 #1253 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er da bare ungjenta og har maaange år på meg. :gjeiper: Er ikke eldre enn man føler seg vet du Endelig helg ja Lov å juble for helg selvom om man bare har jobbet to dagers uke Deilg er det uansett! Håper virkelig du får en liten baby i 34 års gave Tenk for en flott gave! Krysser fingerne for at alle tegn som dukker opp de neste ukene er veldig positive tegn! Ha en super fredag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 2. oktober 2009 #1254 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ellers har jeg roet meg nå etter et snev av stress EL-dagen. Nå kjenner jeg meg rolig og avslappet til det hele igjen. Det er deilig. Men det kan vel ha en sammenheng med at det ikke er så mye å kjenne etter før om en ukes tid og vel så det. Vi får se om en ukes tid om jeg er like rolig da. Jeg klarte meg også veldig fint første uken etter EL, men den siste uken er jeg tilbake til slik jeg har vært de andre PP'ene igjen Veldig vanskelig å ikke la seg rive med da, men så lenge det bare er en uke i måneden jeg er slik så får jeg vel bare leve med det. Mangler ikke spenning om dagen da :gjeiper: Hadde jeg blitt gravid denne måneden, hadde terminen blitt noen dager unna bursdagen min (jeg har jo selvfølgelig regnet etter når termin er hvis jeg skulle bli gravid). Det hadde jo vært tidenes 34-årsgave. :rødme: ( Hjælp - blir jeg sååå gammel? Uæææ, må ikke tenke på det - livmora mi og eggstokkene begynner å stresse.) Jeg er da bare ungjenta og har maaange år på meg. :gjeiper: Da satser vi på at det er sånn her også! Vi er like unge vi Denne PP er også min siste sjangse til å få barn før jeg blir 34... Så lenge man føler seg ung så kommer man ganske langt Jeg trøster meg med at jeg er sprekere nå enn når jeg var 25 faktisk!! Den gang trente jeg ikke så mye, mens nå har jeg blitt flinkere til å ta vare på kroppen både ved trening og sunt kosthold. Men klart de sier jo at det er vanskeligere å få barn når man har passert tredve, men vi kommer til å klare det SNART det er jeg sikker på :rødme: Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 3. oktober 2009 #1255 Del Skrevet 3. oktober 2009 for full action!! God helg og kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #1256 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er ikke eldre enn man føler seg vet du Og jeg føler meg ikke gammel, så da er jeg ikke det. :gjeiper: Håper virkelig du får en liten baby i 34 års gave Tenk for en flott gave! Krysser fingerne for at alle tegn som dukker opp de neste ukene er veldig positive tegn! Takk, vennen. En baby i 34-årsgave hadde vært helt perfekt. :rødme: Takk for fingerkryssing - håper det hjelper. Jeg klarte meg også veldig fint første uken etter EL, men den siste uken er jeg tilbake til slik jeg har vært de andre PP'ene igjen Veldig vanskelig å ikke la seg rive med da, men så lenge det bare er en uke i måneden jeg er slik så får jeg vel bare leve med det. Mangler ikke spenning om dagen da :gjeiper: Foreløpig er jeg veldig rolig og likegyldig, men kjenner jeg meg selv rett, så varer ikke det så mange dagene til. Bikker jeg en uke etter antatt EL, så er vel jeg også der. Veldig vanskelig å ikke la seg rive med ja, men som du sier - en uke i måneden får vi nok bare leve med. Det er jo kanskje en del av sjarmen med det å være prøver også, den uutholdelige spenningen. Men nå syns jeg det kan være nok spenning for begges del. Vi er like unge vi Denne PP er også min siste sjangse til å få barn før jeg blir 34... Så moro! Det er så godt å se at vi er flere som er like unge her. Jeg har regnet på det, og tror terminen hadde blitt en dag før bursdagen min, så det hadde jo passet perfekt. :rødme: Så lenge man føler seg ung så kommer man ganske langt Jeg trøster meg med at jeg er sprekere nå enn når jeg var 25 faktisk!! Den gang trente jeg ikke så mye, mens nå har jeg blitt flinkere til å ta vare på kroppen både ved trening og sunt kosthold. Men klart de sier jo at det er vanskeligere å få barn når man har passert tredve, men vi kommer til å klare det SNART det er jeg sikker på :rødme: Helt enig! Og jeg er også i mye bedre form nå enn da jeg var 25. Har aldri vært så godt trent som jeg har vært nå de siste to åra, så det er jo en liten trøst. Jeg er også mye flinkere til å ta vare på kroppen min, være bevisst på at jeg tilfører den sunn og nytting mat osv, i motsetning til for noen år siden da jeg hadde innstillingen at jeg kan bare spise hva jeg vil av søtsaker og drikke masse Cola - jeg legger ikke på meg uansett. Nå vet jeg bedre nå som jeg er eldre og klokere. for full action!! God helg og kos deg masse!! Takk takk - jeg har kost meg masse og hatt en finfin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #1257 Del Skrevet 5. oktober 2009 Da har helga kommet og gått. Den har vært veldig fin med fotballkamp på lørdag og 3 deilige poeng til laget mitt! Klarte til og med å lure med meg søster på fotballkamp, hun var veldig negativt innstilt, men lot seg rive med og nå vil hun være med på flere kamper. Moro! Ellers - rolig og avbalansert i forhold til prøvingen. Det er vel kanskje stille før stormen? Men jeg har ikke så god følelse akkurat. Var veldig mye i dagene før EL, men lite rundt EL og dagene etter. Eller antatt EL, jeg vet jo ikke helt sikkert når den har vært heller, bortsett fra signalene kroppen har gitt meg. Hvis EL var senere enn jeg tror, så er det i alle fall liten sjanse for at jeg er gravid. Men vi får se - spennende blir det uansett. Nå er det middagslaging og sjokoladekjeksbaking som står for tur. Ha en fin mandagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 5. oktober 2009 #1258 Del Skrevet 5. oktober 2009 Spennende! Når er IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #1259 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ikke før onsdag neste uke, så det er maaaange dager med venting igjen. Heldigvis tenker jeg ikke så mye på det foreløpig og håper å holde det sånn en god stund til. Men det er ikke alltid like lett. Heldigvis så er det Barcelonatur lørdagen etter IKM, så da håper jeg at jeg kan fokusere på det istedet for å overanalysere alle signaler kroppen sender som sikkert uansett er tegn på at tanta kommer uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. oktober 2009 #1260 Del Skrevet 5. oktober 2009 Sjokoladekjeks sender du over noen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå