Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Koselig å lese at du har det så bra om dagen :) Enig med deg at varmen kan være litt plagsom ja. Men er egentlig fornøyd likevel. Man finner som regel noen kjølige steder om det blir for ille :P

Trodde ikke du var 33 da :fnise: Av en eller annen grunn hadde jeg for meg at du var på min alder, som er 23 :ler: Men det er jo ikke store forskjellen da ;)

Og så bra at tanta er presis! Krysser fingrene for at det kommer masse denne gangen - ellers er det nok bra uansett :)

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med overstått bursdag! :roser:

Fine kjæresten - for ei flott gave! :hjerte: Veldig spent på kor du vil reisa. Og planlegginga er ofte nesten vel så artig som turen. ;)

Alt tar så mye kortere tid oppi hodet mitt enn det gjør i virkeligheten

Det er jo berre så altfor typisk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuba: Hehe, trodde du jeg var yngre? Oppi mitt tror jeg at jeg omtrent er 23, jeg og, og så får jeg litt småsjokk de gangene det går opp for meg hvor gammel jeg egentlig er. :fnise: Da begynner den biologiske klokka å tikke, men den stilner heldigvis ganske fort når jeg glemmer/fortrenger hvor gammel jeg egentlig er. Og godt er det, for tror ikke jeg får så mye mer orden på livmorslimhinna mi av å stresse.

Jeg ble overrasket en gang jeg leste hvor gammel du var, for oppi mitt hode var du litt nærmere meg i alder. :ler: Rart hvilke tanke man gjør seg om andre her, lurer på hvordan det stemmer med virkeligheten. Kan tenke meg at det er helt feil, det jeg ser for meg.

dreia: Tusen takk for gratulasjon. Jeg er veldig spent på hvor vi kommer til å reise selv også. ;)

pusilus: Jeg har kost meg i kveld ute på terrassen med en god kopp te i kveldssola. For en nydelig årstid dette er og særlig med sånt vær. :sol:

Advarsel! Ekle detaljer! :excl:

Det har ikke kommet så mye mer blod, men det har kommet, ehhh.. andre ting ut.. Skikkelig ekkelt! Og enda eklere å fortelle om det, men siden dette er en prøverdagbok og alt er lov, så må jeg bare skrive det. Det kom masse blodslim, og sammen med det, kom det en klump! En type klump jeg aldri har sett før (ja, jeg undersøker papiret nøye på jakt etter masse blod... :sjenert:) og der lå det en klump, som kunne minne om noe skikkelig seigt og ekkelt som sitter på et dårlig stykke kjøtt (kanskje livmora mi er et dårlig stykke kjøtt, med dårlig livmorslimhinne og det hele :fnise:). Det var liksom litt hardt, som brusk, ikke som vanlig slim. Og ganske stor. Nei huff, jeg ble helt satt ut. Hva var det liksom? :hakeslepp:

Og enda verre er det, huff - jeg skammer meg når jeg tenker på det, at jeg i sjokk spurte om kjæresten hadde lyst til å se? :haar: Jeg hadde liksom lyst på en annens mening, jeg var helt satt ut. :sjenert: Men (heldigvis) svarte kjæresten at: ehhhh..., nei...ehhh egentlig ikkeeee.... Og det sjønner jeg jo godt!! :ler: For et tilbud!!

Og etterpå begynte jeg nesten å gråte, fordi jeg følte meg så dum. Men jeg tenkte ikke helt klart i gjerningsøyeblikket. Før etterpå, da det gikk opp for meg hva jeg hadde tilbydt min kjære å se. Det er vel enkelte ting de stakkars mannfolka burde bli spart for. Men jeg følte liksom at siden vi er sammen om dette her, sammen om min tynne livmorslimhinne osv, så kanskje han hadde lyst til å se..?? Ehh...

Herre gud, mannen skal liksom ha lyst til å ha sex med meg, han trenger ikke å høre om sånt. Han fortalte meg i går at han var så kåt om dagen, ikke på jobb, men så fort han kom hjem og så meg, så fikk han lyst på sex, hele tiden. Jaja, nå har jeg sikkert klart å kurere den trangen for en liten stund. :fnise:

Huff, jeg rødmer her jeg sitter... :sjenert::rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at tanta har kommet og at det er BLOD :bolledeig: Rart med den klumpen da....hva kan det være liksom?? hmm...mye rart man skal igjennom og ikke minst mye rart mannfolka skal utsettes for :fnise:

Håper blødningen tar seg opp og at dette blir en skikkelig mens nå da!

Ha en fortsatt fin kveld vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Nå sitter jeg her og ler så jeg må tørke noen tårer :skratte:

Litt av et opplegg :ler:

Jeg kunne nok gjort akkurat det samme, og følt meg like dum etterpå.

Men ikke godt å si hva den klumpen var nei. Kanskje overskudd siden livmorshinna di har blitt skikkelig god og tykk nå!? :jepp::hoppe:

Ha en herlig dag i sola :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lucky? og Cuba :klemmer:

Tanta har kommet og gått. Ikke noen flere klumper. Huff, litt av et opplegg. :ler: Lurer virkelig på hva det var? Totalt ulikt noe jeg har sett tidligere. Det kan jo komme litt småklumper av blod, men dette var helt annerledes, og så heller ikke ut til å være av blod. Men jeg tror det er en bra ting. Det har jo sittet rester og drit i livmora mi som ikke skal være der, så alt rart som kommer ut, må da være bra? Håper det. :Nikke:

Ikke særlig blodig tantebesøk denne gangen heller. Og det varte også denne gangen bare to dager. Men jeg henger ikke med hodet. Jeg har en teori om hvorfor tanta oppfører seg sånn. :idesmil:

Hormonpillene mine består av 12 blå tabletter, 10 hvite tabletter og 6 røde tabletter. Jeg regner med at det er forskjellig sammensetning av hormoner i de ulike tablettene. Mensen skal komme i løpet av de siste 6 røde tablettene. Min kommer den dagen jeg tar den siste røde tabletten, og siden jeg da på dag 2 med mensen, begynner jeg på nytt brett med blå tablett, tror (eller håper jeg) jeg at det stopper mensen litt. Blir spennende å se neste syklus. Jeg er på mitt siste hormonpillebrett nå, så den dagen neste mens kommer, tar jeg min siste hormonpille. Blir spennende å se hvordan blødningene blir da.

Selv om det ikke kommer så mye blod, kommer det en del blodslim, eller hva jeg skal kalle det, og det må jo komme fra et sted, og jeg velger å tro at det er fra livmorslimhinna mi, som forhåpentligvis har blitt litt tykkere. :)

Jeg har også bestilt meg den berømte Vitexen. Tenkte at det sikkert er bra for livmorslimhinna, så det skal jeg begynne med når jeg er ferdig med hormonkuren og håper at Vitexen kan hjelpe meg til å by på en tykk og fin livmorslimhinne på kontrolltimen på sykehuset i slutten av august. Etter det, håper jeg det bare er å kjøre på - uten kondom. :sjarmor:

Over til noe langt hyggeligere enn livmora mi - jeg har ferie! :strix: Fire hele uker! :hoppe: 1/12-dels år, faktisk. :danse: En ubeskrivelig deilig følelse å ha fire blanke uker med fri liggende foran seg og masse koselige tanker om hva ukene skal fylles med. Litt typisk at det dårlige været kommer når jeg starter ferien, men etter en sånn varm periode, gleder jeg meg nesten til å krype under et pledd med en god bok når regnet trommer ned ute, eller sitte inne midt på dagen og se på film. Regn kan være koselig det også, bare ikke i så lange perioder.

Ha en fin lørdagskveld. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Høres ut for meg som om kroppen begynner å ordne opp livmorslimhinna di :)

Jeg må også innrømme det at kjære har fått litt for mange detaljer ang ehhm konsistens :rodme: da jeg hadde så utrolig vondt og tanta oppførte seg så merkelig..

Jeg spurte etter en liten stund om det var litt for mye info, og da fikk jeg et ærlig ; ja :sjenert: Detaljer spares her etter til stikkemannen og KG jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pusilus! :vinke: Ja, det høres ut som om det begynner å bli orden på kroppen min, ikke sant? :jepp: Håååper virkelig det, men jeg har en god følelse og stresser ikke eller tenker ikke for mye på det - det er deilig! Det sier stikkemannen også, at jeg MÅ ikke tenke og stresse med det, det kan skape blokkeringer, så han har satt nåler på steder som skal være bra for tankegangen.

Uff, ja - hva disse stakkars mennene må gjennomgå! :ler: Skjønner at det kan bli litt vel mye info for dem. :fnise: Jeg har liksom et merkelig behov for å snakke om det som skjer der nede, så jeg får heller spare detaljene til KG, og stikkemannen, hvis han er interessert! Sist spurte han fælt om det var klumper, og spør han om det nå, så skal han få høre om klump! :fnise:

For et uvær det har vært i natt! Det har tordnet og lynet i flere timer og regnet og blåst, så jeg trodde trær skulle falle overende. Jeg er egentlig ikke noe særlig redd lyn og torden, men når det lyner og tordner på likt og det braker så hele huset rister - da ligger jeg i senga med hjertet i halsen. Det er ikke noe hyggelig, det føles som om det skal slå ned i huset når som helst.

Nå har regneværet gitt seg, men det er overskyet og masse tåke, så nå er det tydeligvis slutt på det gode været for denne gangen. Meldt regn og dårlig vær hele uka. Nå får jeg i alle fall tid til å gjøre ting inne som jeg ikke har fått gjort når det har vært så fin vær. Huset blir litt forsømt i sånne perioder, så i dag blir det nok litt vasking og rydding her. Er litt koselig at det er sånt vær i dag, kjenner jeg. Koselig å være litt inne å surre en hel dag, det kjennes ut som evigheter siden sist.

Dessuten skal vi trene! Deilig å være i gang igjen. Var på trening i går også, og det kjennes veldig bra. Med ferie nå, har vi masse tid til å trene, så nå skal jeg nok komme tilbake til den formen jeg var i før treningsoppholdet. Det er så utrolig godt å kjenne at jeg har brukt muskler som omtrent har ligget i dvale i noen måneder. Deilig å kjenne seg stiv og støl. :nigo:

Og der begynte det visst å regne igjen... :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt frysninger på ryggen og hele kroppen, jeg: Madonnas Jackson-hyllest

Innimellom frysningene, så kjenner jeg at jeg gleder meg skikkelig til vi skal på Madonna-konserten i slutten av juli. :hoppe:

Får vel fortsette vaskingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det berre eg som krever at mannen studerer "utsleppa" mine? :flau: Alt frå blødningsmengder til spesielle konsistensar på "utsleppa" (først og fremst etter ein abort, vel å merka) treng eg ein "second opinion" på, så då må mannen trø til. Eg har ikkje eingong spurt om han helst kunne tenkja å sleppa... :sjenert:

Det kan ikkje ha vore abortrester som kom, vel? For meg høyrtest det egentlig ganske kjent ut. Men dei skulle vel fått ut det meste etter utskaping? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gossip girl: Hei, hei :vinke:

dreia: :fnise: "Utslipp" var en fin betegnelse. :ler: Når det gjeldet mitt utslipp, så har tanken på graviditetsrester streifet meg. Da jeg var på sykehuset siste gangen da de skulle gå inn i livmora med kamera for å se hva det var som satt der, så sa de at det var graviditetsrester som hadde formert seg, og at de fjernet det de kunne, men at de ikke kunne ta alt...? Og det er da jeg tenker at kanskje dette var siste rest? Men jeg hadde ikke vondt i det hele tatt og jeg blødde ikke noe spesielt, som jeg ville trodd at jeg skulle gjøre hvis det var det. Men det kom sammen med en hel haug med blodslim. Denne klumpen var lyserosa/hudfarget, så noe rart var det. :klø: At en sånn rar ting kommer ut, må jo være veldig bra... :jepp:

Søren altså, nå angrer jeg meg nesten på at jeg ikke undersøkte den bedre! :ler: Den var så spesiell, at etter at den kom ut og jeg hadde sett på den, følte jeg meg helt svimmel...

Har vært og trent! Det var så deilig. :nigo: Nå tenker jeg igjen at jeg ALDRI MÅ SLUTTE Å TRENE, det gjør meg så godt. Men så fort jeg får et lite opphold, har jeg tusen gode unnskyldninger for å ikke trene. Må skrive ned hvor deilig det er, så jeg husker det til neste gang jeg plutselig "gruer" meg for å dra på trening.

Sitter og kose meg med en stor kopp te og ser på fotballkamp. Laget mitt leder, juhuuu. :duskedame: Faen, hadde ikke før skrevet det, så utliknet motstanderen. Argh. Nå får jeg gi kampen min fulle oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink du er som trener da :) Er jo så deilig når man er ferdig å trene og kan sitte der med god samvittighet :)

Drittvær i natt ja....uff...har lagt i telt i natt jeg :fnise:

Ser ut som om helgen din har vært super også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vel overstått! :klem:

Jeg skjønner utrolig godt at du spurte mannen om han ville se jeg! Men, jeg skjønner mannen din også! :ler: Det er greit av vi er sammen om dette, men det er kanskje noen ting vi kvinner takler bedre enn dem... :klø:

Vi er jo vant til mensen og utflod og det er "dagligdags" for oss. Mannfolka lever lykkelig uvitende om dette. Er vel et stort sjokk den dagen de plutselig blir utsatt for detaljrike beskrivelser om "utslippene" våre.

Jeg fikk "smake" litt på hormonene når jeg fikk høre at MJ hadde dødd. :overrasket: Jeg var ut på en liten spasertur rett etter frokost og hadde ikke fått med meg det triste nyheten før jeg hørte det på radioen på mobilen et lite stykke ut i turen. Jeg begynte umiddelbart å storgrine! :grine: Hulket ustoppelig skikkelig mens jeg gikk gatelangs. Fant ut at for at folk ikke skulle begynne å stirre så måtte jeg i det miste stoppe å riste, så fikk heller tårene bare trille bak brilleglassene! Herregud, hvor teit jeg følte meg, men jeg greide bare ikke å holde tilbake. :rodme: Får bare le av det nå!

Jeg håper sånn at hormonkuren og en runde med Vitex hjelper livmorslimhinna til å bli sterk og klar for en sprie!

Håper du får en deilig ferie og en uforglemmelig Madonnakonsert! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Happy Feet!

Å så flink du er å trene da! Jeg er i en ikke-trening-periode og trenger absolutt å komme igang igjen. Det er vanskelig å få ut fingeren og begynne igjen ;)

"Utslippet" ditt er sikkert bare bra for kroppen å få ut det som ikke skal være der (ikke at jeg har greie på det). Det er mye rart vi skal gjennom, og ikke alt som er like spennende for de mannfolka å høre noe om :fnise:

Håper vitexen hjelper bra på livmorslimhinna di, så er du snart igang som som prøver "på skikkelig" igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Golden Girl

Så flink du er å trene - og i ferien og alt!! Det gidder ikke jeg, men duuu så flink jeg skal bli å trene etter ferien1! :ler:

Ha en fin uke!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?: Sov du i telt den uværs-natta? :sjokk: Huff, håper det ikke var like ille vær der, som det var her. Ellers er telt koselig! Vi har akkurat kjøpt telt, jeg har ikke akkurat vært noe telt-menneske tidligere, men syns det virker veldig koselig å bare pakke med seg teltet å dra på overnattingstur, så håper vi får anledning til det snart. :)

Missiw: Tusen takk for koselig hilsen og gratulasjon. Søt du er som hulket ustoppelig etter at du hørte om MJ. Ikke greit med disse hormonene. Syns jeg ser deg, selv om jeg ikke aner hvordan du ser ut. :fnise: Huff, syns det var veldig trist nyhet jeg også, men jeg klarte å holde tårene tilbake. Fram til i dag, under minnestunden... DA kom tårene.

honning: Hei, hei og tusen takk for koselig hilsen! Har vært i en ikke-treningsperiode lenge jeg også, men nå er jeg endelig i gang igjen. Veldig deilig, men det er helt utrolig hvor vanskelig det er å komme seg på trening de første gangene...

Golden Girl: Hehe, høres kjent ut den der. :ler: Takk for det, uka skal nok bli fin med ferie og greier. :klemmer:

Aurelia: Heihei :vinke: Jeg har hatt en finfin dag. :)

Deilig med ferie! I går var jeg hos stikkemannen. Han spurte meg om mensen, lyste opp da jeg fortalte at den hadde kommet på dagen og fikk også høre om klumpen. Han trodde også at det kunne være noen rester som hadde kommet ut av seg selv. I går kveld hadde jeg besøk av ei venninne fra videregående som jeg ikke har sett på over ti år, hun har bodd i utlandet. Veldig koselig og det føltes ikke som om det var 10 år siden sist vi så hverandre.

I dag har vi vært og hjulpet mamma med noe jobb ute på dagen. I kveld har jeg sittet klistret forran TV'n siden kl seks for å se på Michael Jacksons minnestund. Det var en veldig fin markering og det ble en del tårer, særlig da hans datter sa noen ord - det gjorde veldig inntrykk.

I morgen blir det nok trening på formiddagen, så skal jeg møte ei venninne i byen på ettermiddagen. Det er så deilig med ferie og bare ta dagene som de kommer. Vi har ikke så mange planer for ferien annet enn at vi skal hjem til kjæresten, langt nord i Sverige. Skal kjøre opp dit, og regner med å dra i løpet av denne uka.

Utslippet mitt, denne klumpen, må ha gjort inntrykk på meg, for i natt drømte jeg at det kom en annen klump, men den var myyye større og liknet en ustekt kyllingvinge. :ler: Var veldig lettet da jeg våknet i dag og fant ut at det ikke var sant. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?: Sov du i telt den uværs-natta? :sjokk: Huff, håper det ikke var like ille vær der, som det var her. Ellers er telt koselig! Vi har akkurat kjøpt telt, jeg har ikke akkurat vært noe telt-menneske tidligere, men syns det virker veldig koselig å bare pakke med seg teltet å dra på overnattingstur, så håper vi får anledning til det snart. :)

Utslippet mitt, denne klumpen, må ha gjort inntrykk på meg, for i natt drømte jeg at det kom en annen klump, men den var myyye større og liknet en ustekt kyllingvinge. :ler: Var veldig lettet da jeg våknet i dag og fant ut at det ikke var sant. :fnise:

Ja sov i telt ja :fnise: Tror ikke det var lyn og torden da, men regnet i bøtter og spann i allefall....Pleier egentlig å sove i båten vi da, men siden jeg hadde klumpen og det ikke er plass til mer enn to i båten, så måtte jeg og klumpen telte ;)

Håper du slipper unna store klumper som ligner på kyllingvinger :fnise:

Kos deg i ferien din, høres deilig ut med ferie nå ja :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...