honning Skrevet 7. august 2009 #981 Del Skrevet 7. august 2009 Uff, stakkar deg med migrene! Høres ikke noe bra ut. Rart at det alltid kommer samme tidspunkt i måneden ja. Håper det kommer seg utover dagen så du får nyte helga skikkelig hvertfall, det er jo det viktigste Haha, du har tatt overdose med Vitex Da bør du virkelig få ei tykk slimhinne! Det er bare naturprodukter ja, så det gjør helt sikkert ingen ting. Få timer igjen på jobb nå... Håper du får ei fin og avslappende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. august 2009 Forfatter #982 Del Skrevet 7. august 2009 Takk, honning. Migrenen pleier bare vare en dag, så helga er nok reddet. Jammen godt det kom i dag, så jeg slapp å få helga ødelagt. At arbeidsdagen blir ødelagt, det er ikke så farlig. :gjeiper: Ja, overdose med Vitex! Har tenkt på det at puppene kjennes merkelig ømme, mye mer enn ellers, så det er sikkert en bivirkning av for mye Vitex. Får satse på at Vitexen gjør jobben sin og at det nok var meningen at jeg skulle ha en så stor dose den første uka. Nå kommer livmorslimhinna til å bli så fin, så. Håper du også får en fin og avslappende helg, honning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. august 2009 #983 Del Skrevet 7. august 2009 Håper du får ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. august 2009 Forfatter #984 Del Skrevet 7. august 2009 Takk i like måte, Gossip girl. ****** Endelig helg! Av med klærne. På med bikinien. Ut i sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 8. august 2009 Forfatter #985 Del Skrevet 8. august 2009 Æsj, supervondt i hodet i dag også. Kjennes omtrent sånn ut oppi toppen: :slår: Jeg som var så klar for trening i dag. Det orker jeg ikke nå. Men jeg var på trening i går kveld og hadde en super beintrening, og så blir det nok trening i morgen, så da har jeg i alle fall kommet opp i tre treninger denne uka. Ganske fornøyd med det, selv om det ikke ble fire som planlagt. Får heller ta en tur ut i sola i stedet for trening. Med sol fra skyfri himmel, kjennes ikke det byttet så dumt ut akkurat nå. Får bare bestkytte meg med mørke solbriller, sollyset er ikke godt for det dummet hodet mitt. Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 8. august 2009 #986 Del Skrevet 8. august 2009 Innom for å ønske deg en super helg! Håper hodeverken går fort over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. august 2009 #987 Del Skrevet 8. august 2009 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 9. august 2009 #988 Del Skrevet 9. august 2009 God bedring! Hp hodet oppfører seg eksemplarisk og at du får en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 9. august 2009 #989 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Så flink du er å trene! Håper hodeontet løsner med det aller første! Kos deg med godvær, selv om du må bruke solbriller for å dempe de skarpe strålene! Endret 9. august 2009 av Estrella 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. august 2009 #990 Del Skrevet 9. august 2009 Håper det står bedre til med hodet ditt i dag da slitsomt med hodepine altså Overdose vitex ja Skal nok se at det blir en super livmorslimhinne av det Ha en super søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. august 2009 Forfatter #991 Del Skrevet 9. august 2009 Hei Cuba, Gossip girl, Golden Girl, Estrella 84 og Lucky? Hodet ble heldigvis bedre utover dagen i går. Latet meg ute i sola og slappet godt av på formiddagen og så var det familiegrillfest fra tidlig ettermiddag og utover kvelden. En fin dag, tross dårlig start. Dagen i dag har også vært fin. Vi latet oss på formiddagen i dag med Max Manus-filmen. Syns den er utrolig bra og til ettertanke. Etter det ble det trening, en skikkelig lang og god økt. Deilig å kjenne formen bli bedre og bedre og nærmer seg det den var før treningsoppholdet. Deilig å kjenne at jeg har brukt kroppen. Er skikkelig stiv i rumpa etter fredagens trening. Utfall gjør underverker for rumpa! Jeg kommer ikke over hvor ømme og såre brystvortene mine er! Det er rundt EL nå, så det er vel normalt, men kan ikke huske at de har vært sånn før. Kanskje det er Vitexen eller at kroppen oppfører seg annerledes fordi den ikke før tilførsel av noen hormoner. Har jo gått på hormonprevensjon siden jeg var 18, da jeg sluttet på det ble de kjapt erstattet av gravidhormoner i mange måneder, takket være restene og så rett på hormonkuren i 3 måneder. Dette blir faktisk første måneden uten noen tilførsel av hormoner, så det er kanskje ikke rart at kroppen oppfører seg annerledes. Håper det er positive tegn og at kroppen liker å bare være seg selv, uten noe hormonkluss. Ny arbeidsuke. Håper denne uka blir lettere enn den forrige som var et stort sjokk for kroppen. Blir veldig mye å gjøre på jobb denne uka, så da må den bare komme seg ut av sjokket enten den vil eller ikke. Kjæresten hoppet forresten av i svingen i dag. Også rundt EL, vi er crazy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 9. august 2009 #992 Del Skrevet 9. august 2009 Go crazy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. august 2009 Forfatter #993 Del Skrevet 9. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. august 2009 Forfatter #994 Del Skrevet 9. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 10. august 2009 #995 Del Skrevet 10. august 2009 Håper denne arbeidsuka blir mye bedre! Hva er dette med å hoppe av i svingen i disse el-tider da? Aaaah, du må vel inn til kontroll før dere setter skikkelig i gang... Håper sånn at dere får gode nyheter og at hormonkur + Vitex gjør underverker for kroppen din, kjære Happy Feet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. august 2009 #996 Del Skrevet 10. august 2009 Hehe, ja å hoppe av i svingen i EL-tider høres jo ikke helt normalt ut her inne Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 10. august 2009 Forfatter #997 Del Skrevet 10. august 2009 Hei Missiw og honning. Hehe, det er vel ikke helt vanlig å hoppe av i svingen her inne i EL-tider, men vi bruker jo egentlig kondom fram til jeg har vært på kontroll på sykehuset i slutten av august. Så ved å hoppe av i svingen rundt EL-tider, er jeg nærmere en graviditet enn jeg har vært på lenge. Følte meg nesten litt usikkelig som ikke brukte kondom. Jeg fikk jo beskjed om å ikke bli gravid mens jeg gikk på hormonpillene, men fant ut at det sikkert var lurt å la kroppen være uten hormonpiller en syklus også og så få bekreftet på sykehuset at alt er i orden før vi dropper kondomen. Har time på sykehuset om 14 dager, så det blir spennende. Håper det er OK å droppe kondomen etter det, for nå er jeg lei den. Jeg har hatt en fin dag på jobb så langt. Kjennes ut som kroppen er litt mer innstilt på jobbing nå, og det er deilig. Har også vært en tur hos stikkemannen på formiddagen i dag. Han stikker og forklarer i vei hvorfor han stikker der han gjør osv. Virker som han har god peiling på hva han driver med, så jeg føler jeg er i trygge hender. Håper dere også har en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 10. august 2009 Forfatter #998 Del Skrevet 10. august 2009 Fått jakke i posten i dag. Fra Ellos, faktisk. Har ikke bestilt så mye derfra tidligere, men falt så for denne jakken. Elsker den fargen - blir i godt humør bare av å se på den. Jakken var kjempefin og svarte så absolutt til forventningene. Var litt spent på størrelsen, for det vesle jeg har bestilt fra Ellos har vært for stort tidligere, men denne passet fint. Var litt plass å gå på, men det må det jo være når det er ytterjakke så jeg kan ha plass til en tykk genser under. Slang også med på bestillingen som også var veldig kule, så jeg er godt fornøyd med dagens fangst. Dessuten var jeg en tur innom byen i dag og jammen endte jeg ikke opp med en fin topp/kjole fra Vila (jeg har blitt så glad i Vila!) i en nydelig mørk turkisfarge. Veldig godt fornøyd med den også. Gleder meg til å bruke. Kanskje allerede i morgen! Da er det bare å glede seg til høsten kommer og jeg kan ta i bruk den nye, fine jakka. Men først vil jeg ha litt mer sol og sommer, altså. Deilig med nye klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 10. august 2009 #999 Del Skrevet 10. august 2009 Så fin jakke - og kule tights!! Men hvordan kjennes kvaliteten..? Jeg har helt gitt opp hele Ellos jeg, syns alt jeg har bestilt derfra har vært i så elendig dårlig kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. august 2009 #1000 Del Skrevet 10. august 2009 Kjempefin jakke da! *vilogsåhasånn* Skjønner godt at du vil ha høst så den kan tas i bruk snart ja Alltid moro med nye høstjakker Men først vil vi ha masse SOL!!! Kan tenke meg det blir deilig å slippe kondom ja....uff....det er det lenge siden jeg har brukt...trasige greier Men 14 dager er jo ikke lenge da, håper virkelig på gode nyheter da altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå