Gossip girl Skrevet 6. mai 2009 #681 Del Skrevet 6. mai 2009 Får vi virkelig lov å slenge av oss Tanta her SÅÅ gøy, ble jeg super glad. *kaste av seg å springer fort ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #682 Del Skrevet 7. mai 2009 Her var det jammen fullt av tanter! Så bra!! Tusen takk, jenter. Dette MÅ jo gjøre at jeg får skikkelig tantefest om en måned OG, ikke minst, at tanta glimrer med sitt fravær hos dere og dere alle blir gravide! Det hadde vært noe det! Så kommer jeg etter om ca tre måneder. Resepten kom heldigvis i går. Tenker nok hun satt med den foran seg da jeg ringte på mandag ja. Jeg prøvde å spørre om hun hadde sendt den til riktig adresse og jeg rakk ikke si hele gatenavnet før hun sa jajaja, det var dit den var sendt. Gadd ikke ringe og mase i går, for var ganske sikker på at den kom til å dukke opp i går, og det gjorde den heldigvis. Nå skal jeg komme meg til apoteket så jeg kan få startet med en gang. Skulle egentlig begynt på mandag siden jeg fikk "mensen" da, men kan jo ikke gjøre så stor forskjell om jeg begynner noen dager senere. Eneste er vel at neste mens kan komme noen dager senere enn forventet. unn deg litt sjokolade på veien. Det gjorde jeg faktisk. Jeg kjøpte en gigapose med sjokolade og annet smågodt og spiste til jeg ble kvalm. Jeg ble så glad når jeg leste om både migernen og at du føler deg mere opplagt på jobb! Dèt var sannelig på tide, vennen! Det er så deilig å se at det går bedre med deg. Håper du koser deg med våren og å få tilbake kroppen din! Åh, så koselig å høre. Blir helt rørt jeg... Håper på masse blod og gørr neste mens (merkelig ting å ønske seg, egentlig ) En veldig merkelig ting å ønske seg, jeg må jo omtrent være den eneste som ønsker seg det her i verden, så da syns jeg det er på sinn plass at jeg får det. Gode til alle go'jentene! ****** Har hatt mye mer vondt i magen under denne "mensen" enn tidligere, så det må jo være et tegn på at det er noe mer som skjer enn det har gjort tidligere? :klø: Tidligere har jeg bare kjent murringer, men nå har jeg måttet ta smertestillende flere ganger, til og med i natt hvor jeg våknet av at jeg hadde så vondt. Jeg blir skikkelig glad av å kjenne det. Merkelige gleder jeg har om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #683 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg er skikkelig lat på jobb i dag! Har hatt et skikkelig KG-raid nå, er så lenge siden jeg har hatt tid til å titte rundt i dagbøkene. Har vondt i hodet i dag, så det går litt tregt oppi toppen, men nå må jeg ta meg sammen og få gjort litt. :gjeiper: Min første hormonpille er forresten inntatt, så nå får vi se om jeg merker noen bivirkninger etterhvert... Tok en titt på de vanligste bivirkningene som mer 1 av 10 får, og der sto det økt mensturasjonsblødning (Ja, takk!!!) og brystsmerter eller brystømhet. Med mer kvinnelige hormoner, så er det jo ikke noe rart opp brystene blir påvirket. De andre (og mer kjipe) bivirkningene som vektøkning, soppinfeksjon, hodepine og forverret migrene (akkurat den er jeg litt redd for siden jeg har migrene) forekommer hos mer enn 1 av 100, men mindre enn 1 av 10, så de satser jeg på at jeg ikke får! Godt å være i gang med hormonkuren. Tre måneder med disse tablettene + akupunktur (+ alle tanter som er parkert her ) må da gjøre sitt. Og hvis ikke, varer resepten tre ganger til, så da kan jeg bare kjøre på med tre nye måneder, dersom det skulle være behov. Men det kommer det ikke til å være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #684 Del Skrevet 7. mai 2009 Juhuuu, jeg har fått meg ticker! Nå kan jeg holde holde styr i nedtellingen til jeg er ferdig med hormonkuren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #685 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg får ikke til at sommerfuglen begynner helt i enden da, den tar tydeligvis utgangspunktet i 6 måneder, så jeg er jo allerede godt på vei på tickeren. Men månedene og dagene stemmer, og det er det viktigste. Det er 28 x 3 piller, så det blir ikke 3 fulle måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. mai 2009 #686 Del Skrevet 7. mai 2009 for tabletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. mai 2009 #687 Del Skrevet 7. mai 2009 Så herlig at resepten er kommet Satser på at det blir en real tantafest her om noen uker Det må jo bare bli bra når alle jentene parkerer sine her hos deg på livmorslimhinnen din jeg I morgen skal jeg til stikking håper han får i gang livmorslimhinnen min. Han sa forrige gang at jeg hadde det som var betegnet som små mestruasjonsblødninger, kan være tegn på at forholdene ikke er optimal der nede. Meeeen det skal fikses nå ja Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 7. mai 2009 #688 Del Skrevet 7. mai 2009 Søt ticker! Godt med en liten lat dag på jobb og en runde på KG istedet! Må være lov innimellom det når formen ikke er helt på topp. Skjønner at du ikke er like aktiv nå, som før prøvepausen, men jeg er glad fremdeles er her! Håper du ikke ser noe til bivirkningene av tablettene, men at livmorslimhinnen blir tykk og fin og at du får i gang skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 7. mai 2009 #689 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg får ikke til at sommerfuglen begynner helt i enden da, den tar tydeligvis utgangspunktet i 6 måneder, så jeg er jo allerede godt på vei på tickeren. Men månedene og dagene stemmer, og det er det viktigste. Det er 28 x 3 piller, så det blir ikke 3 fulle måneder. Hehe! Ja, nemlig! Du er godt på vei, bare litt over 2 måneder igjen! Ikke lenge i det hele tatt Håper du koser deg i kveld, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. mai 2009 #690 Del Skrevet 7. mai 2009 Så bra resepten kom og at du er i gang med hormonene Skulle bare mangle om ikke mensen kommer skikkelig nå ja, du har jo fått en hel drøss med tanter Håper du slipper unna altfor mange bivirkninger da, de hørtes ikke noe koselige ut Fin ticker, kjekt å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. mai 2009 #691 Del Skrevet 8. mai 2009 deg, hormonpiller, slimhinner, ikke noe mer migrenetull. Dette må da bli bra! Spennende å gå og vente på resultatet.. du får heller bare nyte våren og sommeren på veien, og ha i bakhodet at gode ting kan skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #692 Del Skrevet 8. mai 2009 Gossip girl: pusilus: Vært til stikking i dag jeg også. Vi får satse på at akupunktur er tingen for oss. Jeg har virkelig trua. Også er det så deilig... Hadde jeg aldri trodd, men jeg koser meg virkelig der jeg ligger og slapper av med nålene. Missiw: Koselig at du er glad for å ha meg her. Takk for det, jeg er veldig spent på hvordan neste mens blir. Hååååper det er litt framgang, men med hormoner og akupunktur, må det jo bli bra. Cuba: Ikke lenge i det hele tatt, tida kommer til å rase av sted. Lucky?: Takk for det, kjekt med ticker så jeg har litt oversikt og ser at det går framover. Veldig glad for at resepten endelig kom, godt å være i gang, så får vi håpe de dumme bivirkningene holder seg langt unna. Aurelia: Takker for heiing, nå MÅ det jo bare bli bra! ****** Endelig helg! Jeg elsker helger, men hvem gjør vel ikke det? Det er så deilig på fredagskvelden når hele helga ligger ubrukt foran meg og jeg har masse tanker om hva den skal fylles med. Jeg håper å få tatt en tur på trening i helga. Det har vært dårlig med trening i det siste. Jeg datt liksom av lasset når jeg gikk og ventet på utskrapning, og siden jeg var så sliten og trøtt, bestemte jeg meg for å lytte til kroppen og heller komme sterkere tilbake. Nå føler jeg meg i fin form og jeg gleder meg til å komme i gang igjen. Føler meg så mye bedre når jeg får brukt kroppen litt. Har også planer om å rydde i klesskapet. Nå skal alle vinterklær bort! Er moro å rydde i klesskapet, plutselig dukker det opp ting jeg har glemt at jeg har, og så får jeg plutselig "nye" klær. Gleder meg også til å ta frem sommerklærne mine, husker ikke hva jeg har, så blir spennende å se hva som dukker opp. Vi har en veldig lat kveld hjemme i dag. Kjæresten var så trøtt, så han har ligget på sofaen og sovet mens jeg har sett to episoder av Brothers & Sisters. Jeg begynner å bli sulten, så får lage litt mat. Har lyst på bakt potet, så lurer på om jeg skal begynne med det. Siden kjæresten sover, har han ikke noe stemmerett, så får han bare finne seg i bakt potet. Nam, nam. Bakt potet med masse rømme, bacon, sopp, mais og ost. Ja, det må bli det til middag, nå ble jeg skikkelig sugen på det. Ha en fin helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. mai 2009 #693 Del Skrevet 8. mai 2009 bakt potet hørtes godt ut nå Helt enig, de som sover har ikke stemmerett Deilig med skikkelig opprydning i klesskapet og deilig å finne frem sommerklærne igjen Skulle gjort det en dag snart jeg også Kos dere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #694 Del Skrevet 9. mai 2009 Den bakte poteta smakte virkelig godt, Lucky?. Kjæresten sa det var den beste bakte poteta han hadde spist, så han var nok fornøyd med det valget, selv om han ikke hadde stemmerett. Vi koste oss og til min store overraskelse, var jeg våken til halv ett! Jeg er A-menneske, og orker aldri være oppe så sent hvis det ikke er ferie og jeg har "snudd døgnet" (som for meg vil si legge meg rundt tolv og stå opp åtte ). Kanskje det var gårdagens akupunktur som gjorde meg så våken. Våknet med migrene i dag. Jeg var jo så glad for det forrige helg, siden kroppen min er normal igjen, men i dag var jeg ikke noe glad for det. Håper det ikke er hormontablettene som framprovoserer migrenen, men er det det, så er det jo tydelig at kroppen har begynt å reagere på hormonene, og det er jo det som er meningen, så ikke så vondt, at det ikke er godt for noe. Har vært en ganske lat dag i dag siden jeg har vært helt gåen i hodet, men jeg har da klart å rydde litt i klesskapet mitt. Har ryddet vekk vinterklær, så får jeg finne fram sommerklærne i morgen. Da jeg pakket bort vinterklærne, tenkte jeg at jeg lurer på hvor vi befinner oss i livet når jeg pakker dem fram igjen til høsten/ vinteren. Er livmorslimhinnen min bra igjen? Prøver vi å få barn? Eller er jeg kanskje gravid? Da jeg pakket bort sommerklærne mine i høst, hadde jeg ikke trodd vi skulle være her vi er i dag da sommerklærne skulle fram igjen. Jeg skulle vært høygravid nå, men sånn ble det ikke. Isteden sitter jeg her med en tynnslitt livmorslimhinne og går på en hormonkur som egentlig er for folk i overgangsalderen. Huff, det er jo tragikomisk. Håper å ha gjort framskritt til neste gang jeg finner fram vinterklærne. Migrene eller ikke, deilig med helg er det uansett. Dessuten er jeg mye bedre i hodet nå og vi skal grille. Livet er ganske fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 9. mai 2009 #695 Del Skrevet 9. mai 2009 Det er så rart med disse årstidene og hva en hadde "planlagt" for neste sesong... :klø: Jeg har nettopp tatt et lite raid og kjøpt inn litt nye sommerklær til sydenturen om to uker. Når vi bestilte turen i vinter var jeg skråsikker på at jeg ville reise som gravid. Sjangsen er jo fremdeles tilstede for at jeg kan reise som gravid, men noen mammasommerklær trenger jeg nok ikke å kjøpe inn med det første! Ja,ja, da sparte jeg de pengene! :happy: Tidligere tenkte jeg mye på om jeg kunne bruke nyinnkjøpte klær når jeg ble gravid, men ettersom tiden går orker jeg ikke å tenke så mye på det. Jeg håper ikke at migrenen tar gleden ut av helgen! Ha en fortsatt fin, fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 9. mai 2009 #696 Del Skrevet 9. mai 2009 Du er så flink til å skrive fengende og jeg lar meg fort sette meg inn i følelsene og tankene dine. I løpet av avsnittet om sommer- og vinterklær og forskjellige livsstadier fikk jeg først en klump i halsen og så dro jeg til slutt litt på smilebåndet. Klarer man å holde seg oppe og se lyst på ting, selv om ting ikke har blitt sånn man ville tror jeg man kommer utrolig langt! Når du drar fram vinterklærne tipper jeg på at du har en spire i magen din igjen! Håper du koser deg med kjæresten og grilling i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. mai 2009 #697 Del Skrevet 9. mai 2009 fine reflekteringer Happy Feet.. Begynner å skjønne at man egentlig bør leve livet helt som normalt, som ugravid.. til man faktisk blir det. Man kan ikke planlegge å bli gravid (dessverre), ei heller med kleskjøp... (men har allerede tenkt tanken selv.. litt sånn: hva er vitsen med å kjøpe dongri som sitter som støpt nå.. hvis jeg plutselig begynner å vokse (og ser for meg at jeg aldri blir like smal igjen...) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #698 Del Skrevet 9. mai 2009 Missiw: Ja, det er rart med det.. Jeg har også holdt på sånn, men nå har jeg heldigvis kommet til det stadiet at jeg ikke planlegger noe mer, men nesten heller kjøper klær som ikke egner seg for gravide bare på trass! Men jeg har jo hauger av overdeler i skapet med litt høyt liv som er ypperlige for en voksende mage.. Noen kjøpt da jeg var gravid i høst og noen kjøpt i tiden etterpå fordi jeg var sikker på at jeg snart ble gravid igjen. Men nå er det slutt, ellers hadde jeg druknet i gravid-topper. Sydentur om to uker? Heldiggris!! Krysser fingrene for at du er gravid da, jeg. Cuba: Åh, er det sant? Så koselig å høre, nå ble jeg oppriktig glad! Man kommer veldig langt ved å se lyst på ting og holde motet oppe, ja. Nytter ikke sitte å deppe og dvele ved hva som kunne vært, så jeg ser framover og gleder meg til det som skal skje i framtiden. Forhåpentligvis er det en spire i magen når vinterklærne skal pakkes fram igjen. Aurelia: Ja, det er vanskelig å ikke tenke i de baner når man prøver å bli gravid. Har liksom ikke lyst til å kjøpe klær som det absolutt ikke er noe ekstra plass i, men nå har jeg som sagt sluttet med det og kjøper de klærne jeg synes er fine og som passer nå. Med alt som har skjedd, har jeg skjønt at det ikke er noe som kan planlegges, så man får bare ta det som det kommer. ****** Har hatt en deilig kveld. Grillmaten var supergod! Grillmat er alltid godt, det er absolutt favorittmaten. Det smaker sommer, og sommer smaker godt. Har sløvet på sofaen og sett på Gullruten og nå begynner jeg egentlig å bli klar for senga. Hodet er så godt som bra, så gleder meg til å ta fatt på en ny dag i morgen uten hodepine. God natt, KG-jentene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. mai 2009 #699 Del Skrevet 10. mai 2009 Håper du får en strålende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 10. mai 2009 #700 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Helt sant Godt å høre at du koste deg i går! Herlig å grille, får nesten ikke mer sommer enn det :gjeiper: Så får du ha en minst like fin søndag! Endret 10. mai 2009 av Cuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå