Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Det er så rart med søndag kveld og så vet jeg at jeg har fri i morgen også. Og tirsdag og onsdag og torsdag... Jeg klarer visst ikke bli helt vant til dette permisjonslivet. :fnise:

Litt rar sinnsstemning i ettermiddag/ kveld. Jeg føler meg litt... melankolsk.. Ikke trist, ikke lei meg, men veldig tankefull og tårene lurer liksom i øyekroken. Det er vel hormonene som leker med meg... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok mye rart som skjer i kroppen din om dagen ja ;)

Må være uvant, men veldig deilig å være i permisjon tenker jeg. Nyt tiden, plutselig så er han her :hjerte: En venninne av meg hadde termin 22.juni og fødte på lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mindre hormontroll i dag.

Uvant med permisjon ja, i dag var det nesten sånn at jeg hadde lyst til å gjøre klar kjelen med middagspoteter kl 12 i skikkelig pensjonistånd. :ler:

Men jeg gjorde deg ikke, altså. ;) Vasket og ryddet vaskerommet istedet. Det er et rom som blir litt nedprioritert, så det var veldig deilig å få tatt skikkelig. Ryddet og omorganisert i skaper og kroker. Herlig! :nigo:

Middagen var selvfølgelig på bordet til kjære kom fra jobb og det er så ryddig og strøkent her som det aldri har vært før. Tror han syns det er deilig med hjemmeværende husmor.

Selv går jeg nesten på veggen, men jeg får bare nyte de stille dagene, kommer sikkert til å angre på at jeg ikke satte mer pris på de når lillegutt kommer og det sikkert kommer til å gå i ett.

I morgen skal jeg til jordmor og på shopping med søster etterpå, det blir koselig! :)

Ellers, ingen tegn til at det skal skje noe på fødefronten... :filer: Men jeg er faktisk ikke utålmodig enda, bare veldig spent på når det skal skje. Det kan jo skje når som helst, det er en rar tanke.

:klemmer:

Endret av Happy Feet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig greit at du ikke er lei enda, for det kan jo gå en god stund til før jr. bestemmer seg for å komme. At du er spent skulle vel bare mangle! :fnise:

Jeg hadde også stunder hvor jeg hadde litt panikk for stell og sånn. :sjenert: Men heldivis så er de ikke å kravstore til å begynne med og etterhvert begynner som kravene vokser kjenner vi også hverandre bedre. Og det aller meste av stell og omsorg har vi naturlig i oss! :hjerte: Og vi er veldig heldige som har god hjelp på sykehus/helsestajon (og google for den saks skyld), lang permisjon og en mann som kan være hjemme de første ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er imponert over kor aktiv du er. :hakeslepp: Her har eg ein fridag, og det einaste eg har rukke å gjera så langt, er å sova lenge, dusja, eta frokost og surfa litt. Aldeles ikkje klar for noko middagslaging ennå, gitt! :fnise:

Eg har forresten begynt å forstå kva du meiner med elefantføter. Eg eig ikkje anklar lenger. :dåne: Tar gjerne imot tips, om du har nokon. ;)

Så spennande dagar hos deg nå. Lillegutt kan jo komma når som helst. :rødme:

Har du forresten sladris? Me vil jo få med oss kva som skjer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Happy Feet! Lenge siden sist jeg har vært innom, men kjekt å lese at det går så bra med deg :) Tenk at du bare har 5 dager igjen til termin!!!! Ja nå er det ikke lenge igjen før du er mamma :rødme:

Du får prøve å nyte de siste dagene før lillegutt kommer :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ingen som kjenner dama IRL her eller? Er så nysgjerrig..... noe må jo ha skjedd her :nigo: Har blitt alt for stille og terminen er jo så og si her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen, så moro at dere har holdt liv i dagboka mi mens jeg har blitt mamma til den nydeligste babyen jeg noen gang har sett. :hjerte:

Helt ut av det blå, ja - det føltes sånn, jeg hadde ikke noen følelse av at ting skulle skje på lang tid enda, våknet jeg kl 9.00 onsdag morgen av et knepp i kroppen og at det ble vått i senga.

Kommer tilbake med resten av historien, men enden på den er at jeg nå sitter her med verdens nydeligste lille skapning liggende på brystet. Vi kom hjem fra sykehuset i dag og det er veldig deilig å være hjemme igjen.

Herligheten var 3170 g og 50 cm lang og nå er han sulten, så jeg skriver mer senere. Litt slitsomt å bare skrive med en hand.

Lillegutt er helt perfekt. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: GRATULERER SÅ MYE!!!!! Tenkte meg at det var noe som hadde skjedd ja :nigo: Og det FØR tiden!!!

Må ha ny ticker du nå ;)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...