hysteria Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Hei, i dag våknet jeg med skikkelig tørr hud i ansiktet! Det er tørre flekker! Det er mange år siden jeg har hatt tørr hud... hva kan det være? Kulden? Er ikke sååå kaldt her... Føler meg også tørr på resten av kroppen! Hva skjer? Pleier ikke å være sånn..
Lissi Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Hei, i dag våknet jeg med skikkelig tørr hud i ansiktet! Det er tørre flekker! Det er mange år siden jeg har hatt tørr hud... hva kan det være? Kulden? Er ikke sååå kaldt her... Føler meg også tørr på resten av kroppen! Hva skjer? Pleier ikke å være sånn.. Abortpilla? Hormoner? Vet ikke...
hysteria Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 Hehe.. har ikke tatt noen angrepille Så kan ikke være det!
Gjest kaldt Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Kulden kan ha mye å si, vel...om du er ute en del.
Lissi Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Hehe.. har ikke tatt noen angrepille Så kan ikke være det! Ka i all verden?? Kor fikk æ det fra?
hysteria Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2009 Hehe, si det.. Det holder på og ordne seg nå, tror jeg.. er bare litt tørr under haka.. har smurt en del ...sinksalve osv!! jeje
Lissi Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Hehe, si det.. Det holder på og ordne seg nå, tror jeg.. er bare litt tørr under haka.. har smurt en del ...sinksalve osv!! jeje Jeg hadde det fra en annen tråd du hadde startet
Sarah_83 Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 årstiden. selv om du ikke er ute i kulda så er lufta rundt deg en helt annen, men en lavere luftfuktighet. mange får da tørr hud på enkelte steder på kroppen. vanlig er i ansiktet eller hendene.
yoga Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 Hvis det er noen trøst, så er du ikke alene. Jeg har også fått enormt tørr hud den siste uka (?). Spesielt på hendene og i ansiktet. Vi får satse på at det snart går over, for oss begge
Gjest hudterapeut Skrevet 2. februar 2009 #10 Skrevet 2. februar 2009 (endret) p.g.a været veldig ofte for vi tør hud (periodisk) De som har fett hud også av og til får tøre område.P.G.A vaskemiddel kan vi få tør hud også, medisiner, dårlig pleie. Vi må huske å pleie huden på riktig måte.Husk at fett hud også trenger fuktighet.Særlig om vinteren det er kjempe lurt å ta fuktighetsbehandling f.eks mesoterapi uten når med hydro serum . Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 2. februar 2009 av Skya
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 20. oktober 2009 #11 Skrevet 20. oktober 2009 Byttet nettop fra Zyrona til Diane fordi de ikke haddezyrona på apoteket her. Har plutselig fått mange små kviser så og si overalt og dette plager meg Noen som har noen idé om hva som kan være årsaken? Tror dere kanskje at det blir bedre etterhvert?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå