Cuba Skrevet 16. april 2009 #541 Del Skrevet 16. april 2009 Innom og sier hei, og masse lykke til på mandag!! Håper du slipper å skrive mer om "U-ordet" igjen snart "Og vi synger "U-ordet", "U-ordet" for siste gang i historia" Gleder meg til du blir verdens lykkeligste menneske på tirsdag! Og med nye, glade føtter og det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 17. april 2009 #542 Del Skrevet 17. april 2009 Hei! Kjempefint bilde! Ble litt vårsteming i dagboka di med en gang! Jeg forstår frustrasjonen din over helsevesenet veldig godt! Jeg sliter også med å komme noen vei. Har prøvd i et halvt år for å få noen til å forstå at jeg kjenner kroppen min, og noe stemmer ikke! Jeg har vondt og det skal jeg ikke ha! Vi vet best om kroppen vår ikke kjennes bra! Du er da vel den som kjenner din kropp aller best! Synes du har slitt lenge nok med dette nå og må få lov til å bli ferdig det! Det er ikke bra nok å få beskjed om at det "kan være ditt eller datt". Vi vil vite hva det er, og få hjelp med det! NÅ! Håper dere får en koslig helg i heimen, og greier å slappe av og nyte helga! Krysser fingera for at du får klarhet i hva som er galt over helga! Håper på tidlig 2010-baby på oss alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. april 2009 Forfatter #543 Del Skrevet 17. april 2009 Lucky?: Ja, det skal det gjøre! Skal bli så deilig å starte på nytt med blanke ark. Gleder meg! Har aldri brukt det ordet før jeg heller, men nå i det siste har jeg visst tatt igjen for alle år, og forhåpentligvis alle år framtiden. Nå går vi for fødsel! honning: Så koselig å se deg her! Takk for lykke ønskninger. Hehe, U-ordet var jammen en fin betegnelse. Cuba: Så søt du er! Gleder meg jeg også! "Og vi synger "U-ordet", "U-ordet" for siste gang i historia" Utrolig morsom er du også! Hehe, nå har jeg den sangen på hjernen, men med din nye catchy tekst, selvfølgelig. Den skal jeg synge på vei til sykehuset på mandag! Missiw: Uff, at det skal være så håpløst! Så fælt å ikke bli forstått, man kommer jo ingen vei. Er som å stange hodet i veggen. Håper virkelig du får hjelp snart, for det skal jo ikke være sånn som du har det. Jeg overdriver nok min egen situasjon, de var jo veldig forståelsesfulle på sykehuset, og jeg skjønner jo hvorfor de vil ha meg på MR, så jeg tar forhåpentligvis sorgene på forskudd, men når man hører hvordan du og mange andre ikke kommer noen vei, er det jo ikke rart man får sånne tanker. Du har ikke vurdert å dra til en privat gynekolog? Var jo sånn jeg fikk vite at det satt rester der, hadde jeg gått til fastlegen min, er jeg redd jeg ikke hadde møtt samme forståelse. Jeg var der 7 uker etter utskrapningen (u-ordet ) fordi jeg følte meg gravid og fortsatt fikk positive tester, men da ble jeg sendt på dør med beskjed om at det var helt normalt. Hadde de undersøkt ting da, hadde jeg jo sluppet å gå så lenge… Ser ut til at det skal bli fint vær i helga, så da skal jeg nok klare å slappe av og nyte den. Alt ser liksom litt lysere ut når sola skinner. Tidlig 2010 baby for oss alle hadde vært perfekt. :rødme: Hyggelig at dere liker bildet mitt. Syns det var vårlig og fint, så blir litt glad av å se på det. ****** Endelig FREDAG!! Rimelig klar for helg nå! Har ikke så mange planer, men håper på masse sol. Da blir det terrassekos i så fall. Og så skal jeg på fotballkamp på søndag! Alltid like moro, selv om det ikke har vært så moro når jeg har forlatt stadion i det sist. Men på søndag, da går vi for seier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. april 2009 Forfatter #544 Del Skrevet 17. april 2009 Utrolig mange kjendiser som er gravide om dagen! Daglig dukker det opp en ny graviditet. Jeg syns alle er gravide, men man legger kanskje mer merke til sånt når man gjerne skulle vært gravid selv. Skulle ønske det kunne dukke opp en ny graviditet blant prøverne på KG hver dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. april 2009 #545 Del Skrevet 17. april 2009 Utrolig mange kjendiser som er gravide om dagen! Daglig dukker det opp en ny graviditet. Jeg syns alle er gravide, men man legger kanskje mer merke til sånt når man gjerne skulle vært gravid selv. Skulle ønske det kunne dukke opp en ny graviditet blant prøverne på KG hver dag også! Ja det popper frem overalt, men er nok bare vi som er ekstra på hugget etter graviditet tenker jeg Eller det at de kjendisene vi kjenner til er rundt vår egen alder... Tenk så fantastisk om det hadde kommet en ny graviditet hver dag for oss prøvere ja...det hadde vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. april 2009 #546 Del Skrevet 17. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 18. april 2009 Forfatter #547 Del Skrevet 18. april 2009 Lucky? og Gossip girl: Deilig med helg! Sto opp til sol fra skyfri himmel. Nå ser det imidlertid ut til å bli litt overskyet, men må rydde og vaske litt her i dag, så det gjør ikke noe om det skyer litt til, ellers spørs det om jeg hadde fått gjort så mye innendørs. Sola kan gjerne titte fram til jeg er ferdig da! Har også sesong 2 av Brothers and Sisters liggende. Har så lyst til å se på en episode nå før jeg begynner her i huset, men tror jeg skal være flink å heller premiere meg med en episode eller to etterpå. Litt mer koselig å slappe av foran tv'n i ryddig og rent hus. Håper sola skinner hos alle KG-jenter i dag og at dere får en super lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 18. april 2009 Forfatter #548 Del Skrevet 18. april 2009 GJØRE I DAG: Støvsuge Vaske gulver Tørke støv Rydde kjøkken Legge sammen klær Vaske klær Vaske badet Da er det bare å skru opp musikken og sette i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 18. april 2009 #549 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Skyer over?? Huff, må være fælt å bo i Norge Håper du får en fin dag! Ikke dumt å ta premiering etter man er ferdig nei! Da kan man slappe av og kose seg på ordentlig Svensk solskinns til deg Endret 18. april 2009 av Cuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 18. april 2009 Forfatter #550 Del Skrevet 18. april 2009 Takker for svensk solskinns , Cuba . Det er helt overskyet her nå, så den klemmen gjorde godt. Jeg som hadde gledet meg til å kose meg ute i sola også! Håper sola fortsatt skinner hos deg. ****** GJØRE I DAG: Støvsuge Vaske gulver Tørke støv Rydde kjøkken Legge sammen klær Vaske klær Vaske badet Pjuh, nå er jeg heeelt utslitt! :dåne: Med det energinivået jeg har om dagen, så tar vasking og rydding virkelig på. Har igjen å vaske badet og legge sammen klær, men det orker jeg ikke nå! Når jeg nå til slutt skulle vaske gulvene, måtte jeg virkelig ta meg selv i nakkeskinnet og tenke på den fristende sofaen som venter, så resten får vente til i morgen. Sola glimrer med sitt fravær, så nå blir det først en dusj, så blir det sofa og Brothers and Sisters. Skal jeg kose meg og slappe av resten av dagen med goood samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 18. april 2009 #551 Del Skrevet 18. april 2009 Det har du fortjent. Blir serie dag på meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 18. april 2009 #552 Del Skrevet 18. april 2009 Oi, så flink du har vært! Synes godt du kan kos deg litt ekstra i kveld ja, med goooood samvittighet! Har ikke gjort annet en å spise sein og langsom frokost og gå en lang tur sammens med kjæresten min... Privat gynekolog er kanskje en ide! Har vært til fastlegen to ganger og to ganger til en gynekolog jeg ble henvist til... Ska gi fastlegen en sjangs til, så får vi se hva som skjer framover! Ha en forstatt fin helg! Håper dere får litt sol i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 18. april 2009 #553 Del Skrevet 18. april 2009 Så flink du har vært da!! Fortjener virkelig å slappe av og kose deg resten av dagen nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. april 2009 #554 Del Skrevet 18. april 2009 Velfortjent med en deilig stund på sofaen med brothers and sisters etter en sånn dag ja Flink du har vært! Deilig med sånne effektive dager innimellom Slapp av og nyt lørdagskvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 19. april 2009 Forfatter #555 Del Skrevet 19. april 2009 Gossip girl, Missiw, Cuba og Lucky?: Det ble avslapping og kos resten av dagen og kvelden. Delte en flaske musserende vin med kjæresten til middagen også, så det var en riktig så fin og koselig kveld. I dag er det mange tanker igjen med tanke på hva som skal skje i morgen. Jeg får jo ikke ett eneste svar i morgen, så skjønner ikke hvorfor jeg gruer meg sånn. Jeg er veldig spent, så har ikke helt vært meg selv i dag. Kjæresten har ikke vært hjemme, så jeg har bare surret rundt, sett noen episoder Brothers and Sisters, sett en ganske dårlig film og grått litt. Mange tanker og følelser, så det var egentlig godt å lette litt på trykket. Det er ganske fint vær her, men blåser litt surt, så det bla bare en kort stund ute på terrassen. Kjæresten kommer hjem snart og vi skal på fotballkamp. Skal bli deilig å tenke på noe annet! Dessuten gleder jeg meg til å se på Vålerenga-Brann på TV i kveld, så resten av dagen skal nok bli fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 19. april 2009 #556 Del Skrevet 19. april 2009 Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestine Skrevet 19. april 2009 #557 Del Skrevet 19. april 2009 Takk for koselig hilsen i boka mi! Prøver å oppdatere meg litt på andre sine bøker også, for det er en stund siden jeg har vært aktiv her nå... Lykke til i morgen, krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. april 2009 #558 Del Skrevet 19. april 2009 Har hatt Hele helgen jeg, fått litt av fargen tilbake God kamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. april 2009 #559 Del Skrevet 20. april 2009 Lykke til i dag Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 20. april 2009 #560 Del Skrevet 20. april 2009 Ønsker om lykke til herfra også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå