Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eg ville bare fortelle litt om min erfaring med cipralex, for eg husker sjøl når eg skulle begynne me det, og googla på nettet der kom eg inn på desse sidene og å leste litt om erfaringen til folk osv, og eg mæ ærlig innrømme at eg blei skremt av heile greiene, alle var så negative og hadde det så fælt når dei hadde brukt dei, så eg begynnte nå om sider me dei og eg skal si meg enig at dei første 4 ukene har heilt FOR JÆVLIGE!!!!

Det tror eg e noe av det værste eg har opplevd noen gang, kansje pga eg hadde lest om alle dei andre så hadde fått så mye bivirkninger at det låg i psyken heheh nei da, men alt går jo øve må dere huske på, eg fikk stesolid i tillegg til å bruke dei første dagene eller mens det stod på som verst, men siden eg er så skeptisk te tabletter torde jo ikkje eg ta dei i tillegg.

Men etter hvert så prøvde eg, og då var eg desperat etter å bli bra igjen og det hjalp, så anbefaler alle det, e jo bare 1 uke max 2 en skal bruke dei.

Men bortsett fra desse 4 ukene har eg hatt det heilt topp, har ikkje merket noe humørsvingningar, vektøkning, nedsatt sexlyst, følelsestopp eller ka dei kaller det, likegyldighet.. Ingenting dårlig erfaring me dei bortsett fra dei første ukene, og eg har ikkje forandret meg i personlighet som noen seie en gjør, har spurt flere rundt meg som har vert der før, under og nå om dei har merket forskjell på meg og det har dei ikkje.

Holder på å trappe ned nå har gått på dei i 1,5 år nå men vil trappe ned sakte siden eg fikk så bivirkninger i begynnelsen så e på en halv nå vert der en stund, og har forsatt ikkje merket noen ting forandring. Så eg håper resten går knirkefritt og :))

Så håper dette er til hjelp til noen som lurer og kansje trenger noen gode ord :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært av og på med Cipralex det siste året...at jeg var "av og på" kan vel forklares med at jeg har bulimi og tabletten kom opp fortere enn virkningen kom så da fikk jeg ikke noe særlig ut av de den første tiden..

Men tvinger meg selv til å ta de på kveldstid, og gikk opp til 20 mg nå før jul.

Legen min rådet meg til å fortsette behandlingen i minst 6 måneder til.

Gruer meg til å trappe ned =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...