Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Det er fine biler, jeg har alltid ville ha en sånn, men sambo er ikke enig med meg :(:fnise: Veldig greit med firehjulstrekk da, kommer liksom frem overalt da :)

Har båt ja, ibiza 20 som vi kjøpte i fjor. Jeg har vokst opp på sjøen, så trives veldig godt :) Bor rett ved sjøen nå, så båt er et must for oss ;)

Hvordan båt har dere da? Kan tenke meg du gleder deg til å komme deg på sjøen ja! Finnes ikke noe bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh, så heldige dere er som bor rett ved sjøen! Så utrolig deilig det må være på denne tiden og framover. :rødme: Jeg elsker sjøen jeg også, selv om jeg aldri har vært så mye på vannet, så har jeg alltid drømt om det og vært veldig misunnelig på de som er så heldige å ha båt, så nå gleder meg veldig til en sommer med mange båtturer. Vi (eller kjæresten :gjeiper:) vurderte den båten dere har, men endte opp med en Askeladden skjærgårdsjeep, 565 Wasper. Hadde vår første båttur på sensommeren i fjor, og det ga veldig mersmak!

Vi har fått bilen i dag. Den er sååå fin! :hoppe: Vi har vært ute på kjøretur, jeg, kjæresten og hunden og vi er alle veldig fornøyde. Resten av dagen har vi kost oss ute på terrassen med bøker, kakao, Kvikk Lunsj og appelsin. Nå blir det snart besøk og grilling på terrassen. Årets første. :danse: For en deilig tid dette er!

Ønsker alle en fin påskeaften! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig deilig å bo sånn på denne tiden ja :) Høsten og vinteren blir veldig mørk og blåst, men da er man jo mest inne alikevel så det gjør ikke noe ;)

Askeladden er fine båter det også da :) Deilig å ha en båt som går fort! Selvom jeg noen ganger savner snekka til mamma og pappa da :) Men får låne den til jenteturer da, så får litt snekke noen ganger :fnise:

Gratulerer med ny bil! Så deilig :) Høres ut som om dere har hatt en super dag. Kos dere med årets første grillings på verandaen og nyt påskeaften :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :goodbye:

Innom å sniker litt jeg, gratulerer masse med ny bil!! :tommelsmil:

Høres ut som om du har hatt en super deilig påske, bare synd den ikke er lenger. Men tiden fremover er så fin uansett om man har ferie eller ikke. Våren er bare herlig !! :duskedame:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ny bil-gratulasjoner, Lucky?, Ananan og Gossip girl. :nigo: Veldig fornøyd med den. Bryr meg egentlig ikke så mye om biler, men denne syns jeg er skikkelig kul, så litt moro er det.

Har hatt en super påskeferie. Deilige og late dager. Formen har vært overraskende fin, det virker som om kroppen skjønner at jeg ikke er gravid når "mensen" kommer, så nå har det vært en uke uten morgenkvalme og småfyllesyk følelse. Føler jeg har hatt litt mer energi og ikke vært så trøtt, og det har vært så deilig! De siste to dagene har kvalmen og trøttheten dukket opp igjen, så nå er det knekkebrød på senga om morgenen igjen. Forhåpentligvis er det ikke lenge til det er slutt på det, i alle fall for en liten stund. ;)

Har vært så deilig å kjenne våren de siste dagene. Etter påske, da er det liksom vår på ordentlig. Deilig å se forandringer i naturen fra dag til dag. Vi plantet roser i hagen i fjor, de har vært pakket inn i striesekk i vinter, og i går så jeg at det hadde begynt å komme nye skudd som presset seg ut av striesekken, så da var det tydeligvis på tide å fjerne den. Er helt fersk på dette med hage og blomster, så skal bli moro å se om det spirer og gror framover. Gleder meg til å pusle i hagen, synes det var så koselig i fjor.

Håper alle har hatt en strålende påskeferie! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det jobb igjen. Jeg er så absolutt ikke i jobbmodus. Kunne fint tatt en uke ferie til. Mye å gjøre og ta tak i etter en ukes ferie, vet liksom ikke hvor jeg skal begynne, så da er det jo veldig greit å begynne på KG. :fnise:

Ønsker alle en strålende dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid greit å begynne med kg :fnise:

Deilig med en avslappende og koselig påske da :) Synd arbeidsdagene kommer så fort igjen...

Når var det du skulle på sykehuset igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?: Veldig deilig! Bare så synd det går så fort... Jeg hadde jo fri hele forrige uke, så kan vel ikke klage akkurat, likevel hadde jeg gjerne tatt en uke fri til. ;)

Jeg skal på sykehuset på mandag. Endelig! :hoppe: Men ventetiden har gått veldig fort siden det har vært påskeferie, som jo har rast avsted. Nå er det bare tre arbeidsdager, og det skal jeg klare å holde ut. Skal bli godt å få det overstått!

pusilus: Veldig greit. :fnise: Ble nok ikke bare et besøk innom KG i dag, var veldig tregt å komme i gang... Bortsett fra det, så har dagen vart fin. Håper din dag har vært likeså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil! :skya: Blir plutselig litt mere gøy å kjøre med ny bil!

Kjekt å høre at kroppen har oppført seg pent. Det var jammen på tide! :tommel: Forhåpentligvis er alt i orden om en ukes tid!

Vi hadde nesten 20 grader i påska og dèt fikk virkelig i gang vårfølelsen min! Er så godt å kjenne at sola varmer og at det faktisk er lyst ute mye lengre :sol:

Har heller ikke kommet i gang etter påska, men skal heldigvis bare jobbe tre dager, så er det helg igjen! Håper på godvær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missiw: Åh, så deilig med nesten 20 grader! Er så godt de første gangene man får ordentlig vårfølelsen, man setter så utrolig stor pris på det. Får håpe på masse sol og godvær til helga, nå er det heldigvis bare TO dager igjen å jobbe. Hurra! :hoppe:

Divina: :vinke: Hyggelig at du titter innom. Jeg har hatt en veldig fin påske med flere dager med :sol: , så jeg har virkelig fått vårfølelsen. Deilig!

Jeg har begynt å grue meg for MR'en. Eller rettere sagt svaret etter det... :sukk: Det begynner jo å nærme seg, så da tenker jeg mer og mer på det. Det jeg er så redd for, er at de skal si at alt er fint, og det er det jo ikke! Jeg ser liksom da for meg en "kamp" hvor jeg sier at noe er galt, for ting skal ikke være sånn, og så sier de at neida.. vi kan ikke se noe/ det er bare en muskelknute og så ligger det likevel noe der som gjør at jeg ikke kan bli gravid. Herre gud, jeg er så dust som tenker sånn! :slår: Snakk om å male fanden på veggen! Men man hører stadig vekk sånne historier hvor sykehus/leger osv sier at alt er fint, mens pasienten vet at ting ikke er i orden, og så er det en lang "kamp", mye venting og så viser det seg at det er noe galt likevel. Skjønner ikke hvorfor jeg tenker sånn, jeg høres jo ut som verdens mest negative person, og det er veldig ulikt meg, men det er liksom de tankene som plager meg da. :klaske: Det er jo helt latterlig og bortkastet energi og jeg ser jo selv hvor teit det er, likevel ligger det en klump i magen.

Gynekologen jeg var hos først, han sa jo med en gang at her ligger det rester, han nevnte ikke noe muskelknute i det hele tatt, og jeg syns jo at alt "stemmer" med at det skal ligge rester der, men når de begynte å dra inn dette muskelknute og at ting var "merkelig" - snakket på sykehuset, da begynte tankene å vandre. Har ikke tenkt så mye over det i påsken, men nå har bekymringene dukket opp igjen. Som jo bare er teit, jeg skjønner jo det, så nå håper jeg at kan slutte å tenke på det. Og skulle mine bekymringer bli virkelighet, så kan jeg jo bare dra tilbake til han gynekologen jeg var hos, han var superflink og veldig forståelsesfull, så kan han hjelpe meg. Nemlig! Hadde egentlig ikke tenkt til å skrive noe om de dumme tankene mine, føler meg så klagete over tingenes tilstand (og egentlig er jeg jo heldig, jeg vet jo at jeg kan bli gravid, så jeg burde vel ikke klage..), men måtte likevel skrive det. Er jo det en dagbok er til for. Både gleder og bekymringer.

Siden jeg har hatt en sånn ekkel klump i magen i dag, og kjæresten skulle bort etter jobb, dro jeg innom byen på vei hjem for litt shopping, og det hjelper alltid. ;) Ble ikke store shoppingen, men koselig å se litt i butikker. Kjøpte en liten sak til å ha te-lys i på Indiska, som matcher den "nye" stua, en film (rekker ikke se i dag siden det er Gossip girl) og en baggy bukse som jeg kan ha som kosebukse hjemme. Ser litt finere ut enn vanlig joggebukse, så da føler jeg meg litt mindre subbete. Har på meg nå, og den er veldig deilig! Føler meg bitte litt bedre, dessuten hjalp det å sette ord på de teite tankene mine. :)

Ting skal ordne seg så fint så! :jepp: Da kan jeg kikke tilbake å le godt av hvor liten tiltro jeg tydeligvis har til sykehuset. Og det helt uten grunn, for jeg har da aldri opplevd noe sånt selv. Skamme meg, kan jeg da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Jeg kan vel på en måte forstå tankene dine! Når man har mye tid til å tenke på blir det ofte negative tanker også, man ser for seg hva som kan gå galt osv.

Men jeg er helt sikker på at de finner ut hva det er! Om de ikke ser noen muskelknute må de vel kunne ta en utskrapning uansett? (Akkurat som om jeg har peiling :fnise: ).

Jeg mener.. Siden han gynekologen mente det var rester der!?

Nei, det går nok helt supert! Når var det igjen? :)

Deilig med litt nytt da! Jeg ønsker meg også ny bukser! Og gensere!

Men samboeren har sagt at vi skulle se an neste lønn (som kommer før helgen tror jeg), så kanskje vi skal dra å handle oss litt klær :hoppe:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på mandag, Cuba, og så kan jeg ringe på tirsdag for å få resultatet. Har man god tid til å tenke ja, så begynner man jo å tenke på alt mulig. Har man ikke noe å bekymre seg over, lager man seg bekymringer, og jeg føler det er det jeg gjør nå. Gynekologen jeg var hos først, var jo klar på at det var rester. På sykehuset så de også at det lå noe der, men for å være helt sikre, siden de var redd for å gjøre noe feil, ville de ta MR (sikker for å se bedre), så det er vel egentlig bare bra. Men disse tankene er likevel ikke lett å styre... ;)

Å, så gøy at dere kanskje har litt shopping i vente! :hoppe:

Ha en fin kveld du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en liten sak til å ha te-lys i på Indiska, som matcher den "nye" stua, en film (rekker ikke se i dag siden det er Gossip girl) og en baggy bukse som jeg kan ha som kosebukse hjemme.

:fnise: I dag er det meg :skratte: Eller var det ikke det du mente?! :sjenert:

Men ellers forstår jeg godt tankene dine, så vil gi deg en stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt hvordan du tenker, og dette er akkurat rett plass for syting og klaging ;) Skal nok se at det går bra på MR en, at det er rester :) Skjønner godt hvordan du tenker, men kroppen din hadde vel ikke reagert slik hvis det var en muskelknute? nei, det håper vi ikke på :)

Alltid deilig med litt shopping da, hjelper stort på humøret det ;)

Ha en super dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: I dag er det meg :skratte: Eller var det ikke det du mente?! :sjenert:

:hoho: Jeg tenkte faktisk på deg da jeg skrev det. Etter at jeg ble "kjent" med deg, tenker jeg alltid på deg når jeg sier at jeg skal se på Gossip Girl på tv. :fnise:

Takk, Gossip girl og Lucky?. :klemmer: Godt dere forstår meg, føler meg ganske negativ, men klarer ikke unngå å tenke sånn. Men selvfølgelig er det bare dumme tanker, og i dag har det føltes mye bedre. Hadde nok en veldig dårlig dag i går, for jeg var virkelig bekymret. Tankene har ulmet i bakhodet lenge, men i går var de virkelig plagsomme.

Enig, Lucky?, kroppen min hadde ikke reagert sånn hvis det bare er en muskelknute, jeg kjenner meg så gravid og den trøttheten er ubeskrivelig, akkurat samme som da jeg var gravid på ordentlig, så jeg vet at det være rester. Med tanke på at jeg ikke blør når jeg har "mensen" heller, så føler jeg meg 100% sikker på at det er det, men det jeg er redd for er at de skal se feil på sykehuset og si at det bare er en muskelknute (fordi det satt sånn til ved kanten av livmora, der det visst ofte satt muskelknuter), men herre gud - det kommer jo ikke til å skje, de kan vel sakene sine og MR skal vel kunne gi sikkert svar. Nå er det tre personer som har sett det på UL, og grunnen til at de ville ha meg på MR var bare at de skulle være 110% sikre så de ikke skulle ødelegge noe inni der siden jeg var "ung" og ville ha barn. Så jeg får jo bare være glad til at de vil gjøre ting ordentlig, men likevel har denne tanken satt seg fast i hodet mitt. Jeg føler meg i så dårlig form, så jeg er så redd for å måtte gå sånn i lengre tid, for nå orker jeg ikke mer...

Men de fleste av de bekymringene man lager seg, blir jo ikke noe av, så dette er garantert bortkastet energi, så nå skal jeg prøve å ikke tenke mer på det. Uansett, så er det ikke lenge til mandag og det skal bli så godt å bli ferdig med dette her. Bare jeg får svar, så jeg vet, så skal jeg nok overleve å måtte vente litt på ny utskrapning. Det verste er å gå i uvisshet og vente, det er da alle dumme tanker dukker opp.

Hvis det går som jeg håper og tror, så kommer jeg til å være verdens lykkeligste person på tirsdag. Og det SKAL det gjøre! :strix:

Jeg er forøvrig utrolig lei av ordet utskrapning. Det må vel være det ordet jeg har brukt mest i denne dagboken. :roll: Må være utrolig kjedelig lesning for dere andre. Først var det snakk om etter utskrapningen , bla bla bla, fram og tilbake med den og nå er det snakk og ny utskrapning og tanker rundt det. Herre gud, håper jeg aldri trenger å bruke det ordet mer, etter at jeg, forhåpentligvis, har fått ny (troppevirvel) UTSKRAPNING.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det går som jeg håper og tror, så kommer jeg til å være verdens lykkeligste person på tirsdag. Og det SKAL det gjøre! :strix:

Ja det SKAL det gjøre! Tenk så deilig å bli ferdig med dette og kunne begynne å prøve igjen :)

Utskraping ja....hadde vel knapt hørt om det for et halvt år siden og nå er det er godt brukt ord. Håper aldri jeg hører det ordet noe mer når du er ferdig. Da skal vi nemmelig ikke ha noen utskrapning mer :) Da skal vi ha fødsel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier hei, og masse lykke til på mandag!! :klemmer:

Håper du slipper å skrive mer om "U-ordet" igjen snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...