Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Håper du har hørt noe fra sykehuset før de tok kvelden der da :) Hvis ikke får du ringe i morgen tidlig å purre på dem ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun ringte. :nigo: Det blir narkose og vevsprøver mandag. Håper av hele mitt :hjerte: at disse vevsprøvene fører til en utskrapning sånn at jeg nå endelig kan bli ferdig med denne graviditeten. Nå begynner det å nærme seg 8 måneder siden jeg ble gravid, så nå er det jammen på tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Og takk for velkommenhilsen i dagbokverden her på KG!

Har vel vært inne i dagboka di 4 - 5 ganger siden jeg fant den for å se hvordan det går med dere...

Vet jo ikke hvordan det er å gå gjennom noe slikt, men forestiller meg at det kan være tungt til tider..Syns det virker som om du takler det kjempefint, med normale opp og nedturer..

Uansett, ville bare si lykke til med narkose og vevsprøve på mandag, håper dere vil kose dere i helgen, at dere ikke lar helga bli ødelagt av "gruing"

En litt tidlig god helg - :klemmer: fra meg..Som har fri i mårra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Poizki,

så hyggelig at du titter innom. Og morsomt å høre at du har vært innom dagboka mi tidligere også. Har selv vært ivrig snikleser her før jeg registrerte meg, så moro å høre at noen har vært innom og sniklest litt hos meg og. :fnise:

Tusen takk for lykkeønskninger. Det skal nok gå fint på mandag, gruer meg mer for svaret, tror det tar litt tid før jeg får det. :klø: Innbiller meg at det tar litt tid å analysere vevsprøvene. Huff, det gruer jeg meg for... Men forhåpentligvis er det gode nyheter. Det SKAL det være! :Nikke:

Alt dette styret har vært litt tungt til tider, men stort sett går det greit. Heldigvis har jeg ikke visst hvor lang tid og hvor mye fram og tilbake det skulle bli, ellers tror jeg at jeg hadde mistet mote. Jeg har hele tiden hatt et nytt håp å klamre meg til, og så blir det nye nedturer når ting ikke ble som jeg hadde sett for meg, men NÅ skal det bli orden! :jepp:

Tusen takk for det, jeg er veldig klar for helg nå, så godt det er fredag i morgen. :hoppe: Ønsker deg også en fin helg og en deilig fridag i morgen, heldiggrisen. ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det blir narkose og vevsprøver på mandag ;) Får håpe vevsprøveresultatene går kjapt så du blir ferdig med denne graviditeten snart :) Tenk 8 mnd....uff synes virkelig synd på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du får komme inn allerede på mandag. :)

God helg til deg, og gratulasjoner til hunden. Håper han er frisk og rask. :blomst: (Vår hund fylte også nettopp åtte år.) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt du fikk komme inn på mandag allerede :jepp:

Hils til hunden og gratulere med dagen, vi har også en shæfer som ble 8 i år.

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden hilser og takker så mye for gratulasjon, Kirin og Ananan. :nigo: Moro at deres hunder er like gamle. God helg til dere også. :klem:

Vi har feiret hunden i dag med gulrotkake og besøk av min mamma. Hun kom vel egentlig ikke bare pga hunden, men siden hun kom, så ble det kake til ære for go'gutten vår. Han fikk stort bein av bestemor, så han er veldig fornøyd. Har gaver til han vi også, men de må porsjoneres ut siden han spiser alt innholdet med en gang han åpner pakka. Han elsker pakker. Samme hva det er i, bare det er noe han kan pakke opp.

Har vært en veldig fin dag i dag. Med så nydelig vær som det er her, så må jo dagen bare bli fin. :sol: Mamma har som sagt vært på besøk, vi satt ute på terrassen og snakke lenge, det var veldig koselig.

På morgenen i dag hang jeg ut klær på tørkestativet for første gang i år. Jeg koser meg sånn når jeg henger opp klær ute. Sikkert fordi jeg bare gjør det på våren og sommeren i finvær. Er dessuten veldig koselig å titte ut og se at klærne henger ute og blafrer i lett bris. Små gleder. :)

Har også holdt på ute i hagen i dag. Rakt plenen og ryddet litt rundt. Koselig. Det er så fint å se det spirer og gror. Deilig at våren endelig er her. Håper på fint vær i morgen også, så jeg kan fortsette ute.

Ønsker alle en fortsatt god helg og en fin lørdagskveld. Vi skal grille i kveld. Jeg elsker grillmat. Det er så typisk sommer. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så herlig med hunder som digger pakker :jepp: Svigerboffsen er også heelt vill etter paker, stjernene blinker i øynene på julaften :ler: Hun får på seg tversoversløyfen og da vet hun at det er pakker på gang, lusker rundt treet hele ettermiddagen. :rødme: Hun er så søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at hunden elsker pakker da :fnise: Han har det godt hos dere tenker jeg ;)

Deilig å tørke klær ute! Tenkte jeg skulle prøve å få hengt ut litt klær i dag jeg også :) DA er det liksom sommer når man kan gjør slikt :) Deilig :)

Håper dere hadde en koselig kveld med grilling og kos i går :)

Ha en super søndag og nyt det nydelige været :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusilus: Åhh, så søt svigerboffsen høres ut. :rødme: Hunder er herlige! Vår lusker også rundt juletreet på julaften og vi må virkelig vokte pakkene, for han prøver seg stadig vekk. :fnise:

Lucky?: Nei, han har det vel ikke så verst hos oss. Han er rimelig bortskjemt, men det fortjener han å være. :Nikke: Ja, vår- og sommerfølelsen setter virkelig inn når klærne henger ute på snora, det er så koselig. Og klærne luker så friskt og godt etterpå! Vi koste oss med grilling i går, grillmat er så digg! Satser på en fin dag i dag også. Sola skinner (litt skyer også, men de overser vi), så nå skal jeg ut og stelle i hagen. :sol: Håper du også får en super søndag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å skjemme bort husdyra ja, ser det bare på katten vår :sjenert: Men de har det godt da :) Det er jo lille babyen våres :fnise:

Grillmat er digg ja! Får se å få ut grillen snart vi også...

Kos deg ute i hagen og nyt fridagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lucky?, jeg har kost meg i hagen. Har rakt, så nå har jeg vannblemmer i hendene og er helt sår. Deilig å få gjort det, nå må vi bare kjøpe inn litt blomster til blomsterkasser, så er hagen ferdig og klar for sommer. :sol:

Nå skal vi snart på fotballkamp. Gleder meg! Heia heia! :duskedame:

Håper alle har en finfin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for besøk inne hos meg, setter stor pris på det ;) Du er mer enn hjertlig velkommen tilbake.

Så i morgen skal du på sykehuset? Ble trist av å lese om det du har vært igjennom nå, men jeg beundrer deg for å ta ting positivt. Det føles bra! Vil ønske deg en fortsatt deilig helg (helg er jo helg, og vår er vår uansett liksom..) og masse lykke til i morgen!!! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Happy Feet!

Så godt å gjøre hagen klar til sommeren. Har raka ferdig plenen selv i helga, og kjenner det i ryggen og armene i dag! :fnise:

Hørtes gøy ut å gå på fotballkamp! Jeg bor alt for langt unna laget mitt, og kan ikke huske sist jeg var på hjemmekamp :huh: Alt for lenge siden er det hvertfall...

Masse lykke til i morgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du fortsatt koser deg og nyter det som er igjen av helgen :)

Vil også ønske deg lykke til i morgen! Håper du blir ferdig med dette tullet så fort som mulig nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så hyggelig å komme hjem til så mange koselige hilsener. :hoppe:

Aurelia: Så hyggelig at du titter innom! :) Ja, jeg skal på sykehuset i morgen. De skal bare ta vevsprøver av noe som ligger i livmora mi, som enten er rester etter en utskrapning jeg hadde etter MA i desember eller muskelknuter, men siden de må inn i livmora blir det narkose og full pakke.

Tusen takk for fine ord, så koselig å høre. Godt sagt, helg er helg og vår er vår uansett. Jeg har hatt en super helg, har ikke tenkt på morgendagen engang, og det har vært deilig.

Tusen takk for lykkeønskning. :)

honning: Veldig deilig å få hagen klar. Tok en runde rundt nå i stad og beundret helgens verk og det har blitt så fint. Men det kjennes godt på kroppen, ja. :fnise:

Veldig gøy med fotballkamp. Jeg er så heldig å få fribilletter gjennom jobben og med kort vei til stadion, finnes det ikke noen unnskyldning for å ikke gå på kamp. I dag ble det en etterlengtet seier, og det var fantastisk stemning, så det var utrolig moro!

Tusen takk! :)

Divina: Tusen takk! :)

Cuba: Tusen takk, Cuba. Jeg koser meg, vi vant fotballkampen i dag, så kvelden kunne ikke blitt bedre. ;)

Gossip girl: Hei, hei :vinke:

pusilus: Tusen takk! :)

Gode :klemmer: til alle go'jentene!

Var supert på fotballkamp! Sesongens første seier, så det smakte. Fortjent var det også! :strix:

Nå er jeg trøtt! Må være all den friske lufta jeg har fått i helga. :fnise: Så mye jeg har vært ute i helga, er det lenge siden jeg har vært. Deilig! Skal legge meg og sløve litt på sofaen, før jeg finner senga.

Må huske å ikke spise eller drikke i morgen tidlig. Er litt redd for å glemme det, for pleier å sjangle inn på kjøkkenet og finne meg et knekkebrød, men nå har jeg ikke vært kvalm på morgenen på flere dager, så kanskje jeg ikke kjenner behov for det i morgen. Uansett må jeg klare meg uten, men det var bare å huske på det i morgen tidlig da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...