Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Hei jenter :vinke: og tusen takk for lykkeønskninger. Dere er så gode! :klemmer: Heldig du er som har hatt sol hele helga, pusilus. Godt å få litt farge, man føler seg så mye freshere med en gang. :)

I dag har jeg heldigvis en litt mer god følelse. I går surret jeg alene hele dagen og tankene løp løpsk. :plystre: Jeg har hatt så mange tanker den siste tiden, så skal bli godt å få dette unnagjort. Siden jeg tenker så mye, må jeg liksom snakke høyt om det til noen, og det blir jo kjæresten. Han lytter, kommer med gode ord og er veldig forståelsesfull, men kan tenke meg han gleder seg til å få stoppet kjeften min. :fnise: Ikke lenge igjen nå! :hoppe:

Hadde det veldig fint på fotballkamp i går. Ble bare 1 poeng, men laget mitt var mye bedre enn på lenge, så nå håper jeg at de fortsetter i det sporet. Hjemmekamp til helga også, jeg gleder meg allerede!

I dag har jeg tatt meg fri. Skal ikke på MR før senere i dag, men fant ut at det var like greit å være hjemme hele dagen i stedet for å ta toget til jobb og så hjem igjen et par timer etterpå. Hadde bare blitt stress og jeg tviler sterkt på at jeg hadde fått gjort så mye i dag. Ser på nettet at det er fullt togkaos i dag, så jeg er glad jeg ikke skulle innover i dag. Kan jeg heller surre og slappe av her hjemme før jeg må reise på sykehuset.

Da jeg var ute med hunden i går kveld gikk vi en tur rundt i hagen og på en snøflekk (vi har fortsatt en del snø igjen) satt det en frosk! :overrasket: Måtte gå inn og hente kjæresten og når vi kom ut, satt frosken der fortsatt i samme stilling. Kjæresten tok på den (det tørte jo ikke jeg :fnise:) og den var veldig kald, så han flyttet den fra snøen og til et sted med gress. Håper han klarte seg! Han sitter i alle fall ikke på samme sted i dag. Stakkars frosken. :rødme:

Ønsker alle en fin dag og en strålende uke! :sol:

Endret av Happy Feet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt du har en litt bedre følelse i dag! :) Går nok helt fint; både MR`en i dag og ang. resultatet som kommer!

Hehe.. Stakkars frosk ja! Han var sikkert livredd når det kom et stort menneske og flyttet han uten å kunne rømme!

Men får håpe han lever i beste velgående nå da :)

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har en litt bedre følelse i dag! :) Går nok helt fint; både MR`en i dag og ang. resultatet som kommer!

:jepp: Kommer til å gå kjempefint! :strix: *positive tanker*

Ha en fin dag du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bærer det avsted til sykehuset. Er litt spent, har aldri vært på MR før. Får sette på litt gla'musikk på iPoden, da blir jeg alltid i godt humør og livet er fint. :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn. Da var det unnagjort. :) Gikk fint, men jeg hadde jo ikke ventet annet. Likevel har jeg gruet meg, så deilig å være ferdig med det. Det jeg egentlig gruer meg for er jo svaret jeg får etter MR'en, men MR'en er liksom et skritt på vei mot det skumle svaret. Det jeg har vært gjennom i dag var så absolutt bortkastet å grue seg for, så håper morgendagens svar heller ikke er noe å grue seg for. Men jeg gjør det likevell. :erter:

Ble lagt på en benk som skulle kjøres inn i maskinen. Fikk nål i armen med kontrastvæske. Hadde på forhånd tatt av meg alt med av metall, men da jeg lå på benken og de begynte å rigge meg til, kom jeg på at på trusa mi, sitter det en sånn liten "diamant" på en fjollete liten sløyfe, sånn som det ofte gjør på HM-undertøy. Begynte å lure på om den lille kloa som "diamanten" sitter på også er metall, og tenkte at nei, jeg må bare spørre, så ikke jeg skal gå å bekymre meg for at det blir noe galt med bildene pga det også. Jeg var jo godt rigget til, så måtte jeg fortelle om dette da, av med det de hadde lagt over meg, ned med buksa og fram med trusa. :ler: Dama sa at nei, det er vel bare plast dette, men legen mente at den burde fjernes, så da ble det til at de rev og slet for å få den av, de kunne ikke ta inn saks i rommet, så de måtte bruke en nøkkel av plast de hadde der og "sage" den av. Følte meg ikke veldig smart da og bannet inne meg selv for at jeg hadde valgt den trusa. :fnise:

De holdt på nesten en time. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke måtte lee på rompa, så jeg turte jo ikke lee en muskel i hele meg og ble veldig sliten av å ligge i den samme stillingen så lenge. Det hørtes ut som maskingevær da de holdt på og jeg ble kjørt litt fram og tilbake og jeg tenkte at med alt dette bråket så lenge, så må de jo klare å se ordentlig hva det er som sitter i livmora mi.

Hun sa at legen skulle se på bildene etter at jeg gikk og sende svaret til gyn. siden det var dem som hadde henvist meg. Så da er det bare å vente til i morgen. Da har jeg fått beskjed om å kunne ringe dem etter kl 12. Uæææ...

Godt å være ferdig med den første delen i alle fall. Har en flaske sjampis i kjøleskapet, og er det gode nyheter fra sykehuset i morgen (les at jeg får beskjed om utskrapning) så sprettes korken i morgen etter jobb. Satser på det! :hoppe:

Var en liten tur innom byen på vei hjem. Så deilig vårvær og goood stemning! :sol: Var innom torget og kjøpte tulipaner, så nå har jeg vårfølelse i stua også. Kjøpte dessuten en nydelig og sommerlig tekopp til meg selv. Var veldig romantisk stil, så tviler på at kjæresten er interessert i å drikke av en sånn kopp, så ble bare en til meg selv. Ego tekopp. Kjøpte også en linbukse til under knærne. Jeg klarer jo aldri gå gjennom byen uten å shoppe, men syns jeg fortjente noen premier fordi jeg hadde vært så flink jente i dag. :nigo: Kjøpte også et interiørmagasin, så nå skal jeg rigge meg til på sofaen med det, tenker jeg.

Ønsker alle en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, pusilus, det gikk så fint så. :tommel: Nå får vi satse på at det går like fint i morgen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Måtte le av truse-oppstyret :ler: Har sånne truser selv og kunne godt vært meg som lå der og begynte å bekymre meg over den diamanten! :fnise:

Men det var bra det gikk så fint da! Klart man gruer seg litt for sånne ting, selv om man vet det ikke er noe farlig ved det i det hele tatt.

Må si jeg er spent på svaret ditt i morgen jeg også! Kan aldri se for meg de sier at det ikke er noe, men likevel.. Kommer til å følge med her litt over tolv i morgen :P

Kanskje mest fordi jeg gleder meg til du får vekk noen kilo fra skuldrene dine ;)

Ha en fin kveld du også :klem:

Endret av Cuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg etter lang tids KG-pause! :klemmer:

Glad for å høre at det gikk bra på MR i dag! Og krysser fingrene for at resultatene i morgen gir dere en endelig avslutning på dette og at det blir utskrapning i en fart! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Truse-oppstyret var ganske komisk. :ler: Veldig typisk meg, men da slapp jeg i alle fall den bekymringen.

Må si jeg er spent på svaret ditt i morgen jeg også! Kan aldri se for meg de sier at det ikke er noe, men likevel.. Kommer til å følge med her litt over tolv i morgen :P

Kanskje mest fordi jeg gleder meg til du får vekk noen kilo fra skuldrene dine ;)

Søta! :kyss2: Håper du har rett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Klematis :vinke:, så fint å ha deg tilbake!

Takk for fingerkryssing, får håpe det blir orden på sakene nå. Skal bli deilig å starte på nytt. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Happy Feet!

Her var det jo også god vårstemning :sol:

Det var veldig godt å høre at det hadde gått så bra i dag. Flirte godt for megselv da jeg leste om truse-styret ja. Hehe. Morsomt!! Er spent på å se hva resultatet blir i morgen.

Selvfølgelig er det lov å shoppe litt til segselv når man har vært så flink ja. Skulle bare mangle ;)

Lykke til med resultatet i morgen, så blir det nok champagne etterpå skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei honning! :vinke:

Det hender det sniker seg inn litt vårstemning mellom alle u-ord og bekymringer. :fnise: Veldig spent på resultatet i morgen jeg, og. Tenker det blir vanskelig å konsentrere seg på jobb, tiden kommer sikkert til å snegle seg avsted. Tusen takk, håper du har rett i at det blir Champagne i morgen. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det gikk så fint da :) Deilig å være ferdig med den biten tenker jeg ;) Krysser fingerne for gode resultater i morgen og utskraping på onsdag!

Sage av trusa med en nøkkel ja :fnise:

Kos deg med interiørblad og sofaen. Det fortjener du nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Divina og Lucky?. Jeg håååper dere har rett. :klemmer:

Ikke lenge igjen nå. Huff, det er vanskelig å konsentrere seg på jobb når jeg venter på ”dommen”. :sukk: Jeg vet ikke helt hva jeg føler og tror lenger, men alle rundt meg har så god følelse, så jeg får håpe det blir som jeg ønsker. Nå orker jeg ikke gå rundt sånn lenger. Det siste kjæresten sa da jeg gikk i dag, var at han gleder seg til å drikke Champagne i kveld. Åh, jeg håper så inderlig vi kan det. Vi skal det. Dette skal gå bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Divina og Lucky?. Jeg håååper dere har rett. :klemmer:

Ikke lenge igjen nå. Huff, det er vanskelig å konsentrere seg på jobb når jeg venter på ”dommen”. :sukk: Jeg vet ikke helt hva jeg føler og tror lenger, men alle rundt meg har så god følelse, så jeg får håpe det blir som jeg ønsker. Nå orker jeg ikke gå rundt sånn lenger. Det siste kjæresten sa da jeg gikk i dag, var at han gleder seg til å drikke Champagne i kveld. Åh, jeg håper så inderlig vi kan det. Vi skal det. Dette skal gå bra! :jepp:

Jada, det går nok helt bra! Skal se du kommer til å le av dette i ettertid - at du bekymret deg for dette som ikke var noe "problem" i det hele tatt.

Du vet jo med deg selv at det ligger rester der inne, men sykehuset har gjort deg litt usikker pga at de vil dobbeltsjekke for ikke å gjøre noe feil :) Simple as that ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo med deg selv at det ligger rester der inne, men sykehuset har gjort deg litt usikker pga at de vil dobbeltsjekke for ikke å gjøre noe feil :) Simple as that ;)

Nemlig! :Nikke: Simple as that. Gleder meg til jeg skal le av dette og "skamme" meg over hvordan jeg har holdt på.

Takk, Cuba, ordene dine roet meg faktisk ned litt. :klemmer:

Nå har vi avtalt at vi skal sprette en flaske Champagne vi har i kjøleskapet her på jobb også, så jeg får håpe jeg kommer til å gå i en Champagnerus i hele dag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ringt sykehuset. De har lagt igjen beskjed til legen om at hun skal ta kontakt med meg når hun har tid. Nå har jeg skrudd opp lyden på mobilen min til høyeste nivå så jeg er sikker på å høre den og kommer ikke til å forlate pulten min uten at mobilen er med meg.

Så da er det bare å vente... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...