Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Mulig jeg er utrolig treig, men hva betyr det når folk setter dette tegnet ♥ bak noe?! alle gjør jo det hele tiden!
Gjest antigartner Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 (endret) Jeg regner med at man er glad i noen eller glad for noe? Hvordan får man til tegnet forresten? Test: <3 Nei, slik var det visst ikke. Endret 28. januar 2009 av antigartner
Zadja Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Man må merke, kopiere og lime inn Er hjerte ja, står for det et hjerte ellers står for, synes det ser mere ut som et hjerte enn <3 som mange bruker. ♥ ♥ ♥
Gjest Gjest_Valentine_* Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Man skriver ♥ ved å trykke: Alt og 3-tallet på num-paden. Har man bærbar slik som jeg, blir det først NumLk for å låse tastene til nummer, deretter holde inne Alt mens man trykker på L-tasten. ♥
Gjest antigartner Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Man må merke, kopiere og lime inn ♥ ♥ ♥ Fins det ingen hurtigtast?
Gjest antigartner Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Man skriver ♥ ved å trykke: Alt og 3-tallet på num-paden. Har man bærbar slik som jeg, blir det først NumLk for å låse tastene til nummer, deretter holde inne Alt mens man trykker på L-tasten. ♥ Vi skrev visst likt nå Takk for tipset! ♥ Hurra!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Gjest Miley Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 ♥ Hurra! Men få til num lk på bærbar var nesten vanskeligere
Gjest antigartner Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 ♥ Hurra! Men få til num lk på bærbar var nesten vanskeligere På min Dell er det en knapp ved siden av Ctrl-knappen der det står Fn med blått. Jeg holder den nede for å skrive tall på num-paden.
Gjest Miley Skrevet 28. januar 2009 #9 Skrevet 28. januar 2009 ♥ Ja, man kan holde inn fn, alt og l, så smart! Takk takk, jeg trykka inn fn og så på num lk og så alt og l, ble plutselig så avansert. Din metode var straks bedre
Knøttet Skrevet 28. januar 2009 #10 Skrevet 28. januar 2009 (endret) ☺☻♥♥♦♣♠•◘○ Men hvordan får jeg en note? Har sett folk få til det også ... jeg fant bare disse ... Endret 28. januar 2009 av Knøttet
Leanne Skrevet 28. januar 2009 #11 Skrevet 28. januar 2009 ♥ ♥ ♥ så morro!! hvordan laget du de andre, knøttet????
Knøttet Skrevet 28. januar 2009 #12 Skrevet 28. januar 2009 ♥ ♥ ♥ så morro!! hvordan laget du de andre, knøttet???? Jeg bare prøvde ut de andre tastene med blå tall Mulig det er forskjellig fra pc til pc, men på min så har tastene man bruker etter å trykt på NumLK blå nummer på seg, dette er alle fra 0 til 10
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #13 Skrevet 28. januar 2009 Jeg får det ikke til. Jeg har bærbar pc, og holder inne den blå fn tasten, alt og l samtidig. Men dataen vil ikke skrive noenting da. skjønner ikke hvordan jeg skal få til num lock heller. Noen som vil hjelpe meg? nå må jeg legge meg. :søvn:
GlaJenta88 Skrevet 28. januar 2009 #14 Skrevet 28. januar 2009 Jeg får det ikke til. Jeg har bærbar pc, og holder inne den blå fn tasten, alt og l samtidig. Men dataen vil ikke skrive noenting da. skjønner ikke hvordan jeg skal få til num lock heller. Noen som vil hjelpe meg? nå må jeg legge meg. :søvn: Det er bare å holde alt inne samtidig som du trykker på tastene på numpaden. F.eks alt+3= ♥ ♂♥♀ Noten er alt+13 forresten ♪ Når det gjelder bruken av dette hjertet, evt <3, så bruker jeg det vel om ting som jeg er glad i, blir glad for eller bare for å vise at dette er noe jeg setter pris på. F.eks. "Åååh♥ Du er så snill!" "Jeg er glad i sjokolade, jeg♥" "Jørgen♥Kaia"
Norbertine Skrevet 28. januar 2009 #15 Skrevet 28. januar 2009 ♂☻☺♥♦♣♠•◘○◙♀◙♪♫☼►◄↕‼☺¶§▬↨↑↓→→←∟↔▲▼ *tester*
Lenemor Skrevet 29. januar 2009 #18 Skrevet 29. januar 2009 ☻ ♥ ♣ ◘ ○ ♪ ♀ ☼ ↕ ◙ ¶▲ Dette var det jeg fant på num padden... Hihi morro:)
Miel Skrevet 29. januar 2009 #19 Skrevet 29. januar 2009 Jeg oppdaget ASCII da jeg hadde spansk på videregående - veldig mye greiere å få til ¿ og ¡ når man vet at man bare kan trykke hhv. Alt 0191 og Alt 0161 i stedet for å måtte velge Sett inn symbol hele tiden. Eller når man skal skrive spesielle tegn her på KG; ° f.eks. får man enkelt ved å trykke Alt 0176. O himmelske oppfinnelse!
Knøttet Skrevet 29. januar 2009 #20 Skrevet 29. januar 2009 Jeg oppdaget ASCII da jeg hadde spansk på videregående - veldig mye greiere å få til ¿ og ¡ når man vet at man bare kan trykke hhv. Alt 0191 og Alt 0161 i stedet for å måtte velge Sett inn symbol hele tiden. Eller når man skal skrive spesielle tegn her på KG; ° f.eks. får man enkelt ved å trykke Alt 0176. O himmelske oppfinnelse! Men må man gå rundt og huske alle tallkodene da, eller finner man en oversikt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå