Gå til innhold

Hvor mange tenner har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

har 26 tenner, inklusiv 2 visdomstenner. Men jeg trakk en hel haug da jeg tok regulering for noen år siden, 4 stk eller noe slikt. Det skulle bli 32 tilsammen det, med de to vise som ikke har kommet fram enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 28 tenner jeg! Og jeg har trukket tenner.

Trodde jeg skulle ha færre tenner.

Skrevet

Jeg har 28 tenner. Har alle visdomsjekslene mine, men trakk fire tenner som barn.

Skrevet

Jeg har 28. Har kun fått en visdomstann og har trukket denne.

Skrevet

Jeg har 32, men kan få en til da jeg har en femte visdomstann som ligger og lurer. Men det er ikke plass til den, så tannlegen sa det var tvilsomt at den kommer ut.

Skrevet

27 inkludert tre visdomstenner :)

Skrevet

31. Den siste visdomstannen holder på å bryte igjennom, kjenner jeg.

• 2 år senere...
Skrevet

Tenner!??? Hva er det???

Det er sånn humor du har i munnen

Skrevet

26. :fnise: 30 når visdomstennene melder sin ankomst

Anonym poster: e4f136504a7f10aa76adcb4516b0dadc

Skrevet

Har 28 inkludert visdomstenner, men mangler 2 fordi jeg måtte trekke pga. lite plass i kjeften:P

Skrevet

Har 33 jeg, godt jeg ble født med et enorm glis.

Anonym poster: 63716232e7c97dc5d8feb4471d812ca2

Skrevet

Jeg har bare 26 tenner jeg, og har aldri trukket noen.

14 oppe og 12 nede. Fikk beskjed av tannlegen at jeg aldri kommer til å få visdomstenner heller. Kan ikke forestille meg hvordan det i det hele tatt hadde vært plass til hele 6 tenner til i munnen min uansett!

Selv om det hadde vært greit. Av og til får jeg litt angst og tenker at jeg må ta bedre vare på tennene mine fordi jeg har jo ikke så mange av dem. :fnise:

Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

-

Endret av Uanonymbruker
Skrevet

Har 24. Trakk 4 tenner i forbindelse med regulering i starten av tenårene, og heldigvis ikke fått visdomstenner.

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

28 tenner. Har enda ikke fått visdomstenner oppe. Nede har jeg ingen.. Visdomstenner altså

Skrevet

27, hvorav en er visdomstann.

Gjest Fairydust
Skrevet

Hmm, aner ikke. Hvor mange tenner skal man ha? :fnise: Har ingen visdomstenner, og har ikke trukket noen heller.

Skrevet

Har 28 tenner da jeg ikke har visdomstenner. De dukka aldri opp. :ler:

Skrevet

Jeg har nå 30 tenner :-) men kommer alle tennene som ligger klart så får jeg 33. ( har sett det på röntgen) jeg har nemlig en ekstra tann bak visdomstannen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...