Gå til innhold

Plutselig tørr hud!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

i dag våknet jeg med skikkelig tørr hud i ansiktet! Det er tørre flekker! Det er mange år siden jeg har hatt tørr hud... hva kan det være? Kulden? Er ikke sååå kaldt her... Føler meg også tørr på resten av kroppen! Hva skjer? Pleier ikke å være sånn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

i dag våknet jeg med skikkelig tørr hud i ansiktet! Det er tørre flekker! Det er mange år siden jeg har hatt tørr hud... hva kan det være? Kulden? Er ikke sååå kaldt her... Føler meg også tørr på resten av kroppen! Hva skjer? Pleier ikke å være sånn..

Abortpilla?

Hormoner? Vet ikke...

Skrevet

Hehe.. har ikke tatt noen angrepille ;) Så kan ikke være det!

Skrevet

Kulden kan ha mye å si, vel...om du er ute en del.

Skrevet
Hehe.. har ikke tatt noen angrepille ;) Så kan ikke være det!

Ka i all verden?? Kor fikk æ det fra? :eeeh:

Skrevet

Hehe, si det.. Det holder på og ordne seg nå, tror jeg.. er bare litt tørr under haka.. har smurt en del ...sinksalve osv!! jeje

Skrevet
Hehe, si det.. Det holder på og ordne seg nå, tror jeg.. er bare litt tørr under haka.. har smurt en del ...sinksalve osv!! jeje

Jeg hadde det fra en annen tråd du hadde startet :ler:

Skrevet

årstiden. selv om du ikke er ute i kulda så er lufta rundt deg en helt annen, men en lavere luftfuktighet. mange får da tørr hud på enkelte steder på kroppen. vanlig er i ansiktet eller hendene.

Skrevet

Hvis det er noen trøst, så er du ikke alene. Jeg har også fått enormt tørr hud den siste uka (?). Spesielt på hendene og i ansiktet.

Vi får satse på at det snart går over, for oss begge :)

Gjest hudterapeut
Skrevet (endret)

p.g.a været veldig ofte for vi tør hud (periodisk) De som har fett hud også av og til får tøre område.P.G.A vaskemiddel kan vi få tør hud også, medisiner, dårlig pleie. Vi må huske å pleie huden på riktig måte.Husk at fett hud også trenger fuktighet.Særlig om vinteren det er kjempe lurt å ta fuktighetsbehandling f.eks mesoterapi uten når med hydro serum .

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
  • 8 måneder senere...
Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Byttet nettop fra Zyrona til Diane fordi de ikke haddezyrona på apoteket her.

Har plutselig fått mange små kviser så og si overalt og dette plager meg :(

Noen som har noen idé om hva som kan være årsaken? Tror dere kanskje at det blir bedre etterhvert? :trist:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...