Lucky? Skrevet 2. juni 2009 #801 Del Skrevet 2. juni 2009 Sånn foruten at jeg venter spent på tanta, er livet ganske fint. Du kan gjerne få litt blod av meg! Her vil det nemmelig ikke gi seg Krysser fingerne for at murringene betyr at tanta er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #802 Del Skrevet 3. juni 2009 Nå skjer det saker her. Har kommet litt lyst brunt tidligere i dag og når jeg var på do nå, kom det lyst rødt på papiret. Aner jo ikke hvor mye som kommer til å komme, så får kanskje ikke ta gleden på forskudd, men dette er absolutt et stort skritt i riktig retning. Den fargen har jeg ikke sett på evigheter, så jeg ble veldig glad. Har tatt på meg et bind da, det har jeg heller ikke brukt på lenge (bortsett fra etter utskrapningen), har holdt med et lite truseinnlegg tidligere, så jeg er ganske amatør på det punktet nå, merker jeg. Ikke smart å ha på liten stringtruse som typ er 5 ganger mindre en bindet når man venter mensen , men jeg har jo ikke tatt hensyn til sånt på evigheter, så det har jeg ikke tenkt på. Pleide dessuten å bruke tampong tidligere, men nå vil jeg gjerne har litt kontroll på hva som kommer ut. Hurra for tanta! Håper hun ikke leker med meg nå, men kommer skikkelig. Men uansett hvor mye som skulle komme, så er dette framskritt, så jeg er veldig glad. Ble litt smådeppet på morgenen i dag da det fortsatt ikke var noe tegn til at tanta skulle komme. Tok min siste røde hormontablett i dag, så begynner på nytt brett og ny farge i morgen. Siden mensen skulle komme på de røde pillene, ble jeg litt redd for hva som skulle skje når hun ikke kom og morgendagen byr på hvit pille, men da slipper jeg å bekymre meg for det. Håper jeg har overtatt blødningene dine nå, Lucky?. Så fælt at du skal gå sånn og blø så lenge etterpå. Man kommer seg jo ikke videre før blødningen har stoppet, akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 3. juni 2009 #803 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) litt for at tanta har kommet ordentlig denne gang! Best for ho!! :gjeiper: Ønsker deg en fin dag Endret 3. juni 2009 av Cuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. juni 2009 #804 Del Skrevet 3. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. juni 2009 #805 Del Skrevet 3. juni 2009 Håper jeg har overtatt blødningene dine nå, Lucky?. Så fælt at du skal gå sånn og blø så lenge etterpå. Man kommer seg jo ikke videre før blødningen har stoppet, akkurat... Ja får håpe du har tatt over de, og at det forvinner sakte men sikkert bort fra meg Kjedelig å blø så lenge ja, kan jo ikke så lenge jeg blør heller, så stopper helt opp her hjemme.... Men så bra tanta kom til deg i dag da Får håpe hun viser seg fra sin beste side og kommer med masse friskt og rødt blod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #806 Del Skrevet 3. juni 2009 Cuba, Gossip girl og Lucky?, takk for tantejubel. Har ikke kommet noe mere rødt enda, men det kommer brunt, og det kommer mye mer brunt enn tidligere og jeg har mye mer vondt i magen, så jeg føler absolutt at det skjer noe mer der enn før. Da jeg var på do nå, kom det også (for å være skikkelig ekkel, her er jo alt lov ) mørke brune lange slimete greier, og det ser jeg på som positivt. Alt som kommer ut, er bra. Dessuten kan jo dette bare være starten, kanskje tanta er litt forsiktig og sjenert i begynnelsen, før hun slår seg skikkelig løs? Satser på det. Ellers er det utrolig deilig at det bare er to dager igjen på jobb før helg. Jeg går rundt med tirsdagsfølelse i dag, og så blir jeg så veldig glad når jeg finner ut at det er onsdag alt. Nå - middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #807 Del Skrevet 3. juni 2009 Denne gangen bestilte jeg fra LimeBeauty, for her var den absolutt billigst. Har ikke handlet herfra før, så er litt spent. Har tidligere handlet fra Lookfantastic og Strawberrynet, men syns Strawberrynet har fått så dårlig utvalg i det siste, så bra å finne noen andre alternativer. Fikk det jeg bestilte fra Limebeauty allerede i går, jeg, så det var kjapt. Rakk jo ikke begynne å vente engang, før det lå i postkassa. Så her kommer jeg absolutt til å bestille fra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. juni 2009 #808 Del Skrevet 3. juni 2009 Fikk det jeg bestilte fra Limebeauty allerede i går, jeg, så det var kjapt. Rakk jo ikke begynne å vente engang, før det lå i postkassa. Så her kommer jeg absolutt til å bestille fra igjen. Det var rask levering ja Moro når man slipper å vente så lenge på ting Håper du blir fornøyd med det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #809 Del Skrevet 4. juni 2009 Det var rask levering ja Moro når man slipper å vente så lenge på ting Håper du blir fornøyd med det da Tror jeg kommer til å bli fornøyd, virker veldig bra så langt i alle fall. ****** Jeg blør! Vi snakker ikke blodbad akkurat, men det er blod som kommer. Hadde egentlig håpet på litt mer, men dette er stor framgang og hvis det blir like stor framgang til neste mens, så begynner vi å snakke. Nå har jeg brukt hormonpillene i en måned, og to måneder til med dem, må jo gjøre enda større utslag. Deilig å se at ting endelig går litt framover, selv om jeg føler det er små skritt på veien, så er det i alle fall i riktig retning. Det har vært så mange negative beskjeder og store skritt tilbake, føler jeg, så dette er veldig deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. juni 2009 #810 Del Skrevet 4. juni 2009 Så bra det kommer blod Deilig å se at kroppen begynner å "virke" igjen da Mye rare gleder her på kg Får håpe de neste kurene virkelig gjør susen for livmor og blødning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 4. juni 2009 #811 Del Skrevet 4. juni 2009 Så bra du blør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 5. juni 2009 #812 Del Skrevet 5. juni 2009 for at du blør Så herlig at det går fremover, selv om det går sakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. juni 2009 #813 Del Skrevet 5. juni 2009 Blooooooooooood Det var godt å høre Happy Feet, nå blir det snart ordnings på ting Håper du får en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. juni 2009 #814 Del Skrevet 5. juni 2009 jaja... da får jeg juble litt for blod jeg også da! jahhooo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 5. juni 2009 #815 Del Skrevet 5. juni 2009 Hurra for blod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #816 Del Skrevet 9. juni 2009 Takk for blodjubel, søte jentene mine. Hva man kan glede seg over. Mensen har da kommet og gått. Ikke så store besøket, men det var ordentlig BLOD, ingen mengder, kom nesten ikke noe i bindet, men flere ganger når jeg var på do dryppet det blod og kom masse blod på papiret, så jeg får være fornøyd med det for denne gangen, og håpe på enda mere blod neste gang. Jeg har ikke blødd siden jeg puttet inn hormonspiralen for 8 år siden. Da jeg tok den ut, rakk jeg aldri å få mensen før jeg ble gravid, så dette var et stort framskritt. Ellers er det ikke så mye som skjer. Vi styrer og steller hjemme med oppussingen. I helgene har vi holdt på fra tidlig morgen til sent på kveld og hver ettermiddag/kveld etter jobb, men nå er det ikke mye igjen. Vi er vel egentlig så godt som ferdige, men driver og ordner med litt småting. Jeg maler en gammel hylle og en tallerkenhylle som jeg skal ha kokebøker i. Blir veldig kult (tror jeg). På søndag var mamma hos oss og hjalp til med storvask av huset, masse finkornet støv som har lagt seg over alt, så det var veldig deilig å få tatt. Blir så fint hjemme hos oss, atte. Skal gjennoppta stikkingen til uka. Det ble jo et avbrudd siden stikkedama ble syk og den andre hadde fri. Fikk et tips om en homeopat i mellomtiden, men tenkte jeg skulle vente til etter denne mensen og se hvordan den ble. Var litt i tvil om jeg skulle forsette med stikkingen eller ta kontakt med homeopaten, siden homeopaten ligger litt mer kronglete til i forhold til jobb og hjem. Har ikke helt klart å bestemme meg, men i går ble jeg kontaktet av stikkeren som hadde kommet tilbake fra ferie, så da ble valget veldig greit. Ligger jo like i nærheten av jobben, så jeg kan snike meg unna i arbeidstiden samt at jeg liker stedet veldig godt, så får jeg heller ta kontakt med homeopaten til høsten, dersom det skulle trenges. Kjekt å ho noen ess i ermet. Får ta meg en runde og oppdatere meg litt etterhvert. Det har som sagt gått i ett hjemme, så ikke så mye tid til KG. Nesten så det er litt deilig å være på jobb, da kan jeg sitte på rompa en hel dag, det har det ikke vært mye muligheter til hjemme i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 9. juni 2009 #817 Del Skrevet 9. juni 2009 Godt å høre at kroppen begynner å komme i gjenge igjen! Tiden går utrolig fort, så snart tar du din siste pille og er tilbake i prøvernes rekker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 9. juni 2009 #818 Del Skrevet 9. juni 2009 Koselig med en oppdatering! Godt at du har noe å fylle dagene med da, så går tiden fort til dere kan plante en liten spire igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. juni 2009 #819 Del Skrevet 9. juni 2009 Godt å høre at mensen har kommet, selvom det ikke var mye, så var det i allefall blod ja Håper neste blir enda blodigere Vet ikke så mye om homopat, men jeg er i allefall veldig fornøyd med stikkingen min Deilig at dere begynner å bli ferdig med oppusningen da og at dere har fått vasket ut alt jobbestøvet Snille mammaen din som hjalp dere Kos deg videre i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. juni 2009 #820 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei Happy Feet! Her var det lenge siden jeg hadde vært innom. Forsinka jubel for blod herfra også Godt at kroppen din begynner å stabilisere seg, så nå går det nok bare framover!! Håper at du har hatt en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå