Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Takk Lucky? og Ananan. :klemmer: Det er helt forferdelig å se at han har så vondt og man føler seg så hjelpesløs.

Nå har han sovet siden behandlingen, kun avbrutt av en mating. Han har ikke sovet så lenge og godt siden han ble født. Så utrolig deilig! Både for han, men også for oss foreldre. Endelig har jeg tid til å gjøre litt annet enn skifte bleie, mate, eller trøste og bysse. Jeg har benyttet anledningen til å starte ny dagbok under generell dagbok. Godt å ha litt tid til å gjøre "egne" ting. Ikke bare vaske klær, spise eller dusje de gangene det er 20 minutter til overs.

Håper dette er en ny trend og at det går mot bedre tider. Det har vært utrolig slitsomt med en liten gutt som er så urolig. Og så gnager samvittigheten fordi jeg blir sliten av han. Han er jo så nydelig og kan jo ikke noe for at han er så urolig, stakkar. Nå forstår jeg mer hvorfor ting er som de er. Utrolig glad for at vi gikk til kiropraktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Happy Feet!

Det høres ut som at du har hatt mange travle og nesten søvnløse dager og netter, og det kan ikke være enkelt å vite hva man skal gjøre når ungen har det vondt. Jeg fikk også tips her en dag om at hvis jeg får en unge med kolikk/griner mye, så gå til kiropraktor, og det hjelper for veldig mange, for da er det en grunn til at de griner som regel. Så jeg håper at alt blir mye bedre nå, så dere får kosa dere mer og lillegutt får sovet mer :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Ikke bare lett med en liten gutt som har vondt og gråter.

Håper at det går over med melkerestriksjoner og knekking :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei honning og pusilus! :klemmer:

Håper kiropraktoren hjelper, ja. Har stor tro på det, hører jo om så mange andre det hjelper for. Han har nok Kiss, som følge av fødselen, men det skal jo være mulig å behandle. Kjenner igjen mange av symptomene, blant annet kolikk og forstyrret søvnmønster. Stakkars liten, jeg som har vært så oppgitt over at han hele tiden våkner, og så er det en sånn grunn til det. Stakkars lille gutten min.

Har startet ny dagbok under generell og kommer til å slette denne etterhvert. Må bare få lagret/ printet den ut først. Må jo spare på alt jeg har skrevet og ikke minst alle de koselige hilsene jeg har fått av dere gode KG-jenter. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan jeg kan få lagret og skrevet ut dagboka mi? :klø: Mener jeg har sette en knapp for det før, men finner den ikke nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å lese at han endelig har fått sovet litt.... nei det er ikke bare bare alt dette de kan plages med.

Men hvordan er det, måtte du ha henvisning til sånn kiropraktor? Greit å vite i tilfelle jeg brått trenger å ta en tur med lillemor... skal jo hjelpe mot kolikk/magevondt etc...,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre dere fant ut av nakkeproblemene nå, så poden slapp å gå med vondt så lenge! Håper behandlingene virker godt, og at dere alle får det mer harmonisk! :)

Det er rart å være borte fra poden ja, noen ganger blir jeg sååå sliten og vil bare bort litt, og så snart jeg er ute av døra, vil jeg tilbake igjen ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Litt treg, jeg... :sjenert:

Men ja, Devilina, som dinedama sier, så trenger man ikke henvisning til kiropraktor. Vi skal til hans 5. behandling om en uke. Da har vi hatt et opphold på tre uker. Håper det er veldig framgang da, han er fortsatt ikke friskemeldt selv om magevondten er så godt som borte.

Det går mye bedre, Rosa. Jeg har fått meg ny dagbok, se link i signaturen. Selv om jeg ikke har tid til å skrive så mye, så er det i alle fall litt oppdatering på mitt nye liv som mamma og dagene med lillegutt. Hvordan går det hjemme hos dere? Håper dere har det fint! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...