Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner godt hormonen som raser, jeg er sikkelig PMS x 10 på pergo :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Golden Girl

:ler: Ja jenter er rare sånn altså, og er sikkert ikke lettere på hormonkur!! Sånn kan jeg også være.. Endelig fått det som jeg vil, og så er jeg potte sur for det - uvisst av hvilken grunn!! :ler: Heldigvis ikke ofte det er sånn da.. :)

Håper du fikk ut all agresjonen, så resten av helga ble bra!! Kos deg med søndagen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasking og høy musikk hjelper meg når jeg er sinna :jepp: Eller hard trening :)

Håper humøret har kommet seg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?, Gossip girl, Golden Girl og pusilus. :klemmer: Godt å høre at det ikke bare er meg som har det sånn til tider, men nå har stormen heldigvis lagt seg. :fnise: Jeg raste ut etter det siste innlegget mitt, rasket med meg noen puter fra sofaen og begynte å riste og slå. Altså putene måtte ristes for støv, så jeg gjorde det ikke bare fordi jeg var sint, men det var veldig effektivt og putene ble så fine så. Etter putebehandlingen, kjente jeg at det var ganske varmt i luften tiltross for at det var overskyet (eller var det kanskje bare jeg som var het av sinne?) og så hørte jeg fuglene som kvitret og sang, og da måtte jeg innrømme for meg selv at livet egentlig ikke er så verst likevel. ;)

Kjæresten sto opp, blid og fornøyd med et hyggelig god morgen, hvorpå jeg knurret at jeg var sur. Like greit å få sagt det først som sist, så vet han hvor han har meg. :ler: Vi spiste frokost og jeg fortsatte med vaskingen, kjæresten bidro også (han turte vel ikke annet.. neida, han er veldig flink sånn uansett) og etter hvert som jeg fikk svingt vaskekosten til musikk og jeg kjente lukten av nyklipt gress ute, så ble dagen riktig så fin. Hvem hadde trodd det kl ti i dag? :fnise:

Så nå er det rent og pent i stua og kjæresten ligger og skurer skifergulvet (han ser ut som askepott der han ligger på alle fire med en skurekost og en stor bøtte :fnise:) og jeg gleder meg til å slappe av og kose meg i kveld i stua. Hadde aldri trodd den skulle bli ren, men jammen ble den ikke det. Til helga kommer mamma og skal hjelpe meg med vask av lister og vegger osv, det har jeg ikke tatt i dag, så da blir det enda renere her. Deilig. Da er sikkert kjøkkenet og spisestua, der hvor vi har lagt skifergulvet, ferdig også, så da skal vi vaske skikkelig der og. Snille mamma'n min. :nigo:

Her var det mange hormoner i sving ja :fnise:

Hehe, ja det kan du trygt si. :ler: Heldigvis er humøret bedre nå. Slitsomt å være så sint. :fnise:

Håper alle har en fin søndag. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at humøret ditt er på topp igjen ;) Trenger noen sånne dager hvor man er litt sur og lei i blant også da ;)

Deilig med nyvasket stue og ferdig skifergulv da! Kan tenke meg sambo var en søt Askepott der han skrubbet :fnise:

Deilig å få hjelp av mamma til vask da, mammaer er helt fantastiske :rødme:

Ha en fortsatt fin søndag vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Så bra det ordnet seg fint da! Putebanking var jo en effektiv måte å få blåst ut på! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må gjerne ta turen hit neste gong du treng å få ut litt aggresjon. Me skulle seriøst ha fått unna ein ordentlig vårvask snart. :sjenert:

Må berre :fnise: av Askepott med kosten og bøtta. :ler:

Får håpa hormonene har bra virkning nå, og at dei ikkje berre tergar deg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?: Trenger noen sånne dager i blant ja, men heldigvis er det ikke så ofte de kommer, det er så slitsomt å være sur. :fnise: Veldig deilig at det er forholdsvis rent hjemme nå. Det er luksus å kunne gå over skifergulvet uten å blir full av støv og sand. Luksus å slippe å børste av beina før jeg legger meg. :ler:

Golden Girl: Putebanking kan anbefales. Veldig effektivt. :ler:

dreia: Hehe, det skal jeg huske på neste gang jeg trenger å få ut litt, ellers kan jeg jo bare sende Askepott med kost og bøtte. Han var så flink så. :fnise: Hormonene har bare vær så god å gjøre jobben sin. De virker tydeligvis på noen områder, som kviser og sinne, så da får de sørge for å gjøre livmorslimhinnen min tykk og fin også. :regler:

Herlig at det er så varmt og fint vær ute! :strix: Det er jo skikkelig sommertemperatur. Var ute en liten tur tidligere i dag og det fristet ikke akkurat å gå inn på jobb igjen. Nå skal jeg forte meg hjem, skrelle av meg noen klær og komme meg ut i hagen. Det vokser og gror der, så trenger å luke litt her og der. Det er faktisk en litt koselig jobb, i alle fall når det er fint vær. :briller:

Også må jeg juble litt for at Missiw er gravid!! Fantastisk hyggelig nyhet.

:bolledeig::strix::hoppe::skya::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger en Askepott her også :sjenert: Skulle ha vasket i dag, men luften har gått litt ut av meg.

:skya: for ferdig golv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Du har ikke tilfeldig vis litt sånn liker-å-jobbe-i-hagen-lyst til overs...? :sjenert:

(*Jeg vil-jeg vil-men jeg får det ikke til!!* :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lucky?, jeg har kost meg ute i hagen i finværet. :sol::klemmer:

Kan sende Askepott til deg også jeg, pusilus. :fnise:

Og du Golden Girl, du skal få litt liker-å-jobbe-i hagen-lyst. Det er på vei nå, du kjenner vel det begynner å klø i fingrene dine allerede? :jepp:

Lysten til å jobbe i hagen her i gården, den har dukket opp de to siste årene. Jeg har blitt sånn at jeg ikke orker å ligge og sole meg, så sant jeg ikke kan bade hvert 5. minutt, så orker jeg rett og slett ikke, blir sååå varm og rastløs og da har jeg funnet ut at å tusle rundt i hagen og småjobbe litt er en fin måte å få seg litt sol og brunfarge på, uten å bli rastløs og varm. Så jeg skal inrømme at lysten i utgangspunktet ikke har vært så stor, det har mer gått på at jeg vil bli brun og fin :fnise:. Men etter hvert som jeg har krafset litt rundt i hagen, har jeg funnet ut at det ikke er så verst likevel, det er faktisk ganske koselig. Og så får jeg vært ute i sola, det er jo det viktigste. :)

Nå lager jeg gulasj-gryte. Spent på hvordan det smaker. Det er en av de oppskriftene jeg fant fram da jeg var sulten på ordentlig mat etter kun epler og pærer hele dagen. Det lukter godt i alle fall, så får håpe det smaker bra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lager jeg gulasj-gryte. Spent på hvordan det smaker. Det er en av de oppskriftene jeg fant fram da jeg var sulten på ordentlig mat etter kun epler og pærer hele dagen. Det lukter godt i alle fall, så får håpe det smaker bra også.

:fnise: Kan tenke meg det blir godt ja ;)

Jeg har også blitt sånn at jeg ikke orker å ligge å sole meg så sant jeg ikke kan bade... kanskje det kommer med årene :sjenert::fnise: Mye deiligere å gå rundt å pusle rundt i gården og samtidig bli brun ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gulasj-gryta var ikke akkurat mye å rope hurra for. :sprettoy: Det lovet så godt, men så skulle det tilsettes tomatpurre mot slutten og det endte med at hele driten smakte masse tomatpurre og kunne minne mer om ferdig-pose-mat enn mat jeg har laget fra bunnen av og slitt med i en time. Litt skuffende, men jeg har i alle fall fått i meg en god dose rødt kjøtt som akupunktur-dama sa skulle være bra for mensen. Ikke så vondt at det ikke er godt for noe.

Jeg tror det med soling kommer med årene, Lucky?, for før kunne jeg ligge pal i solsteika i flere timer, men nå er det slutt... Så det er nok alderen ja. :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det med soling kommer med årene, Lucky?, for før kunne jeg ligge pal i solsteika i flere timer, men nå er det slutt... Så det er nok alderen ja. :sjenert::fnise:

Tror jeg også :fnise: Liker meg helst i skyggen når sola er på det varmeste jeg...i allefall hvis jeg skal slappe av :)

Så kjedelig at tomat pureen satt så smak da :( Skriv det ned til neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Skal prøve samme metode som deg jeg. Tenke "blir brun nå" mens jeg holder på! :ler: Og kle meg deretter så klart. Usjenert hage er en fin ting... ;):ler: Satser på det funker!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skyggen er fin for avslapping om sommeren, Lucky?. Da slapper jeg også godt av. I motsetning til når jeg presser i sola, da går det mere i "Bare holde ut i ti minutter til nå, sååå kan jeg kjøle meg ned. Har det ikke gått ti minutter snart???! Hm, bare ett minutt?! Det føles som en time!!! Pust og pes. Det er så vaaarmt. Jeg døøør." Nei, det er ikke så veldig avslappende, akkurat. :fnise:

Du får teste ut den metoden, Golden Girl. Den funker ganske fint. Når det er til fordel for meg selv (jeg blir brun), så blir det straks litt mer interessant. :ler:

Hei, hei, Gossip girl. Hyggelig at du titter innom. :vinke:

Nå er det ikke lenge til tanta burde dukke opp. Eller, det er jo noen dager da, men jeg leter stadig etter tegnt på at hun er på vei. Jeg har hatt mer eller mindre brun utflod daglig siden jeg var på sykehuset, men nå som tanta skal nærme seg, da er det borte, så det er liksom ikke så mye som tyder på at hun er på vei. Altså, det er ikke før lørdag da, så jeg trenger jo ikke merke så mye enda, men jeg har så lyst til å bløøø ordentlig (hver sin lyst!), så da har jeg lyst på tegn på at det kommer til å skje. Jeg er så spent! :popcorn:

Det er jo denne måneden jeg har invitert til stor tantefest, så det burde bli kraftige saker med så mange parkerte tanter her. :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Her fikk jeg sommerfølelse av å være innom. Har vært mye fint vær i det siste, men akkurat nå er det bare grått og trist her. Det med solinga kommer med årene ja. Kjenner meg godt igjen, og det er skikkelig tiltak å presse seg ute i sola, men det å være ute i hagen er en lur måte å bli brun på. Det tipset skal jeg ta med meg ;)

Sender gjerne tanta mi over på besøk til deg i stedet når den tid kommer her!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne sendt deg mi men hun har akkurat reist ;) Ta tiden du har nå til å slappe ordentlig av med bad, fotbad, ansiktsmaske og massage fra mannen :fnise: så skal du se tanta kommer raskere enn du aner :hoppe:

:kose:

Håper dagen har vært strålende :)

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...