Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

:bolledeig: Må bar juble litt! Dette er første dagen siden jeg ble gravid i høst, hvor jeg føler at jeg ikke må KJEMPE for å ikke sovne i løpet av arbeidsdagen. Det er så ubeskrivelig deilig å kjenne at det ikke er en "kamp" å komme seg gjennom dagen.

Åh, jeg er så GLAD! Jeg har hatt en merkelig følelse av å være utenfor meg selv, men nå føler jeg meg tilstede igjen. Jeg føler meg som meg selv! Herlig!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:bolledeig: Må bar juble litt! Dette er første dagen siden jeg ble gravid i høst, hvor jeg føler at jeg ikke må KJEMPE for å ikke sovne i løpet av arbeidsdagen. Det er så ubeskrivelig deilig å kjenne at det ikke er en "kamp" å komme seg gjennom dagen.

Åh, jeg er så GLAD! Jeg har hatt en merkelig følelse av å være utenfor meg selv, men nå føler jeg meg tilstede igjen. Jeg føler meg som meg selv! Herlig!! :strix:

Så godt å lese :klemmer: Virker som om kroppen din er på vei i riktig retning nå ja :hoppe::hoppe: Håper mensen kommer skikkelig denne gangen og at det blir fler migrene anfall fremover :fnise:

Jeg var å så les miserables i januar, oppsetningen var jo helt fantastisk :rødme:

Håper det gikk fint hos akupunktøren i dag også :)

Ha en super kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig godt å høre at kroppen er i gjenge igjen! :hoppe: Er sikker på at mensen bare blir sterkere og sterkere de neste månedene og at livmorslimhinna er tjukk og fin og klar om et par-tre måneder! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Så deilig at du er deg selv igjen!!! :strix: Det var jammen godt, så du slapp å bæle med formen i tillegg. Så nå kan du mobilisere alle slimlagende cellene i kroppen til å lage masse, herlig tykt slim!! :ler:

:danser:

Nå går det straka vegen skal du se! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Ps, jeg tror du gjør lurt i å holde deg innen prøverdagbøkene, jeg fikk helt :sjokkert: første gang jeg surfet rundt i prøvedagbøkene!! :fnise: så for å skåne andre sarte sjeler som ikke har vært i prøveverden enda, kan det være like lurt å holde seg her!

(Den egentlige grunnen er at jeg så klart vil ha deg her!!! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så utrolig godt å høre! Nå går det bare en vei, og det er opp og fram! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så deilig!! Hopper litt for at du går tilbake til normalen igjen jeg også :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Det betyr virkelig at kroppen begynner å bli normal og at det er en dag nærmere "you know what" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre, Happy Feet! Du kan jo ikke være ute av deg selv, du må jo være tilstede og passe pådeg selv. :) .. håper følelsen vedvarer :)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk jenter. Søte dere er! :kyss2: Så hyggelig at dere er glade på mine vegne. :rødme:

Når jeg leser det jeg har skrevet, så høres jeg jo ikke helt god ut. :ler: Det høres jo ut som om det har klikket for meg eller at jeg er ruset på noe (måtte i så fall vært på livet eller meg selv…). :fnise: Litt vanskelig å forklare følelsen, men håper dere ikke tror jeg er helt rar. :sjenert: :rødme: Kjenner meg forresten som mitt gamle jeg i dag også, så det virker ikke som om det bare var noe forbigående.

Det hcg’et som var igjen, må jo ha forsvunnet med restene de skrapte ut, så da kan jeg ikke skjønne annet enn at jeg er på god vei mot tykk og fin livmorslimhinne. Det at det har sittet noe der som ikke skal være der, kan jo også ha bidratt med sitt til at livmorslimhinnen ikke har fått bygget seg opp enda, så nå skal det nok bli orden. ”Mensen” kom som den skulle i går kveld, ikke noe blod denne gangen heller, bare litt brunt, men hadde ikke ventet noe annet så tidlig. Men nå skal livmorslimhinnen få godgjøre seg i en måned ved hjelp av hormoner og akupunktur, så håper jeg på masse blod og gørr neste måned. Alle tanter kan omdirigeres til meg, så skal de få en seg en skikkelig fest da.

:kosteskaft::skaal::heks:

Ps, jeg tror du gjør lurt i å holde deg innen prøverdagbøkene, jeg fikk helt :sjokkert: første gang jeg surfet rundt i prøvedagbøkene!! :fnise: så for å skåne andre sarte sjeler som ikke har vært i prøveverden enda, kan det være like lurt å holde seg her!

(Den egentlige grunnen er at jeg så klart vil ha deg her!!! :ler: )

Tror nok det er lurt, ja. :fnise: Koselig at du vil ha meg her! :klemmer:

Resepten kom ikke i går heller, så håper den er på plass i dag. Hvis den ble sendt på onsdag, skulle jeg jo hatt den nå, men mistenker egentlig at de hadde glemt å sende den og at den gikk i posten i går. Hun jeg snakket med insisterte veldig at den var på vei og at jeg burde få den innen onsdag. Jaja, bare jeg vet den kommer, så skal jeg ikke klage, men vil gjerne komme i gang med disse hormonene.

Med mer tilførsel av østrogen, kommer jeg nok til å bli den hormonbomba. Blir spennende. Huff! :ler:

Endret av Happy Feet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrrr, ikke noen resept i dag heller! :kjempesinna: Får ringe sykehuset igjen i morgen da, for hvis den ble sendt sent på tirsdag, som hun sa, skulle den vært her for lengst. Jævlig typisk hvis den skal klare å bli borte i posten. Skulle jo egentlig startet i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipe kjipe kjipern!! jaja, du får bare vente mer da.. unn deg litt sjokolade på veien. :sjokolade: Kanskje du må gjennom en styrketest nå, og så begynner du på dem, og så funker det veldig bra som "belønnign" for all ventinga?? tror det ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame: for blod og gørr neste gang :duskedame:

Omdirigerer gjerne tanta mi til deg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir gjerne bort :kosteskaft: mi jeg :) Håper det er lenge til jeg får besøk av henne nå :)

Vi får satse på at hormonene er med å hjelpe til slik at neste mens er full av blod og gørr da ;) Det ble i allefall min etter hormonene ;)

Så rart at resepten ikke har kommet da....de hadde helt sikkert glemt å sende den og fikk sendt den i vei i går tenker jeg :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Værsågod, bare å ta tanta mi! Jeg vil ikke se den resten av dette året hvertfall :fnise:

Så kjedelig med resepten som enda ikke har kommet. Håper den kommer i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger gjerne igjen :kosteskaft: til deg! Du kan bare ta deg av :heks: for meg så lenge du trenger!

Jeg ble så glad når jeg leste om både migernen og at du føler deg mere opplagt på jobb! :bolledeig: Dèt var sannelig på tide, vennen! :jepp: Det er så deilig å se at det går bedre med deg. Håper du koser deg med våren og å få tilbake kroppen din! :danse:

Håper på masse blod og gørr neste mens :duskedame: (merkelig ting å ønske seg, egentlig :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...