Happy Feet Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #701 Del Skrevet 10. mai 2009 Gossip girl: Tusen takk, i like måte. Cuba: Så koselig! Takk for det, søndagen blir nok fin. Hodepinen er borte, sola skinner og livet er deilig. Da kan det jo ikke blir bedre. Håper du også får en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. mai 2009 #702 Del Skrevet 10. mai 2009 Høres ut som en fin helg, tross migrene Tynnslitt livmorhinne ja Uff...håper den vokser seg tykk og fin snart Ha en super søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 10. mai 2009 #703 Del Skrevet 10. mai 2009 Ønsker deg en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. mai 2009 #704 Del Skrevet 10. mai 2009 Da har jeg også ryddet i klesskapet igjen, ble så inspirert da jeg leste her i går Vi fikk levert seks store bæreposer til Fretex. Jeg har ikke turd å rydde bort ullklærene enda, juni for to år siden sitter fremdeles friskt i minne Da var det kun ull som holdt under regntøyet da jeg bevegde meg ut. *håper på fin sommer i år* Håper du har en strålende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #705 Del Skrevet 11. mai 2009 Lucky?: Huff, ja.. Får håpe den blir så god som ny snart. Helgen har vært veldig fin. Helg er deilig uansett, migrene eller ikke. Golden Girl: Takk for det. Jeg hadde en fin søndag, så nå er det bare å telle ned til neste helg! Snart bare fire arbeidsdager igjen! pusilus: Så koselig at du kan finne litt inspirasjon her! Deilig å få ryddet litt i skapet og få kvittet seg med ting man ikke bruker. Mye lettere å få oversikt over hva man har som er brukendes da. Turte ikke legge alle de varme klærne for langt bort jeg heller, man vet aldri i dette landet her. Men vi får håpe få en riktig så fin og varm sommer – det fortjener vi etter denne vinteren her! Takk for det, jeg hadde en flott søndag. ****** Da var denne arbeidsdagen også over snart. Deilig, for jeg har vært skikkelig trøtt i dag. Var lys våken da jeg skulle legge meg i går, så sovnet sent til meg å være, det kjenner jeg i dag. Gleder meg til å sove på toget på vei hjem. Har vært en lat og fin helg! Fredagen var lat, lørdagen var forholdsvis lat pga migrenen og søndagen var jammen meg ganske lat og avslappende den også. Det er litt begrenset hva vi får gjort hjemme, det er helt kaos med dette gulvet som legges. I går ettermiddag orket vi ikke være hjemme mer, så da rømte vi huset og dro en tur på Plantasjen. Det resulterte i litt blomster som skal plantes når jeg kommer hjem og et koselig lite oliventre som står på terrassen. Oliventreet er så fint, minner jeg om de deilige Korfu-feriene vi har hatt, så flere ganger i går måtte jeg bare titte ut på treet og smile for meg selv. Gleder meg til å stelle det, håper det klarer seg fint. Blir spennende å se om det overlever sommeren ute og senere vinteren inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 11. mai 2009 #706 Del Skrevet 11. mai 2009 Innom med en mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. mai 2009 #707 Del Skrevet 11. mai 2009 Deilig med en skikkelig lat helg da Ingenting er så deilig som det! Plantasjen ja...skummel butikk. Blir alltid så dyrt når jeg er der Koselig med oliventre da, skikkelig sydenstemning det tenker jeg ja Håper du fikk slappet av litt på toget og at du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #708 Del Skrevet 11. mai 2009 Tusen takk, Gossip girl Plantasjen er skummel ja, Lucky?. Pleier å gå noen kroner der, det er jo så mye fristende der! Også det at den har åpent på søndager er bra/ skummelt, kommer an på hvordan man ser det. Shoppegenet mitt er veldig glad for det, lommeboka er ikke så glad. Jeg sov og koset meg på toget, den halvtimes togturen der er gull verdt når jeg er trøtt. Hjalp ikke så veldig da, så gleder meg til å hoppe tidlig i køya i kveld. Nå får jeg ta meg selv i nakkeskinnet og komme meg ut og plante de blomstene jeg bare måtte ha i går. Håper du også får en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 11. mai 2009 #709 Del Skrevet 11. mai 2009 Åh.. Kjenner det klør i shoppinggenene mine også når jeg leser ordet Oliventre hørtes ikke dumt ut :gjeiper: Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #710 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) I dag har jeg sett en blotter! Jeg var på vei til jobb, hadde akkurat kommet ut av stasjonen, ganske trøtt i trynet etter å ha sovet på toget, aner fred og ingen fare og rusler mot jobben, tenkte akkurat at for en nydelig dag, sol fra en knall blå himmel og hva ser jeg komme mot meg??!? Jo, en naken mann! Kun iført en liten t-skjorte, som han holdt opp med begge hendene, bare for å være helt sikker på at utstyret skulle synes (det var jo uansett ikken noe problem, for t-skjorta var superkort og sluttet midt på magen). Der gikk han oppover og jeg nedover, så jeg måtte jo passere han og det var faktisk litt ekkelt. Da han nærmet seg, overså jeg han, jeg kikket ut på veien, tenkte at han ikke skulle få gleden av at noen så på han. Det var egentlig ganske ubehagelig i det han passerte, for jeg visste jo ikke hva han ville finne på, om han ble provosert av at man ikke så på han, men han gjorde ingen ting. Da jeg kom inn på jobben så jeg han oppi gata, politiet kom og jeg kunne skimte litt basketak, en naken mann som gjorde motstand og som så absolutt ikke ville inn i bilen, men de må ha fått han inn i bilen til slutt, for de ble borte. Jaja, da har jeg opplevd det også! Herre gud, skal si jeg våknet fort!! Og hvis noen lurte, han hadde så absolutt ingent ting å skryte av! Endret 12. mai 2009 av Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #711 Del Skrevet 12. mai 2009 Hei, hei Cuba Glemte helt å hilse på deg da jeg skrev her tidligere. Da var jeg helt i sjokk etter blotterepisoden. Har for så vidt ikke kommet meg helt enda, har bilde av han på netthinnen, der han kommer ruslende oppover med utstyret hengende i fritt fall. Huff, det var en merkelig opplevelse, føles nesten som en drøm, eller kanskje rettere sagt et mareritt. Shoppinggenet ja, det skal ikke så mye til før det begynner å klø i det, nei.. Var sånn med meg og det Oliventreet. Jeg leste i en blogg at det var ei som hadde kjøpt seg Oliventre, viste bilder og alt, og da ble jeg helt "besatt" av Oliventre. Litt sånn, Oliventre, selvfølgelig må jeg har et Oliventre på terrassen. At jeg ikke har tenkt på det før?!! Jeg MÅ ha Oliventre NÅ!! Bare jeg får et Oliventre, trenger jeg ingen andre blomster (ja, lissom.., den har vi hørt før! ). Jeg har kaklet om og siklet på Oliventre hver gang jeg har gått forbi en blomsterbutikk, men pussig nok har jeg ikke kjøpt det før nå. Oliventreet er så fint og koselig atte, så det var et godt kjøp. Har lyst på flere Oliventre, men får se om jeg klarer å holde liv i dette en stund først. Håper alle har en super tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 12. mai 2009 #712 Del Skrevet 12. mai 2009 å guri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 12. mai 2009 #713 Del Skrevet 12. mai 2009 Å, herregud!! Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Eller.. hadde garantert sett en helt annen vei selv, om det ikke var noe annet sted jeg brått kunne ha funnet ut at jeg skulle Men hadde nok vært rimelig rød, så han hadde nok fått litt glede ut av det! Grøss.. Håper du også har en fin tirsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. mai 2009 #714 Del Skrevet 12. mai 2009 Stakkars mann, kan tenke meg du våknet kjapt da ja Mange merkelige folk i denne verden ja Håper du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 12. mai 2009 #715 Del Skrevet 12. mai 2009 Enn å gjøre sånn mot morrastrøtte mennesker! Trodde blottere brukte sånn derre trenchcoat jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. mai 2009 #716 Del Skrevet 12. mai 2009 Det var litt av en start på dagen!! Kan godt forstå du ble satt ut. Hihi. Ha ei fin uke videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. mai 2009 #717 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Herre min :dåne: Tror jeg hadde gått rett i bakken jeg eller blitt såpass satt ut at jeg faktisk hadde spurt han hva ialle dager han drev med. Endret 12. mai 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #718 Del Skrevet 13. mai 2009 Det var en helt sprø opplevelse. Jeg trodde også blottere brukte trenchcoat, men ikke denne her, tydeligvis... Det var noen andre på jobben som hadde sett han også like etter meg, og da hadde han stått i en veldig traffikkert rundkjøring, kliss naken (t-skjorta var tydeligvis kastet da) og laget peace-tegn med to fingre før politiet kom. Jeg var veldig spent da jeg gikk på jobb i dag, men i dag møtte jeg ikke på noen nakne menn. Formen er fortsatt fin. Merker ikke så mye til hormonene, og det er jo bra. Har tatt min 7. pille i dag, så jeg burde jo kjent noen bivirkninger nå, dersom jeg skulle fått noen? Håper de fortsetter å holde seg unna! På fredag er det akupunktur igjen. Skulle gå en gang i uka nå, og så trappe opp litt nærmere forventet mens. Blir spennende! Er så spent på hvordan neste mens blir. Håper alle har en flott onsdag. Når denne dagen er over, er det bare 2 dager igjen til helg. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. mai 2009 #719 Del Skrevet 13. mai 2009 Så bra du ikke møtte noen blotter i dag også Mye rart man skal se i løpet av livet ja Får håpe du slipper unna bivirkninger da, lover jo i allefall godt til nå Spennende med akupunktur også da, håper tanta kommer for fullt når ho kommer denne gangen Bare to dager igjen til det er helg nå ja! Deilig! Ha en super onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #720 Del Skrevet 13. mai 2009 Takk Lucky?, håper du også har en super onsdag. Høres lovende ut med tanke på bivirkninger. Nå har jeg ikke spurt kjæresten om han merker noen forskjell da, kanskje jeg har blitt det trollet å bo sammen med, uten at jeg merker det selv. :gjeiper: Jeg har advart han på forhånd og sagt at det i så fall ikke er meg, men hormonene. ****** Åh, det er så jævlig her hjemme! :dåne: Denne skiferen som legges, den støver noe helt forferdelig! Det er sånn finkornet støv over alt! Føles som om det aldri skal bli rent her igjen! Nå er nesten all skiferen skjært ut, og når det er gjort, så blir det vel slutt på all støvingen også. Er så slitsomt å bo sånn, slapper liksom ikke ordentlig av hjemme, men - det blir fantastisk fint, så det er så absolutt verdt det. Gleder meg så utrolig til å se det ferdig resultatet. Høres kanskje ikke så fint ut med skifergulv, men vi har en grov stil i huset, tømmerstokker som bæring osv, så det passer veldig godt med et sånt robust gulv. Det blir så kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå