Lucky? Skrevet 17. august 2009 #1021 Del Skrevet 17. august 2009 Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. august 2009 #1022 Del Skrevet 17. august 2009 Stilig ny høstjakke Jeg kunne også fornøyd konstantere at nyjakken min har plass til en begynnende gravidemage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. august 2009 #1023 Del Skrevet 17. august 2009 Håper du hadde ei fin helg og fikk slappa masse av. Det er velfortjent etter å ha jobba overtid en fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 17. august 2009 #1024 Del Skrevet 17. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. august 2009 Forfatter #1025 Del Skrevet 17. august 2009 pusilus, dreia, Missiw, Lucky?, honning og Golden Girl. Koselig dere titter innom. Blitt litt lite KG på meg i helga, rett og slett vært for trøtt til å sitte foran PC'n. Men jeg har hatt en fin helg. Fredag gikk jo bort i jobbing og så rett i seng omtrent. Lørdagen gikk fort. Sov lenge til meg å være, surret litt hjemme, var på trening, lagde og spiste middag og vips, så var det kvelden uten at jeg skjønte hvor dagen ble av. Ble litt småirritert fordi dagen fløy avsted og det fortsatt så ut som en slagmark her, men godt også på en måte. I går fikk jeg imidlertid gjort masse og det var deilig. Fikk gjort litt sånne ting som er kjedelig å gjøre, og som jeg hele tiden tenker at jeg må gjøre, men som jeg ikke får gjort - nettopp fordi det er så kjedelig å gå i gang med det. Omorganiserte litt i kjøkkenskapene blant annet. Vi kjøpte et nytt vitrineskap i sommer, så da kunne jeg putte en del ting inn der og frigjøre litt plass på kjøkkenet. Vi har også fått en sånn gammeldags sofa i tre til å ha på kjøkkenet som vi har pusset opp litt og mens jeg rota rundt i skapene fant jeg ut hva jeg kunne putte oppi sofaen (det er oppbevaringsplass under der man sitter), nemlig kakebokser! Jeg ble så fornøyd da jeg fant det ut, for kakebokser tar så stor plass i skapene, jeg syns det tyter kakebokser fram over alt, men nå ligger de oppi sofaen. Dessuten veier jo kakeboksene så lite, så det var helt perfekt å ha oppi der. Da ble det enda bedre pass i skapene her, så jeg fikk ryddet og organisert enda mer. Huff, dette ble veldig mye husmor-snakk. Fikk også vært på trening i går, samt sett en fotballkamp hvor laget mitt spilte utrolig dårlig og gikk på nok et tap. Bedre lykke neste helg! Dagen i dag har gått fort på jobb, fortsatt mye å gjøre selv om jeg vel slipper å jobbe kveldene denne uka. Og så har jeg vært på akupunktur i ettermiddag. Stikkemannen spurte hvilke tanker jeg har om ting nå og jeg sa at jeg tenker mye på gruer meg til jeg skal på sykehuset å få "dommen" om en uke. Han mente at jeg ikke måtte se på det som en dom, for samme hvordan ting ser ut nå, så er jo ikke det endelig. Jeg sa at jeg gruet meg til å få en eventuell ny dårlig nyhet i ansiktet, for jeg var så lei av dårlige nyheter på dette området, men da sa han at han kunne gi meg en god nyhet. Han sa at han var helt sikker på at ting kom til å gå veldig bra for meg med tanke på barn, at jeg var en veldig positiv og spesiell jente, så han hadde så absolutt gofølelsen for at ting kom til å ordne seg for meg. Det skulle jeg ikke være redd for. Så da får jeg tro på stikkemannen ord. Har vært helt gåen i ettermiddag. Kanskje det er en bivirkning av stikkingen? Nesten så jeg sovner her jeg sitter. dreia: Hurra for at vi snart kan kaste gummien! pusilus: Takk! Vi får satse på at det skal spire og gro under de nye jakkene våre utover høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 17. august 2009 #1026 Del Skrevet 17. august 2009 Nå er jeg så trøtt at alt jeg orker er å gi deg en god klem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. august 2009 Forfatter #1027 Del Skrevet 17. august 2009 Som om jeg skulle skrevet det selv. Godt det ikke bare er meg som er trøtt. God klem tilbake, Golden Girl. Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. august 2009 #1028 Del Skrevet 18. august 2009 Deilig med omorganisering i kjøkkenskapene da Kan ikke skjønne at det alltid skal bli så fullt i de skapene Søt stikkemann du har da! Krysser alt jeg har for at han har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 18. august 2009 Forfatter #1029 Del Skrevet 18. august 2009 Hei Lucky?! Takk for fingerkryssing, jeg håper også stikkemannen har rett. Om en uke har jeg vært på sykehuset, lurer på hvilket humør jeg er i på denne tiden da. Forhåpentligvis kan jeg sprette Champagnen jeg egentlig hadde planer om å sprette rundt påsketider da jeg var inne på sykehuset første gangen med restene. Den ligger i kjøleskapet enda, og er liksom øremerket prøverstart. Nå går den jo nesten snart ut på dato. ****** Jeg er så trøtt for tida! Uten grunn, egentlig. Jeg sover godt om natta og sover vel egentlig nok også. Mye mas på jobben da, men det har da ikke tatt knekken på meg før. Kanskje det er alderen! Under en uke til tanta er ventet nå, kanskje det kan ha noe med trøttheten å gjøre? Litt hormoner som raser og tar på kanskje. Veldig spent på hvordan denne mensen blir nå som jeg har brukt Vitex i en måned. Med dobbel dose den første uka til og med! Puppene mine var utrolig ømme og såre den første uka, det må ha hatt noe med "overdosen" å gjøre, for etter at jeg trappet ned til normal dose, har de blitt bedre. Fortsatt over gjennomsnittet ømme, men ikke i nærheten av hva de var da. I går kveld ble det litt nettshopping hos H&M før jeg la meg. Følte meg egentlig i det litt fornuftige hjørnet og tenkte flere ganger "denne var fin, men jeg har jo nesten maken i skapet" eller "ja, fin - men kanskje lurt å heller se etter den i butikk, så jeg kan prøve den ordentlig først?" Uvant tankegang til meg å være. Kanskje jeg begynner å bli ordentlig voksen. Grrr, nå har jeg egentlig sittet og laget linker til det jeg kjøpte, og så viser linkene ikke plagget, men forsiden. Jeg endte i alle fall opp med et par cardigans (kjekt å ha over sommerens topper, så kan de brukes utover høsten og vinteren også), en lang, tykk pologenser som er fin til tights, tre treningstopper og litt undertøy. Nå har jeg kjøpt meg så mange topper i det siste som er fine til tights, så nå "trenger" jeg flere sko jeg kan bruke til tights utover høsten og vinteren. Alltid gode unnskyldninger for stadig å shoppe noe nytt. Det ene river med seg det andre. :gjeiper: Nå skal jeg lage vafler, så jeg ikke sovner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. august 2009 #1030 Del Skrevet 18. august 2009 Nå har jeg kjøpt meg så mange topper i det siste som er fine til tights, så nå "trenger" jeg flere sko jeg kan bruke til tights utover høsten og vinteren. Alltid gode unnskyldninger for stadig å shoppe noe nytt. Det ene river med seg det andre. :gjeiper: Kjekt med gode unnskyldninger for å kjøpe seg noe nytt ja Moro med nye klær også da, alltid spennende når hm posen kommer i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. august 2009 #1031 Del Skrevet 18. august 2009 Du kan få plukke ut en genser til meg *Litt lei av cardigan jakker, har bodd i det de siste årene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 19. august 2009 #1032 Del Skrevet 19. august 2009 Hei igjen! Følger med i boken din, og håper du snart kan begynne prøvingen for alvor. Håper sykehuset har litt gode nyheter til deg neste uke Ser ut som du også koser deg med trening innimellom, det er bra. For meg er det en utmerket måte å få koblet litt av fra all tenkingen om prøving og i tillegg er det jo bra for helsa Og shopping er også utmerket tidsfordriv :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2009 #1033 Del Skrevet 19. august 2009 Grrr, nå har jeg egentlig sittet og laget linker til det jeg kjøpte, og så viser linkene ikke plagget, men forsiden. Hvis du bruker firefox så skal det gå ann å høyreklikke -> "kopier bildeadresse" Da har du linken til bildet av plagget Gikk når jeg prøvde Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 19. august 2009 #1034 Del Skrevet 19. august 2009 Håper du kan sprette champagnen neste uke!! Veldig morro å shoppe klær og få seg noe nytt. Håper du får til å legge ut linker som Ida-Kristine forklarte, og om ikke så mottar jeg fint en PM om sidetall du har kjøpt klær fra Vurderer å handle litt selv her.. Håper du får en fin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 19. august 2009 Forfatter #1035 Del Skrevet 19. august 2009 Kjekt med gode unnskyldninger for å kjøpe seg noe nytt ja Moro med nye klær også da, alltid spennende når hm posen kommer i posten Moro med nye klær ja, og ekstra moro når de kommer i posten. En grå og kjedelig dag, kan plutselig bli til julaften. Gode unnskyldninger er kjekt ja, og gode unnskyldninger, det er jeg goood på altså. Du kan få plukke ut en genser til meg *Litt lei av cardigan jakker, har bodd i det de siste årene* Kan anbefale den lange pologenseren jeg kjøpte, den er veldig fin. Hadde en lignende i fjor, og var veldig godt fornøyd. Men det er mest til tightsbruk da, og siden den er lang, blir det nesten litt kjolefølelse, så vet ikke om det kan kalles genser akkurat... Men fin, det er den! Bare jeg får til å vise bilder nå, så skal du få se. Hei igjen! Følger med i boken din, og håper du snart kan begynne prøvingen for alvor. Håper sykehuset har litt gode nyheter til deg neste uke Ser ut som du også koser deg med trening innimellom, det er bra. For meg er det en utmerket måte å få koblet litt av fra all tenkingen om prøving og i tillegg er det jo bra for helsa Og shopping er også utmerket tidsfordriv Hei Rosa, koselig du følger med. Jeg har tittet innom boka di jeg også, uten å legge igjen noe spor i det siste. Litt trøtt om kveldene, men jeg følger med. Koser meg med trening innimellom, ja (ikke vært så flink denne uka enda da... ) En veldig fin måte å koble av og få tankene over på noe annet. Ting ser alltid mye lysere ut etter en god treningsøkt! Dessverre (for lommeboka, iallefall) så er shopping også veldig effektiv ja... :gjeiper: Hvis du bruker firefox så skal det gå ann å høyreklikke -> "kopier bildeadresse" Da har du linken til bildet av plagget Gikk når jeg prøvde Ha en flott dag! Hei Ida-Kristine, så koselig med nytt "ansikt". Og tusen takk for tips, det skal jeg prøve. Takk for det, en flott dag videre ønskes deg også. Håper du kan sprette champagnen neste uke!! Veldig morro å shoppe klær og få seg noe nytt. Håper du får til å legge ut linker som Ida-Kristine forklarte, og om ikke så mottar jeg fint en PM om sidetall du har kjøpt klær fra Vurderer å handle litt selv her.. Håper du får en fin kveld!! Får satse på at jeg kan sprette Champagnen, ja. Nå skal jeg prøve meg på oppskriften til Ida-Kristine, så skal vi se om det ikke blir noen linker er. Er ikke sååå spennende det jeg har kjøpt altså, men moro å se/vise fram likevel. Håper du også får en fin kveld, honning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 19. august 2009 Forfatter #1036 Del Skrevet 19. august 2009 Grrr, jeg får fortsatt ikke fram bilder av plaggene. Dette skal liksom være link til pologenseren, og så blir det bare link til alle pologensere. Det er forresten den første pologenseren jeg har bestilt, i min favorittfarge petrolmelert. Tenkte bruke til blanke tights. Har fjorårets modell i grått og trivdes veldig godt i den. Varm og god til kalde dager også, uten at jeg følte meg totalt innpakket. Kanskje jobbmaskinen min er mer samarbeidsvillig når det gjelder linker, så jeg skal prøve på jobben i morgen. Ellers kan jeg gjerne sende deg PM med sidetall, honning. Men igjen, det er ikke så spennende klær altså. Trøtt.... Tror jeg må slenge meg litt nedpå sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. august 2009 #1037 Del Skrevet 19. august 2009 Kjempefin pologenser da Deilige med slike nå fremover da! Og tights er jo helt genialt Håper du har hatt en fin kveld på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. august 2009 #1038 Del Skrevet 19. august 2009 Får ta meg en tur på H&M for å titte Sofaen har vært en god venn her i dag etter at jeg nesten sovnet i solen etter sykkelturen min. Tok i mot besøk en smule søvnig og med sovesveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 20. august 2009 Forfatter #1039 Del Skrevet 20. august 2009 Vi har bestilt tur til Barcelona 5 dager i midten av oktober. Og så har jeg bestilt Barcelona-bok fra bokklubben, så da er det bare å begynne å tenke på hva vi har lyst til å gjøre og se. Gleeeeder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 20. august 2009 Forfatter #1040 Del Skrevet 20. august 2009 Åh, jeg kjenner meg så GLAD. Det kjennes ut som jeg har lykkebobler i magen som truer med å komme ut. Vanskelig å konsentrere meg om jobben når jeg kjenner meg sånn, men jeg må jo bare pent ta meg sammen, for jeg har mye å gjøre. Kanskje det er gledespulveret jeg har fått av Golden Girl som har begynt å virke for full nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå