Gå til innhold

Tips til oppussing og innreiing av lite rom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eg har bestemt meg for å pusse opp rommet mitt på nytt, og no skal det verte skikkeleg gjort! Rommet mitt er ganske lite, i overkant av 11 kvm. Her skal eg sove, sjå på tv, ete, lese etc. Korleis møblere for at det skal sjå størst mogleg ut? Eg har ganske mange møblar som må vere her..

Nett no har eg ein kontrastvegg, og dette tykkjer eg gjer rommet større så det har eg lyst til å fortsette med - men i ein annan farge. Eg har tenkt litt på mørkelilla, men må ha noko som passar til møblane. Eg har to små kommodar i furu, to brune reolar, ein kvit skjenk, ein svart/brun stol og eit bord som kan målast i den fargen eg vil. Taket er kvit, lister er trekvite og golvet er linolium(furu). Korleis kombinere dette? Dukar over skjenk og kommodar?

Og dette med fargar.. Kor mange fargar bør eg bruke, og korleis bør dei fordelast for å gi eit ryddig og gjennomtenkt inntrykk? Kva slags fargar kan passe med tanke på møblane eg har, er det evt lettare å behandle desse dersom dei ikkje går i hop?

Håper nokon kan kome med nokre tips til meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min personlige mening: Det vil se penere ut om du kan male noen av møblene, de har mange forskjellige farger og materialer. Mer gjennomførte farger vil se roligere ut. Men det er bare kult om du beholder ett møbel som bryter litt. Selv har jeg med fordel malt furu med svart bengalakk. Kjempekult, og går veldig fort og greit å male.

Lilla vegg høres veldig stilig ut. Ville ikke hatt mange andre farger. Resten av veggene hvite, og i den grad du vil ha flere farger, ha det på tilbehør.

Nå vet jeg ikke om du har sovesofa, men det er jo superpraktisk hvis du vil ha færre møbler i rommet.

Skrevet

Golvbelegg med furumønster er ikkje linoleum, men vinyl!

Skrevet
Min personlige mening: Det vil se penere ut om du kan male noen av møblene, de har mange forskjellige farger og materialer. Mer gjennomførte farger vil se roligere ut. Men det er bare kult om du beholder ett møbel som bryter litt. Selv har jeg med fordel malt furu med svart bengalakk. Kjempekult, og går veldig fort og greit å male.

Lilla vegg høres veldig stilig ut. Ville ikke hatt mange andre farger. Resten av veggene hvite, og i den grad du vil ha flere farger, ha det på tilbehør.

Nå vet jeg ikke om du har sovesofa, men det er jo superpraktisk hvis du vil ha færre møbler i rommet.

Eg har ikkje sovesofa nei, har ei 120-seng.

Skulle gjerne ha måla møblane men er redd det ikkje er mogleg utan veldig mykje arbeid. Kommodane er behandla og lakka, og å måle utanpå dette ser eg føre meg at ikkje vil gå. Kunne tenkt meg å beholdt litt av strukturen i treverket på kommoden (kvistane etc) men hatt litt mørkare farge enn no. Det er to slike eg har. Nett no står dei med ryggen mot kvarandre, og eg brukar dei som bord.

Skjenken må vel pussast ned ganske nøye om eg skal måle den. Eg finn ikkje att nøyaktig den same, men det er same material som denne. Har fått tips om å rett og slett kle dørene/sidene med tapet, då slepp eg pussing (som vert mykje jobb med alle krikane og krokane på den.

Angåande fargar så har eg tenkt på brunt og lilla som hovudfargar, og kvite veggar (unnateke den siste).

Golvbelegg med furumønster er ikkje linoleum, men vinyl!

Eg har null peiling på golv, mamma sa i halvsøvne at det heitte linoleum. Spelar vel inga rolle dersom dykk forsto korleis det ser ut :)

Skrevet

Hei

Når det gjelder den lilla veggen kan jeg anbefale fargen mørk aubergine. Denne fargen går til det meste av farger. Det anbefales å velge en "skitten" farge hvis man skal kombinere den med flere andre farger.

På di andre veggene er det fint med NCS S 0502-Y. Standard farge på lister for tiden.

Når det gjelder møblene hadde det vært greit å fått dem malt, iallefall begrenset det til 2forskjellige materialer/farger.

Når det gjelder stash så er det pent med litt rosa f.eks for å få litt farger inn. En pute/ett pledd evt. Men det er viktig at det ikke blir for mye. En kul grønnplante eller en orkidè frisker fort opp ett rom. Helt lette lyse gardiner. Selv liker jeg ikke duker på bord/sjenker, men bruker blomster og telysestaker.

Skrevet
Eg har null peiling på golv, mamma sa i halvsøvne at det heitte linoleum. Spelar vel inga rolle dersom dykk forsto korleis det ser ut :)

Nei, det er sant! Men det er så utruleg mange som ikkje skjønnar at det er stor forskjell på desse golva.

Skrevet
Hei

Når det gjelder den lilla veggen kan jeg anbefale fargen mørk aubergine. Denne fargen går til det meste av farger. Det anbefales å velge en "skitten" farge hvis man skal kombinere den med flere andre farger.

På di andre veggene er det fint med NCS S 0502-Y. Standard farge på lister for tiden.

Når det gjelder møblene hadde det vært greit å fått dem malt, iallefall begrenset det til 2forskjellige materialer/farger.

Når det gjelder stash så er det pent med litt rosa f.eks for å få litt farger inn. En pute/ett pledd evt. Men det er viktig at det ikke blir for mye. En kul grønnplante eller en orkidè frisker fort opp ett rom. Helt lette lyse gardiner. Selv liker jeg ikke duker på bord/sjenker, men bruker blomster og telysestaker.

Korleis ser denne fargen ut? Og kor får eg sett den andre fargen du nemner? Vil gjerne måle møblane, men er det mogleg? Eg er glad i grøne planter, og kjem til å ha nokre slike på rommet. Bør eg ikkje ha tilbehøret i nokon lunde same farge som veggen? Angåande dukane så tenkte eg å bruke det dersom eg ikkje får måla møblane, slik at dei kanskje ikkje ser så malplasserte ut.

Nei, det er sant! Men det er så utruleg mange som ikkje skjønnar at det er stor forskjell på desse golva.

Eg har ikkje peiling - kva er forskjellen? :)

Skrevet

Fargen mørk aubergine finner du i Ladys fargekart. 0502-Y finner du også i fargekart, evt på lister, vinduer, dører rundt omkring. Den ser hvit ut, men inneholder litt gult, så den blir ikke så kald som helt hvitt.

Om du vil ha tilbehør i samme farge som veggen er en personlig smakssak. Du må nesten bare prøve deg frem. Selv synes jeg det er fint med noen fargeklatter som bryter helt.

Jeg er ganske sikker på at det går greit å male møblene, men forhør deg i en maleforretning om rett underlagsbehandling, grunning og type maling.

Hvis du ikke maler synes jeg personlig det kan se mer rotete ut hvis du bruker duker i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...