Gå til innhold

Hvor mange tenner har du?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

har 26 tenner, inklusiv 2 visdomstenner. Men jeg trakk en hel haug da jeg tok regulering for noen år siden, 4 stk eller noe slikt. Det skulle bli 32 tilsammen det, med de to vise som ikke har kommet fram enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 32, men kan få en til da jeg har en femte visdomstann som ligger og lurer. Men det er ikke plass til den, så tannlegen sa det var tvilsomt at den kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 år senere...

26. :fnise: 30 når visdomstennene melder sin ankomst

Anonym poster: e4f136504a7f10aa76adcb4516b0dadc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 28 inkludert visdomstenner, men mangler 2 fordi jeg måtte trekke pga. lite plass i kjeften:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 33 jeg, godt jeg ble født med et enorm glis.

Anonym poster: 63716232e7c97dc5d8feb4471d812ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare 26 tenner jeg, og har aldri trukket noen.

14 oppe og 12 nede. Fikk beskjed av tannlegen at jeg aldri kommer til å få visdomstenner heller. Kan ikke forestille meg hvordan det i det hele tatt hadde vært plass til hele 6 tenner til i munnen min uansett!

Selv om det hadde vært greit. Av og til får jeg litt angst og tenker at jeg må ta bedre vare på tennene mine fordi jeg har jo ikke så mange av dem. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 24. Trakk 4 tenner i forbindelse med regulering i starten av tenårene, og heldigvis ikke fått visdomstenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå 30 tenner :-) men kommer alle tennene som ligger klart så får jeg 33. ( har sett det på röntgen) jeg har nemlig en ekstra tann bak visdomstannen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...