Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Godt å høre at du har hatt ei så flott helg!

Mai er virkelig en deilig måned ja. Våren er her for fullt, og ekstra fridager!

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mai er virkelig en fin mnd med tanke på masse fridager ja :) Deilig :) Passer meg helt perfekt med 3 dagers uker :fnise:

Godt å høre at dere hadde en fin 17.mai feiring og at dere koste dere :)

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du også har hatt en fin 17-mai feiring! Når det er sol og varmt vær en det en utrolig fin dag egentlig. Masse farger, glade mennesker osv. :gjeiper:

Håper du får en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener *netta*, honning, Lucky? og Cuba. :klemmer: Hyggelig at dere titter innom. :blomst:

Vært litt lite tid til KG på meg i det siste, men skal få tatt en runde og oppdatert meg litt snart. Får se hvor effektiv jeg er på jobb utover dagen, eller om det blir litt KG etter hvert... :gjeiper: Kjenner meg litt trøtt og sliten i dag, var på fancy jobb-middag i går, og selv om jeg bare drakk litt vin, føler jeg meg trøtt og uopplagt i dag, for blir jo litt senere i seng enn vanlig, pluss at jeg ikke får slappet noe av etter jobb.

Skulle egentlig vært på akupunktur i dag, men det blir ikke noe av. Fikk telefon om at akupunkturdama har blitt langtidssykemeldt. :frown: Dumt, for jeg likte henne så utrolig godt. Skal bestille time hos en annen der, men denne andre har ferie og ikke tilbake før om to uker, så da blir det et lite opphold. Skal jo ha mensen neste helg, så veldig dumt at det blir et opphold nå, vi skulle trappe opp litt med stikkingen fram mot mensen, men jeg får ta det igjen neste runde. Skal jo gå på disse hormonene noen måneder, så jeg har jo god tid. ;) Som sagt, litt dumt, men jeg er nesten mer bekymret på vegne av akupunktur-dama, får håpe det ikke er noe alvorlig med henne. Hun var så søt.

Veldig spent på hvordan neste mens blir. Jeg tar hormonpillene mine hver dag med en liten stille bønn til pillene at de må gjøre jobben sin, så får håpe de hører på meg. :fnise: Nå har jeg kommet så langt på brettet at jeg har begynt på en annen pillefarge, deilig å se at det går framover.

Veldig deilig at det er langhelg nå også! :hoppe: Jeg skulle egentlig jobbet på fredag, men har tatt meg en dag ferie. Jeg har ferie tilgode fra i fjor, så greit å få brukt litt av ferien på sånne dager. Kjæresten har også fri, så da fristet det veldig med fri for meg og. 4 dager fri er jo litt, blir nesten en liten miniferie. Det liker vi! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt akupunkturdama har blitt sykemeldt da, og ho andre har ferie :( Men får håpe hormonene gjør jobben sin og at mensen blir bra denne syklusen :)

Skal bli deilig med fire dager fri nå ja, helt supert!

Kos dere med langfri :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig dumt at det blir opphold i akupunkturen, Lucky?, men får håpe de gangene jeg har vært der har bidratt med noe og at hormonene gjør resten jobben. Jeg har i alle fall fått flere kviser i ansiktet, jeg som omtrent aldri har hatt en kvise, så det er i alle fall noe som skjer. :ler: Jeg har planer om å kose meg maks med langfri, det må du også gjøre. :klemmer:

Deilig med langhelg! :strix: Og for en nydelig dag. Har vært på lang tur i skogen med hunden i dag tidlig og det var som alltid veldig deilig. Sol fra skyfri himmel og frisk og god lukt i skogen - herlig! Møtte mange folk i skogen så tidlig, så var tydeligvis ikke bare meg som hadde lyst til å komme meg ut i det fine været.

I dag spiser jeg bare epler og pærer og drikker vann og eplejuice! Føler meg så utrolig mett og usunn for tiden, spist masse godteri og usunn mat, så jeg følte behov for en liten "opprenskning" og da skal en dag med epler og pærer være veldig bra. Siterer fra en bok jeg har: epler og pærer renser effektivt ut avfallsstoffer, særlig fra fordøyelsessystemet. Du kan faktisk gi hele kroppen en dyp utrensning ved at du bare spiser epler og pærer en hel dag. Begge fruktene virker velgjørende på huden. Enten du spiser dem hele og rå eller drikker dem som juice, vil de bidra til å gå deg en friskere hudfarge. :tommelopp:

Har gjort det to ganger før, og man føler seg skikkelig bra etterpå. Så nå blir det bare epler og pærer på meg i dag, så kommer til å være rimelig lei når dagen er omme. Kjæresten er også med på kuren og det er jammen bra, for det er vanskelig å holde seg til bare epler hvis den ene spiser annen fristende mat som lukter godt. Gleder meg til frokost i morgen allerede!

Nå skal jeg ut i det fine været og hjelpe kjæresten med å pusse båten.

Ha en strålende dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, herlig med langhelg! Storkos dere! :)

Hørtes fresht ut me eple/pære-renske dag! :D Tror jeg må teste det ut en gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Estrella. :klemmer:

Det er skikkelig fresht og når det bare er en dag, så er det jo overkommelig. Vet ikke om jeg hadde hatt selvdisiplin nok til flere dager i ett strekk med bare pærer og epler, for blir rimelig lei og ganske sugen på ordentlig mat etter hvert, men en dag er overkommelig. Da kan man bare glede seg til alt det gode man skal spise dagen etter. :fnise:

Endret av Happy Feet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle prøvd en dag med bare epler og pærer jeg også :) Høres jo godt ut det da, men blir du skikkelig mett på det da? Jeg elsker pærer, så hadde jo vært supert det :fnise:

Kos deg videre med fri :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ei flott langhelg! :strix:

Håpar du får like fint vêr heile helga. :sol:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, i like måte Gossip girl. :strix:

Hvis jeg bare spiser nok pærer og epler, blir jeg faktisk mett, Lucky?, men tror ikke akkurat jeg hadde orket så store fysiske anstrengelser som trening, da er det vel litt lite å gå på.

Nå spiser jeg min 8 eple/pære, har dukket masse eplejuice og vann og føler meg absolutt ikke sulten. Heller tvert imot, blir nesten litt kvalm, tror det blir litt surt for magen. Og magen, det er mye som skjer inne der altså. Det romler og romsterer mye inne der og jeg må på do hele tiden, så virker som kroppen reagerer. Skal på fotballkamp i kveld, så må kanskje begynne å roe litt ned på inntaket, så jeg ikke blir værende på do under hele kampen. :fnise:

Pærer smaker bedre enn epler, epler blir litt surt. Har spist flest epler i dag, men nå måtte jeg ty til ei pære, for eple virket ikke så fristende nå. Men pære, det smakte godt. :nigo:

Drømmer om hva jeg skal spise til de ulike måltiden i morgen... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer om hva jeg skal spise til de ulike måltiden i morgen... :sikle:

:fnise: kan jeg tenke meg :) Utrolig hvor mye godt man får lyst på når man ikke kan spise det :fnise:

Lykke til på kampen da, får håpe du får med deg noe av den i allefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare epler og pærer :dåne:

Tror jeg hadde kolapset, men likevell lurer jeg litt på å ta en slik dag jeg også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, dreia. :strix: I like måte (håper du også er så heldig og har langhelg). :klem:

Ja, helt utrolig, Lucky?. Nå får jeg lyst på ting jeg aldri spiser - bare fordi jeg ikke kan spise det. Det er så typisk! :erter: Takk, takk - får håpe jeg får meg meg litt av kampen ja :fnise:, og tre poeng. Heia heia! :duskedame:

Det kan virkelig anbefales pusilus, men kan være litt vanskelig, men så langt i dag har det faktisk gått bra. En gang kollapset jeg faktisk. :fnise: Spiste epler og pærer hele dagen, og så ble det hamburger til kveld, da orket jeg ikke mer. :ler: Er vel den beste hamburgeren jeg har spist, den smakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med sånn opprensking da! :jepp: Får jeg kanskje prøve en gang! :gjeiper:

Håper du får en super helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Golden Girl

Det fristet meg litt med sånn eple/pære dag - jeg føler behov for litt utrenskning! :ler:

Skifergulvet hørtes kjempefint ut - er det ferdig nå? :)

Jeg har også oliventre som står og svaier i sola på verandaen - det er så fiiint! :)

Ha en superfin langhelg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuba: Kan anbefales, føler meg veldig fresh i dag. :nigo: Tusen takk, en super langhelg ønskes deg også. :klemmer:

Golden Girl: Deilig med en sånn dag en gang i blant. Og så er det så fint at det bare er en dag, da er det jo overkommelig. Også smaker maten så godt neste dag! :ler: Storkoste meg med frokosten i dag og satte virkelig pris på ordentlig mat.

Skifergulvet er snart ferdig, det skal fuges i dag. :hoppe: Har jammen tatt tid! Først skulle det skjæres ut til hele gulvet (og det er ganske stort), blir jo et puslespill å få biter til å passe sammen, så skulle det limes og nå til slutt fuges i mellom. Det blir sååå fiiint, så det er verdt all ventingen og alt kaoset som følger med. Men nå er jeg lei altså, så skal jammen bli godt å få det ferdig og få vasket og ryddet og ordnet i resten av huset. Det er jo kaos og støv over alt. :dåne:

Oliventre er så koselig! :jepp: Håper du også får en superfin langhelg, GG. :klem:

Deilig med fri i dag! :strix: Smaker ekstra godt siden jeg egentlig skulle jobbet i dag, men bråbestemte meg for å ta en feriedag. Det angrer jeg ikke på nå, akkurat. :)

Eple/pære-kuren i går gikk overraskende fint. Var rimelig lei epler til slutt, og fikk ganske lyst på annen mat utover kvelden, men jeg overlevde. Utrolig hvor mye matreklame jeg så på TV i går, både jeg og kjæresten satt og stønnet og uffet oss over den deilige maten vi så på TV mens vi satt og smattet på hvert vårt eple. :fnise: Kjæresten spurte om han hadde lov til å spise ordentlig mat når klokka ble over 12, men han sovnet, så da ble det ikke aktuelt uansett. :ler:

Endte til slutt med at jeg dro fram kokeboka i går og tittet på nye oppskrifter som skal prøves ut denne uka. Kunne jeg ikke få ordentlig mat, skulle jeg i alle fall lese om den! :ler: Skal ukeshandle i dag, så da har jeg fått skrevet opp de tingene jeg trenger til de to nye rettene jeg skal teste ut.

Aller først skal vi reise og kjøpe lister til rommet der skifergulvet er lagt. Så må listene behandles også, de skal beises og lakkes, så vi har nok å gjøre i helga. Jammen bra det er langhelg, da får vi jo gjort litt.

I går var jeg faktisk alene på fotballkamp. Min kjære hadde plutselig ikke tid til å være med, så da dro jeg likså godt alene. Jeg har aldri vært på noe sånt alene før, jeg er av det slaget som synes det virker litt "skummelt" å gå alene på kino for eksempel, men til min overraskelse storkoste jeg meg alene, følte meg ikke ensom og forlatt i det hele tatt, så kanskje jeg tør å gå alene på kino en gang det er en film jeg har veldig lyst til å se, men som jeg ikke får med meg noen andre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag føles det som om jeg har stått opp på feil bein. Jeg kjenner meg rett og slett sur og misfornøyd. Skifergulvet er endelig ferdig, så egentlig burde jeg være veldig happy, og jeg er jo det, var veldig happy i går, men i dag er jeg i et helt annet humør.. :kjefte:

Kjenner meg sliten, har holdt på i to dager nå fra morgen til sen kveld med disse listene og diverse annet i huset. Listene er også ferdig, så er bare for kjæresten å liste rommet, så er alt ferdig. Likevel er jeg sur.. Sur fordi jeg er sliten og sur fordi det ikke ser ut her. Det er finkornet støv over alt, og i dag må jeg begynne å vaske og det frister ikke. Vil jo ha det rent og pent her, men aner ikke hvor jeg skal begynne. Så begynner med å syte litt her. :fnise:

Kjæresten ligger og sover fortsatt, så jeg kjenner meg nesten sur for det også. :eeeh: Jeg er så sliten, så ville gjerne sovet ut jeg og, men får ikke sove. :sur:

Jeg hater å være i dårlig humør! Er det veldig sjelden, det likner ikke meg. Nå går jeg inn i den siste uka før jeg skal ha mensen til lørdag, hvis ikke hormonene føkker til syklusen, og med ekstra tilførsel av kvinnelige hormoner, er det kanskje ikke noe rart om det raser litt inni meg? :ler:

Nå har jeg mest lyst til bare å slå på en sandsekk, men det har jeg dessverre ikke, så kanskje jeg bare får dra fram støvsugeren, slamre og bråke, (og vekke kjæresten!!! - huff, jeg er fææææl :fnise:) og få ut sinnet på den måten. Og samtidig få vasket og ryddet her. Flere fluer i en smekk.

Huff, jeg høres ut som en skikkelig premenstruell bitch. :sinnatagg: Men jeg tror det er det jeg er, og det er jo på en måte fint, for kanskje tanta kommer på ordentlig om en uke da?

Rart hvor kan vinden skal snu. Disse tre fridagene har vært veldig deilig, jeg har jobbet og stått på, fått ting unna og vært veldig glad og fornøyd og når ting endelig begynner å bli ferdig, som jeg har gledet meg til så lenge, er jeg bare potte sur og misfornøyd. Huff, ikke lett å forstå seg på oss jenter... :roll: Jeg gjør det i alle fall ikke.

Nå, fram med støvsuger og vaskebøtte, her skal det vaskes! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange hormoner i sving ja :fnise: Ikke lett å ha kontrollen når hormonene setter inn :)

Håper du får slappet av litt og at humøret stiger utover dag da ;)

Ha en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...